Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:56
Als het aannemelijk is dat er meer autistische single forummers zijn op het forum, zou ik er niet mee zitten. Zolang je haar naam niet noemt dan. Wel vind ik dat wanneer rb (in dit voorbeeld) zichzelf herkent en je vraagt het weg te halen, bij voorkeur zonder gescheld, je dat hoort te doen.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 10:42Stel, ik houd een “ pleidooi “ van 7 regels. Het gaat over voeding en autisme .Dat je van bepaald voedsel autisme krijgt. Of dat je van bepaald eten niet aan de man komt. Of verzin maar wat geks.
En dan eindig ik met “ RB eet ook amper groente “ . Of “ er is hier een autistische / single forummer die bijna alle groente goor vindt “
Dat laatste is dan wel een soort van feit. Maar maakt het dan oke om haar als voorbeeld te nemen ?
Tjezus, wat vals

donderdag 16 augustus 2018 om 10:58
Maar welke draai dan? Jij blijft dit nu als feit herhalen maar zoals ik eerder zei heeft die bewuste forummer soms zelf ook last van dingen verdraaien of anders voorleggen.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 10:46Het gaat er niet over wat bekend is, het gaat er over welke draai er aan gegeven wordt.
Volgens mij klopten die 2 verschrikkelijk zinnen van RB aardig met hetgeen ze zelf gepost heeft door de jaren heen.

donderdag 16 augustus 2018 om 11:00
dat kan je niet weten want bent hier net een maand. speculatie dusLoullah schreef: ↑16-08-2018 10:58Maar welke draai dan? Jij blijft dit nu als feit herhalen maar zoals ik eerder zei heeft die bewuste forummer soms zelf ook last van dingen verdraaien of anders voorleggen.
Volgens mij klopten die 2 verschrikkelijk zinnen van RB aardig met hetgeen ze zelf gepost heeft door de jaren heen.

donderdag 16 augustus 2018 om 11:05
De TomTom stuurt ons ook al helemaal omLucifer2018 schreef: ↑16-08-2018 10:55Mijn man is al bij Biddingshuizen, maar zijn omgereden de dijk staat vast. 100 minuten vertraging voor een stuk van paar kilometer. Er omheen viel het nog mee.. wel langzaam rijdend.
Ze hadden beter de camping gewoon weer later kunnen opendoen. Succes! Hopelijk valt het mee.

¡Apagando las luces!

donderdag 16 augustus 2018 om 11:10

donderdag 16 augustus 2018 om 11:18

donderdag 16 augustus 2018 om 11:27

donderdag 16 augustus 2018 om 11:34
Ik realiseer me dat niet iedereen mijn gevoel voor humor deelt. Ik schiet in ieder geval niet gemakkelijk uit me panty zoals anderen dat doen, zelfs niet wanneer er overduidelijk op de man word gereageerd zoals jouw bovenstaande reactie.
donderdag 16 augustus 2018 om 11:35
MevrouwJack schreef: ↑16-08-2018 10:36Dat is niet waar. Tenminste, de alinea wellicht, maar er gingen maar een paar (2, 3) regels over de situatie van FV.
O nee hoor. Het bedoelde stuk begon met 'ik ken een forummer die', en toen volgden er 7, 8 regels. Uit hoeveel zinnen die regels bestonden weet ik niet exact meer, maar meer dan de 'twee korte zinnen' waar die Loull mee schermt, want daar vul je niet zo'n lap tekst mee.
Such fun!1

donderdag 16 augustus 2018 om 11:36
donderdag 16 augustus 2018 om 11:36
En ze zoekt ook dingen op met Google. Ik ken nog zo'n tiep. Ik verdoe zelf al te veel tijd op het forum vind ik, maar ernaar googelen?

marindah wijzigde dit bericht op 16-08-2018 11:37
15.33% gewijzigd
Such fun!1
donderdag 16 augustus 2018 om 11:37
Dit is nou een mooi voorbeeld van gemiep.
Ze zegt gewoon tegen jezelf dat ze je niet aangenaam vindt. En dan wordt er gelijk “op de man van gemaakt”
Stel je toch niet zo aan zeg

donderdag 16 augustus 2018 om 11:38
Niemand schiet hier uit z’n panty, je wordt gewoon gewezen op je nare manier van forummen.

donderdag 16 augustus 2018 om 11:44
Het valt op dat jij steeds opduikt als er iets te doen is rond FV. Je lijkt compleet geobsedeerd door haar. Je zit hier continu het vuurtje op te stoken.
...