Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MarindaH schreef:
16-08-2018 10:32
Dat is helemaal niet waar. Als je het zo precies wil benoemen: het was een beste alinea van zeker 7, 8 regels.
Helemaal niet.
Ik heb in dat topic geschreven. Het eerste stukje was een algemeen stukje. Pas in de laatste 1 of 2 zinnen schreef RB iets over ‘die forummer’.
Het eerste stukje ging daar niet over.
MarindaH schreef:
16-08-2018 10:33
Idd. Kom haar ook nooit ergens anders tegen.
Dit. Die komt alleen om te rellen.
Tjezus, wat vals
Door de scheldende reacties van fv op mijn posts in een bepaald topic een tijd terug, heb ik me van schrik laten anonimiseren, terwijl ik daar eigenlijk helemaal niet voor ben.
Was niet super bekend, één van de velen.
Ben nu dus terug onder een nieuwe nick, ik vind haar manier van posten op zo'n moment niet kunnen, tegelijkertijd had/heb ik ook medelijden met haar. Dat doe je niet zomaar, denk ik dan. Zo enorm buitenproportioneel uit je slof schieten.
Schelden vind ik nooit respectvol, ook al heb je het nog zo zwaar.
blijfgewoonbianca schreef:
16-08-2018 10:36
Dat vind jij.
Nogmaals : als je intenties weg laat/ verdraait , bepaalde oorzaken en gevolgen niet / anders benoemt kan de uitkomst nog steeds wel hetzelfde zijn, maar is het toch ineens een heel ander verhaal.
Dan had het net zo goed over een andere ´forumster´ kunnen gaan en dan snap ik al helemaal niet dat FV erop reageerde. Er zitter er hier zo veel met kinderen van verschillende vaders.
doornroosje9 schreef:
16-08-2018 10:35
Dit herinner ik me ook.
het gaat er meer om wat ze hier achterwege laat
MevrouwJack schreef:
16-08-2018 10:36
Dat is niet waar. Tenminste, de alinea wellicht, maar er gingen maar een paar (2, 3) regels over de situatie van FV.
Stel, ik houd een “ pleidooi “ van 7 regels. Het gaat over voeding en autisme .Dat je van bepaald voedsel autisme krijgt. Of dat je van bepaald eten niet aan de man komt. Of verzin maar wat geks.

En dan eindig ik met “ RB eet ook amper groente “ . Of “ er is hier een autistische / single forummer die bijna alle groente goor vindt “

Dat laatste is dan wel een soort van feit. Maar maakt het dan oke om haar als voorbeeld te nemen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
MevrouwJack schreef:
16-08-2018 10:37
Dit. Die komt alleen om te rellen.
ja dat is duidelijk
S-Meds schreef:
16-08-2018 10:41
het gaat er meer om wat ze hier achterwege laat
wat hou ik achterwege dan?
Star² schreef:
16-08-2018 10:28
Ja volgens mij schreef FV wijf of mens. Nou, erragh!
jaren 50 schelden dus
16-08-2018 10:42
Stel, ik houd een “ pleidooi “ van 7 regels. Het gaat over voeding en autisme .Dat je van bepaald voedsel autisme krijgt. Of dat je van bepaald eten niet aan de man komt. Of verzin maar wat geks.

En dan eindig ik met “ RB eet ook amper groente “ . Of “ er is hier een autistische / single forummer die bijna alle groente goor vindt “

Dat laatste is dan wel een soort van feit. Maar maakt het dan oke om haar als voorbeeld te nemen ?
Als ik dat zou lezen dan zou ik dat hoogstwaarschijnlijk gewoon komen bevestigen met 'n ;-D erachter
redbulletje schreef:
16-08-2018 10:43
wat hou ik achterwege dan?
je ban voor racisme
SombraOnline schreef:
De autorit naar Lowlands is zo in elk geval een stuk vermakelijker.
Sta je al in de file? Of is het nog te doen?

