Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
juliaaana schreef:
16-08-2018 11:37
Dit is nou een mooi voorbeeld van gemiep.

Ze zegt gewoon tegen jezelf dat ze je niet aangenaam vindt. En dan wordt er gelijk “op de man van gemaakt”

Stel je toch niet zo aan zeg
Ze schreef “geniepig vind ik je”. Dat is wel degelijk op de man.
Probeer tenminste je objectiviteit te behouden ook al vind je mij mss ook niet aangenaam.
Anyways, het boeit me verder niet die opmerking. Ik wilde slecht een statement maken. Ik slaap er verder geen nachtje minder om. 8-)
Loullah schreef:
16-08-2018 11:49
Probeer tenminste je objectiviteit te behouden ook al vind je mij mss ook niet aangenaam.
Anyways, het boeit me verder niet die opmerking. Ik wilde slecht een statement maken. Ik slaap er verder geen nachtje minder om. 8-)

Misschien kan je nog even turven hoe vaak je zelf op de man bent geweest in de afgelopen uren? Gewoon, voor de stats.
Such fun!1
Loullah schreef:
16-08-2018 11:49
ze vertelt slechs haar mening. En die deel ik
S-Meds schreef:
16-08-2018 11:51
ze vertelt slechs haar mening. En die deel ik
Haar mening was/is op de man. Oftewel het een sluit het ander niet uit.
Sensatiepijpster met voorkeur voor smerige randjes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
16-08-2018 11:53
Ow gatsie feow :hihi:
feow schreef:
Yuk @(
feow schreef:
Ik ben een beelddenker :sick:
¡Apagando las luces!
Anárion schreef:
16-08-2018 11:44
Het valt op dat jij steeds opduikt als er iets te doen is rond FV. Je lijkt compleet geobsedeerd door haar. Je zit hier continu het vuurtje op te stoken.
Nou inderdaad zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
feow schreef:

Wat een heerlijk motto :proud:
Loullah schreef:
Haar mening was/is op de man.Oftewel het een sluit het ander niet uit.
Vind jij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
SombraOnline schreef:
16-08-2018 11:56
Ik ben een beelddenker :sick:
Ik ook :|
Loullah schreef:
zij mag zeggen wat ze vindt. Ik ben het ermee eens. 100%
Loullah schreef:
Dat is niet op de man. Weetje wel wat op de man is?

Om een voorbeeld te geven.
‘Wat ben jij een irritante kl***wijf.

Dat is op de man.
“RiRi” schreef:
16-08-2018 12:10

Dat is op de man.
:mrgreen:
...
“RiRi” schreef:
16-08-2018 12:10

Dat is op de man.
Niet echt. Dat is schelden. "op de man" is een argumentatie-fout waar een argument wordt bestreden zonder inhoudelijk tegen-argument maar met een diskwalificatie van de andere partij.

Strikt genomen wordt op dit forum de term "op de man" onjuist gebruikt voor alles wat in de richting zit van een feit of een mening over een persoon dat/die niet fijn, niet aardig, niet beleefd of niet gezellig is.

Zo kan je zeggen "dit is mijn mening over jou, en die mag ik hebben", maar de mods bepalen met enige regelmaat dat je die mening niet mag uiten. Wegens niet aardig. En dat gaat dan onder de term "op de man"
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
feow schreef:
Er gaan bizarre beelden door mijn hoofd op dit moment..
...
Oakes schreef:
16-08-2018 08:41
Degene over wie dit gaat heeft alles naar zichzelf toe getrokken. Dat was niet de eerste keer. Het valt mij op dat betreffende forummer steeds extremer reageert.
Het is niet fair om dit bij RedBull neer te leggen.
De desbetreffende forummer reageert al tijden extreem. Niks nieuws onder de zon.
Wilhetnietweten schreef:
16-08-2018 09:24
Je hebt gelijk. Maar wat mij vooral triggerde om te reageren, was het natrappen wat sommigen doen, terwijl diegene zich niet kan verweren. Dat vind ik gewoon gemeen. Verder ben ik het met je eens dat het eigenlijk (net als bijna altijd) nergens over gaat. Het blijft toch een welles nietus verhaal en altijd naar een ander wijzen.

Dus voordat er op de napraat ergens over nagepraat wordt moet er eerst onderzoek gedaan worden of de persoon/personen die in een topic hebben gereageerd/uit hun panty zijn geschoten geen ban hebben, op anoniem zijn gegaan of op een eiland zonder internet zitten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
“RiRi” schreef:
16-08-2018 11:36
Weet jij alles wat FV de afgelopen 20 jaar gepost heeft? Ik niet....
Ik de meeste dingen wel. En dan zal ik haar ook ( eerder ) herkennen dan iemand die niet zo lang forumt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Net pas die post van RB gelezen en ik snap echt niet wat daar verkeerd aan is? Natuurlijk had ze dat kunnen verwijderen als FV erom gevraagd zou hebben, maar als iemand gaat schelden zou ik ook minder geneigd zijn om dat te doen.
Life is short. Eat dessert first.
MarindaH schreef:
16-08-2018 11:35
O nee hoor. Het bedoelde stuk begon met 'ik ken een forummer die', en toen volgden er 7, 8 regels. Uit hoeveel zinnen die regels bestonden weet ik niet exact meer, maar meer dan de 'twee korte zinnen' waar die Loull mee schermt, want daar vul je niet zo'n lap tekst mee.
Op die manier lijkt het alsof je dingen uit de eerste hand hebt en dus precies weet hoe en wat. Als het dan ook nog eens niet klopt is dat dubbel vervelend.
Ik word nu ook door allerlei forummers op gescholden, van stalking, obsessie en geniepigheid enz beschuldigd. Wanneer komt de HRS mij redden van dit pestgedrag? Of moet ik eerst geband worden? Gewoon een vraag hoor... :whistle:
Loullah schreef:
16-08-2018 11:34
Ik realiseer me dat niet iedereen mijn gevoel voor humor deelt. Ik schiet in ieder geval niet gemakkelijk uit me panty zoals anderen dat doen, zelfs niet wanneer er overduidelijk op de man word gereageerd zoals jouw bovenstaande reactie.
Wat was er precies humor ? Doe even een quoteje.
blijfgewoonbianca schreef:
16-08-2018 12:18
Ik de meeste dingen wel. En dan zal ik haar ook ( eerder ) herkennen dan iemand die niet zo lang forumt.
Dus jij was 1 van die vele ‘anderen’ die FV herkend had uit dat “verdraaide” post van RB? :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven