Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2018 om 13:40
Ja, snap ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Foto’s plaatsen van gepunnikte eierdoppen.vrouwjagersma schreef: ↑16-08-2018 13:39Een ban op een haakforum, dat vind ik dan wel weer heel bijzonder. En grappig ook. Ik zou als ik je moeder was gaan trollen op het haakforum.
Nee, ik ben Schorpioen, met als ascendant het sterrenbeeld Mollis Ovo
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

donderdag 16 augustus 2018 om 13:41
Elke keer als ik haar ergens lees gaat het over haar privacy en stalkers (al of niet bestaand). Ik zou er wel klaar mee zijn, maar als zij er nog plezier aan beleefd (en die indruk maakt ze niet) moet ze vooral blijven forummen.
Ik zou even een moment of wat voor mezelf pakken.

donderdag 16 augustus 2018 om 13:41
MevrouwJack schreef: ↑16-08-2018 13:36Nou... mijn moeder is een tijdje geleden van zo'n soort forum (iets met haken) af gegooid. Ze schreef mee op een topic waarin meerdere mensen hetzelfde ding aan het maken waren volgens het patroon van een van de forumleden. Toen liet ze een foto zien van haar vooruitgang, waaruit bleek dat ze andere kleuren gebruikte. Dat was toch echt niet de bedoeling.
Bam, mams een ban![]()

Je arme moedertje, wat stom zeg!

donderdag 16 augustus 2018 om 13:42
MevrouwJack schreef: ↑16-08-2018 13:36Nou... mijn moeder is een tijdje geleden van zo'n soort forum (iets met haken) af gegooid. Ze schreef mee op een topic waarin meerdere mensen hetzelfde ding aan het maken waren volgens het patroon van een van de forumleden. Toen liet ze een foto zien van haar vooruitgang, waaruit bleek dat ze andere kleuren gebruikte. Dat was toch echt niet de bedoeling.
Bam, mams een ban![]()

Ze heeft het wel nog afgemaakt hoop ik? Of mocht dat ook niet meer?
donderdag 16 augustus 2018 om 13:42
Mijn standpunt ook: je moet meer hier zijn!Ana_Isabel** schreef: ↑16-08-2018 13:39Ach zo... Maar als je gek zou willen doen, zou je ook om 3 uur snachts je werk kunnen doen.
In mijn werk kan dat niet. Dussssss mijn standpunt staat nog steeds als een huis!

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

donderdag 16 augustus 2018 om 13:43
Watt?!!“RiRi” schreef: ↑16-08-2018 13:26Ik spreek voor mijzelf.
In het begin toen ik hier lid werd was ik een brok emotie, ik zag dit forum als een dagboek om mijn problemen aan te kaarten. Als nieuweling weet je niet hoe de vork in de steel zit binnen de community, dus ga je jezelf verdedigen. Ik ben voor alles uitgemaakt hier. Ik heb zelfs nog wel eens avonden gejankt om de pijnlijke woorden van forummers.
Inmiddels weet ik hoe het hier werkt en heb ik vriendschappen opgebouwd. Ik heb ontzettend veel geleerd hier van andere forummers en ook veel over mezelf.

Ik vond het geen domme vraag en daar hoef je zeker geen sorry voor te zeggen.
Life is short. Eat dessert first.
Tsja, dat moment voor haarzelf willen anderen haar iets te graag opdringen.Nemaìn’ schreef: ↑16-08-2018 13:41Elke keer als ik haar ergens lees gaat het over haar privacy en stalkers (al of niet bestaand). Ik zou er wel klaar mee zijn, maar als zij er nog plezier aan beleefd (en die indruk maakt ze niet) moet ze vooral blijven forummen.
Ik zou even een moment of wat voor mezelf pakken.
donderdag 16 augustus 2018 om 13:44
Dat snap ik!

donderdag 16 augustus 2018 om 13:44
donderdag 16 augustus 2018 om 13:46
Zo zijn er mensen die echt heel emotioneel kunnen worden van zaken als warmte. Of chocolade.doornroosje9 schreef: ↑16-08-2018 13:45Soms kunnen dingen je echt raken hoor. Forum of niet, het blijven allemaal mensen.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
donderdag 16 augustus 2018 om 13:47
Ja eens

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 16 augustus 2018 om 13:47
Ja sorry, maar die zijn echt gek hoor.JollyRider schreef: ↑16-08-2018 13:46Zo zijn er mensen die echt heel emotioneel kunnen worden van zaken als warmte. Of chocolade.

donderdag 16 augustus 2018 om 13:48
Bam, mams een ban![]()

Doe me es een linkje van dat forum?
donderdag 16 augustus 2018 om 13:48
Je komt hier echt bizarre types tegen. Dat je soms denkt, zal wel een Belg wezen.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
donderdag 16 augustus 2018 om 13:49
Na de FOK-invasies van het VF gaan we nu de Viva-invasie van het HaakForum meemaken?

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

donderdag 16 augustus 2018 om 13:50
Als er een topic over Pepa pig zou worden geopend, ontdekken jullie mijn nare kant. Mensen zouden denken dat mijn account gehackt was. Tja, ieder zijn zwaktes.JollyRider schreef: ↑16-08-2018 13:46Zo zijn er mensen die echt heel emotioneel kunnen worden van zaken als warmte. Of chocolade.

Ja chocolade... Tony Chocolonely melk hazelnoot.JollyRider schreef: ↑16-08-2018 13:46Zo zijn er mensen die echt heel emotioneel kunnen worden van zaken als warmte. Of chocolade.
Zijn hier ook Belgen dan? Hebben die al internet?JollyRider schreef: ↑16-08-2018 13:48Je komt hier echt bizarre types tegen. Dat je soms denkt, zal wel een Belg wezen.