Ik ga morgen maar mijn man staat al vast.
Helpt niks dat vroeger openen van de camping.
Blondie456 schreef:
16-08-2018 10:39
Dan had het net zo goed over een andere ´forumster´ kunnen gaan en dan snap ik al helemaal niet dat FV erop reageerde. Er zitter er hier zo veel met kinderen van verschillende vaders.
Het ging niet zozeer om hoeveel vaders.

Als je wilt ervaren wat ik DENK hoe FV het heeft ervaren kan ik wel voorbeelden gaan geven, maar die worden dan ook naar en persoonlijk en dat moeten we niet willen, lijkt mij.
Als je niet wil dat er iets bekent is over jou en het maakt me niet uit wat dan moet je het hier ook niet schrijven. Ik denk altijd goed na voordat ik hier dingen prijs geef. Als er dingen zijn waarvan ik niet wil dat jullie dat weten dan schrijf ik zulke dingen ook niet.
S-Meds schreef:
16-08-2018 10:44
je ban voor racisme
mijn meeste bans hier zijn voor racisme, maar de perma van elninjoo niet, dus dat was totaal niet relevant
redbulletje schreef:
16-08-2018 10:43
Als ik dat zou lezen dan zou ik dat hoogstwaarschijnlijk gewoon komen bevestigen met 'n ;-D erachter
Tuurlijk.

En dan heb ik nu nog een niet kwetsend voorbeeld genomen. Een die bij jou niet gevoelig ligt.
Blondie456 schreef:
16-08-2018 10:45
Als je niet wil dat er iets bekent is over jou en het maakt me niet uit wat dan moet je het hier ook niet schrijven. Ik denk altijd goed na voordat ik hier dingen prijs geef. Als er dingen zijn waarvan ik niet wil dat jullie dat weten dan schrijf ik zulke dingen ook niet.
Het gaat er niet over wat bekend is, het gaat er over welke draai er aan gegeven wordt.
Lucifer2018 schreef:
16-08-2018 10:44
Sta je al in de file? Of is het nog te doen?

Ik ga morgen maar mijn man staat al vast.
Helpt niks dat vroeger openen van de camping.
Is te doen :)
Even een toevoeging:
Er liggen wel veel wegen open, dus je moet sowieso over Lelystad. Aldus mijn moeder ;-D
sombraonline wijzigde dit bericht op 16-08-2018 10:50
19.36% gewijzigd
¡Apagando las luces!
MevrouwJack schreef:
16-08-2018 10:20
Tegen je? Wat een onzin, heb je überhaupt gelezen wat er geschreven was?

Mods hebben het prima opgelost.
Nou, inderdaad.
Blondie456 schreef:
Onzin natuurlijk, sommigen schrijven hier al 20 jaar, je hebt er toch geen zin in dat na 20 jaar nog een keer op een topic, waar je zelf niet eens schrijft, info van jou naar boven komt?
redbulletje schreef:
mijn meeste bans hier zijn voor racisme, maar de perma van elninjoo niet, dus dat was totaal niet relevant
goed je meeste bans zijn voor racisme, waarvan akte
Head* schreef:
16-08-2018 10:49
Nou, inderdaad.
Vond ik ook, niet lukraak op het eerste beste stafje gereageerd maar naar de inhoud gekeken en daarna gehandeld. Hulde voor de mod van dienst!
SombraOnline schreef:
De autorit naar Lowlands is zo in elk geval een stuk vermakelijker.
Veel plezier!
16-08-2018 10:46
Het gaat er niet over wat bekend is, het gaat er over welke draai er aan gegeven wordt.
Dat en dat haar situatie als voorbeeld werd genomen in een topic, waar ze zelf part nog deel aan had.
SombraOnline schreef:
16-08-2018 10:48
Is te doen :)
Even een toevoeging:
Er liggen wel veel wegen open, dus je moet sowieso over Lelystad. Aldus mijn moeder ;-D
Mijn man is al bij Biddingshuizen, maar zijn omgereden de dijk staat vast. 100 minuten vertraging voor een stuk van paar kilometer. Er omheen viel het nog mee.. wel langzaam rijdend.

Ze hadden beter de camping gewoon weer later kunnen opendoen. Succes! Hopelijk valt het mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven