Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 23 augustus 2018 om 21:27
Pipistrello schreef: ↑23-08-2018 21:23Wat een ontzettend gepruts weer met die nieuwe TO's en het goedkeuren van berichten die daarna weer verdwijnen.
Houtje touwtje constructie met versleten touwtjes.
Eens

donderdag 23 augustus 2018 om 21:58

vrijdag 24 augustus 2018 om 06:43
Pipistrello schreef: ↑23-08-2018 21:23Wat een ontzettend gepruts weer met die nieuwe TO's en het goedkeuren van berichten die daarna weer verdwijnen.
Houtje touwtje constructie met versleten touwtjes.
Zeg dat wel. Wat een incompetente prutsers zijn het, die bij sanoma de beslissingen over dit forum nemen.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 24-08-2018 08:57
1.00% gewijzigd
vrijdag 24 augustus 2018 om 08:06
Nou ja, met zo'n naam heb je sowieso een punt (of twee) gemist.SaskiaBrain schreef: ↑23-08-2018 23:09Ff allemaal op Sjannelle googelen. Dan zien jullie dat iemand op Viva S.janelle schreef in een namentopic maar dat puntje helemaal niet werkt. Jammer!
Goedemorgen napratertjes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 24 augustus 2018 om 08:17
Ja nu voelde ik me helemaal verplicht om te googlen. Ik kom niks tegen hoor.SaskiaBrain schreef: ↑23-08-2018 23:09Ff allemaal op Sjannelle googelen. Dan zien jullie dat iemand op Viva S.janelle schreef in een namentopic maar dat puntje helemaal niet werkt. Jammer!
Wel een rotnaam overigens.

vrijdag 24 augustus 2018 om 09:45
Ik vind niet zoveel van die naam, maarja als het echt de naam van je kind is en je gebruikt een punt om te voorkomen dat die naam te googlen is het toch wel lullig als dat wel kan. Maarja aan de andere kant kies je er zelf voor die naam te plaatsen hier op viva. De kans dat het te googlen is is dan ongeacht punt wel sneller mogelijk.
Goede morgen allen
Goede morgen allen

vrijdag 24 augustus 2018 om 10:34
Jammer van de adblocker die ik gebruik. Nu mis ik dit fantastische verhaal. Vooral de zin die je hier schrijft

vrijdag 24 augustus 2018 om 10:36
Heb jij dat dan niet? Ik ben regelmatig in volledige aanbidding als ik een stijve zie. Zo mooi, zo indrukwekkend, ik heb daar dan geen woorden voor. Vind het echt fijn dat het viva forum dan wel zo precies verwoordt hoe ik me voel.

vrijdag 24 augustus 2018 om 10:59
Ik word al misselijk bij het idee alleen al om een stijve te moeten zien

vrijdag 24 augustus 2018 om 11:01
Dat is zeker jammer, je mist zo een hoop leesplezierCoconuts12 schreef: ↑24-08-2018 10:34Jammer van de adblocker die ik gebruik. Nu mis ik dit fantastische verhaal. Vooral de zin die je hier schrijft![]()

vrijdag 24 augustus 2018 om 11:06
Welke adblocker zorgt ervoor dat je die vreselijke lees ook niet meer ziet?Coconuts12 schreef: ↑24-08-2018 10:34Jammer van de adblocker die ik gebruik. Nu mis ik dit fantastische verhaal. Vooral de zin die je hier schrijft![]()

vrijdag 24 augustus 2018 om 11:16
Ghostery schijnt te werken. Ik vind dat zelf een irritante plugin want veel dingen op andere sites doen het ook niet meer (heikelpunt met o.a. eten bestellen). Dus als andere dingen het niet doen moet je je realiseren dat je Ghostery moet uitzetten. Verder blokt Ghostery dus dat soort content, maar op nieuwssites wil je het wellicht wel lezen. Voor de Viva-pulp is het een uitkomst.redbulletje schreef: ↑24-08-2018 11:06Welke adblocker zorgt ervoor dat je die vreselijke lees ook niet meer ziet?

vrijdag 24 augustus 2018 om 11:23
uBlock. Werkt hier super goed! Maar je moet hem wel goed instellen, want bij teveel blocken kan een hele site niet meer werken en bij te weinig zie je nog steeds die stomme zooi.redbulletje schreef: ↑24-08-2018 11:06Welke adblocker zorgt ervoor dat je die vreselijke lees ook niet meer ziet?
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 24-08-2018 11:25
28.68% gewijzigd