Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat een ontzettend gepruts weer met die nieuwe TO's en het goedkeuren van berichten die daarna weer verdwijnen.
Houtje touwtje constructie met versleten touwtjes.
Pipistrello schreef:
23-08-2018 21:23
Wat een ontzettend gepruts weer met die nieuwe TO's en het goedkeuren van berichten die daarna weer verdwijnen.

Eens
Oudblond schreef:
23-08-2018 17:59
Ik kwam een nick ' paarsebloem' tegen zonder Ava. Is dat? Zou het?

Er is gisteren of eergisteren een Iris opgedoken in het 'wat draag jij vandaag'-topic, in dat topic was ook ongeveer de laatste post van degene die jij bedoelt...
Ff allemaal op Sjannelle googelen. Dan zien jullie dat iemand op Viva S.janelle schreef in een namentopic maar dat puntje helemaal niet werkt. Jammer!
Het zit je hoog hè.
Pipistrello schreef:
23-08-2018 21:23

Zeg dat wel. Wat een incompetente prutsers zijn het, die bij sanoma de beslissingen over dit forum nemen.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 24-08-2018 08:57
1.00% gewijzigd
SaskiaBrain schreef:
23-08-2018 23:09
Ff allemaal op Sjannelle googelen. Dan zien jullie dat iemand op Viva S.janelle schreef in een namentopic maar dat puntje helemaal niet werkt. Jammer!
Nou ja, met zo'n naam heb je sowieso een punt (of twee) gemist.

Goedemorgen napratertjes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
SaskiaBrain schreef:
23-08-2018 23:09
Ja nu voelde ik me helemaal verplicht om te googlen. Ik kom niks tegen hoor.

Wel een rotnaam overigens.
Solomio schreef:
24-08-2018 08:06
Nou ja, met zo'n naam heb je sowieso een punt (of twee) gemist.

Goedemorgen napratertjes.
Goedemorgen Solomie
In de lees ook lijst weer een pakkende tekst, "Erotisch verhaal: Ik verwonderde me over zijn prachtige stijve. Die wilde ik voelen" Kan niet wachten om het te lezen :nooo:
anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 24-08-2018 09:41
1.12% gewijzigd
Tja, dan maar niet die puntjes gebruiken. Ik vind het persoonlijk een lelijke naam trouwens. Geen rare naam op zich, wel lelijk.

Goedemorgen allemaal!
Ik vind niet zoveel van die naam, maarja als het echt de naam van je kind is en je gebruikt een punt om te voorkomen dat die naam te googlen is het toch wel lullig als dat wel kan. Maarja aan de andere kant kies je er zelf voor die naam te plaatsen hier op viva. De kans dat het te googlen is is dan ongeacht punt wel sneller mogelijk.

Goede morgen allen
Of je noemt de naam gewoon niet. Die puntjes zijn zo dom.
Star² schreef:
24-08-2018 09:53
Of je noemt de naam gewoon niet. Die puntjes zijn zo dom.
Dat bedoelde ik eigelijk ook te zeggen :P
Oifa schreef:
24-08-2018 09:55
Dat bedoelde ik eigelijk ook te zeggen :P

Hahaha ;-)
Je ziet in die screenshots van haar niet eens op welke zoekterm ze googlede.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Oifa schreef:
24-08-2018 09:40
In de lees ook lijst weer een pakkende tekst, "Erotisch verhaal: Ik verwonderde me over zijn prachtige stijve. Die wilde ik voelen" Kan niet wachten om het te lezen :nooo:
Jammer van de adblocker die ik gebruik. Nu mis ik dit fantastische verhaal. Vooral de zin die je hier schrijft :flirting:
Oifa schreef:
24-08-2018 09:40

Heb jij dat dan niet? Ik ben regelmatig in volledige aanbidding als ik een stijve zie. Zo mooi, zo indrukwekkend, ik heb daar dan geen woorden voor. Vind het echt fijn dat het viva forum dan wel zo precies verwoordt hoe ik me voel.
Head* schreef:
24-08-2018 10:36
Heb jij dat dan niet? Ik ben regelmatig in volledige aanbidding als ik een stijve zie. Zo mooi, zo indrukwekkend, ik heb daar dan geen woorden voor. Vind het echt fijn dat het viva forum dan wel zo precies verwoordt hoe ik me voel.
Ik word al misselijk bij het idee alleen al om een stijve te moeten zien
Coconuts12 schreef:
24-08-2018 10:34
Jammer van de adblocker die ik gebruik. Nu mis ik dit fantastische verhaal. Vooral de zin die je hier schrijft :flirting:
Dat is zeker jammer, je mist zo een hoop leesplezier :nooo:
|Courage| schreef:
24-08-2018 10:21
Je ziet in die screenshots van haar niet eens op welke zoekterm ze googlede.

Als ik erop google, dan vind ik geen Viva.
Coconuts12 schreef:
24-08-2018 10:34
Welke adblocker zorgt ervoor dat je die vreselijke lees ook niet meer ziet?
redbulletje schreef:
24-08-2018 11:06
Ghostery schijnt te werken. Ik vind dat zelf een irritante plugin want veel dingen op andere sites doen het ook niet meer (heikelpunt met o.a. eten bestellen). Dus als andere dingen het niet doen moet je je realiseren dat je Ghostery moet uitzetten. Verder blokt Ghostery dus dat soort content, maar op nieuwssites wil je het wellicht wel lezen. Voor de Viva-pulp is het een uitkomst.
redbulletje schreef:
24-08-2018 11:06
uBlock. Werkt hier super goed! Maar je moet hem wel goed instellen, want bij teveel blocken kan een hele site niet meer werken en bij te weinig zie je nog steeds die stomme zooi.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 24-08-2018 11:25
28.68% gewijzigd
Okee bedankt, ik zal 'ns kijken of ik het kan testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven