Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oprecht? Jaja.
Wel dom dat Nous nou net deze weken op vakantie is. Het is nog nooit zo veel ontopic geweest.
Ik weet wel een ander type mens dat een forumverbod mag krijgen.
¡Apagando las luces!
Loullah schreef:
16-08-2018 15:44
zit jij ook s'nachts te huilen om wat er op viva geschreven word? mijn post had betrekking op een forummer die zelf aangaf dat het haar te veel werd hier waardoor ze het niet meer bij elkaar hield. Nou, dan is een een forumverbod (vrijwillig of onvrijwillig) nog niet eens zo'n slecht idee.
ik heb er oprecht medelijden mee.
Ja ach praat het voor jezelf maar goed, ik heb zo mijn bedenkingen erbij over hoe oprecht je bent
TanteBedelia schreef:
He gelukkig het gaat over eten.
Dat is een tijd terug.
Avondeten bij ons is pannenkoeken.
Hoe laat mag ik aanschuiven? Ik :heart: pannenkoeken.
Oifa schreef:
16-08-2018 15:47
Ja ach praat het voor jezelf maar goed, ik heb zo mijn bedenkingen erbij over hoe oprecht je bent
werd er niet eerder in dit topic geopperd dat je andermans intentie niet kan weten?
nou, jij weet duidelijk niet wat mijn intenties zijn. want die zijn gewoon goed.
Coconuts12 schreef:
16-08-2018 15:49
Hoe laat mag ik aanschuiven? Ik :heart: pannenkoeken.
Tegen zessen ;-)
TanteBedelia schreef:
Tegen zessen ;-)
Kan ik ook nog aanschuiven?
Oifa schreef:
16-08-2018 15:50
Kan ik ook nog aanschuiven?
Ik ook graag. Net 14 jarige veelvraat.
Dames ik doe mij best
Afbeelding
Afbeelding
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 15:52
33.57% gewijzigd
TanteBedelia schreef:
Tegen zessen ;-)
Geen idee waar je woont, maar ik vertek alvast en ga wel op de geur af.
Bier en bitterballen.
Geen bijzonderheden
Loullah schreef:
zit jij ook s'nachts te huilen om wat er op viva geschreven word? mijn post had betrekking op een forummer die zelf aangaf dat het haar te veel werd hier waardoor ze het niet meer bij elkaar hield. Nou, dan is een een forumverbod (vrijwillig of onvrijwillig) nog niet eens zo'n slecht idee.
ik heb er oprecht medelijden mee.
Jij en oprecht?
En mensen die hun problemen hier op het forum zetten, hebben in het echt geen vrienden? Ik heb zat vrienden, maar in het verleden heb ik echt wel eens ergens mee gezeten waarvan ik eerst eens wilde horen hoe er hier over gedacht werd. Juist omdat je zoveel verschillende invalshoeken hebt hier. En ik heb vroeger ook wel eens harde reacties gehad (die achteraf best wel terecht waren), waar ik dan van schrok of boos om werd. Als je dan niet lekker in je vel zit dan kun je daar best wel eens emotioneel van worden. Allemaal best wel menselijk, maar dat is jou vreemd.
Ik vind het bijzonder hoe je hier als nieuweling komt binnendenderen en zulke woorden uit je strot krijgt en iedereen tegen je in het harnas jaagt.
Misschien moet je tegen jezelf in bescherming worden genomen en zou een forumverbod nog niet zo'n slecht idee zijn.
...
Anárion schreef:
16-08-2018 15:52
Jij en oprecht?
En mensen die hun problemen hier op het forum zetten, hebben in het echt geen vrienden? Ik heb zat vrienden, maar in het verleden heb ik echt wel eens ergens mee gezeten waarvan ik eerst eens wilde horen hoe er hier over gedacht werd. Juist omdat je zoveel verschillende invalshoeken hebt hier. En ik heb vroeger ook wel eens harde reacties gehad (die achteraf best wel terecht waren), waar ik dan van schrok of boos om werd. Als je dan niet lekker in je vel zit dan kun je daar best wel eens emotioneel van worden. Allemaal best wel menselijk, maar dat is jou vreemd.
Ik vind het bijzonder hoe je hier als nieuweling komt binnendenderen en zulke woorden uit je strot krijgt en iedereen tegen je in het harnas jaagt.
Misschien moet je tegen jezelf in bescherming worden genomen en zou een forumverbod nog niet zo'n slecht idee zijn.
Chill...
je reageert nu ook een beetje te emotioneel. Ik geef slechts mijn mening zoals ieder ander.
Nemaìn’ schreef:
16-08-2018 15:46
Wel dom dat Nous nou net deze weken op vakantie is. Het is nog nooit zo veel ontopic geweest.
Inderdaad!
Zelfs ik heb een minimum aan geneuzel uitgevoerd.
Loullah schreef:
16-08-2018 15:56
Chill...
je reageert nu ook een beetje te emotioneel. Ik geef slechts mijn mening zoals ieder ander.
Zegt degene die beweerde dat ze “gestalkt” wordt/werd. Verder gaat het wel goed met je?
¡Apagando las luces!
Oifa schreef:
16-08-2018 15:29
Ziet er erg onschuldig uit :hihi:
Lijkt mini Ana wel.
Ook zo scarry.
Ana_Isabel** schreef:
16-08-2018 16:02
Lijkt mini Ana wel.
Ook zo scarry.
Geloof ik niet, ik zie jou echt voor me met hele lieve (soms wat ondeugende) kinderen :heart:
SombraOnline schreef:
16-08-2018 16:00
Zegt degene die beweerde dat ze “gestalkt” wordt/werd. Verder gaat het wel goed met je?
mijn stalker is er niet - vakantie begreep ik. je hoort mij er toch ook niet meer over of wel?
Ana_Isabel** schreef:
16-08-2018 16:00
Inderdaad!
Zelfs ik heb een minimum aan geneuzel uitgevoerd.
Dus we kunnen stellen dat als Nous er niet is het wel ontopic gaat.
Loullah schreef:
16-08-2018 15:56
Chill...
c'est le ton qui fait la musique
Nemaìn’ schreef:
16-08-2018 16:03
:rofl:

Kan niet anders. Bewijs geleverd.
Loullah schreef:
mijn stalker is er niet - vakantie begreep ik. je hoort mij er toch ook niet meer over of wel?
Ze is je stalker niet. Je lijdt een beetje aan grootheidswaanzin.
¡Apagando las luces!
Nemaìn’ schreef:
:biggrin:
Oifa schreef:
Geloof ik niet, ik zie jou echt voor me met hele lieve (soms wat ondeugende) kinderen :heart:
:)
Ze zijn zeker lief ook de kleinste, alleen staat haar monster-modus vaak aan. Ergens doe ik het toch compleet verkeerd.. :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven