Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 16 augustus 2018 om 15:47
Ja ach praat het voor jezelf maar goed, ik heb zo mijn bedenkingen erbij over hoe oprecht je bentLoullah schreef: ↑16-08-2018 15:44zit jij ook s'nachts te huilen om wat er op viva geschreven word? mijn post had betrekking op een forummer die zelf aangaf dat het haar te veel werd hier waardoor ze het niet meer bij elkaar hield. Nou, dan is een een forumverbod (vrijwillig of onvrijwillig) nog niet eens zo'n slecht idee.
ik heb er oprecht medelijden mee.

donderdag 16 augustus 2018 om 15:49
Hoe laat mag ik aanschuiven? IkTanteBedelia schreef: ↑16-08-2018 15:44He gelukkig het gaat over eten.
Dat is een tijd terug.
Avondeten bij ons is pannenkoeken.

donderdag 16 augustus 2018 om 15:50
Kan ik ook nog aanschuiven?

donderdag 16 augustus 2018 om 15:52
Geen idee waar je woont, maar ik vertek alvast en ga wel op de geur af.
donderdag 16 augustus 2018 om 15:52
Jij en oprecht?Loullah schreef: ↑16-08-2018 15:44zit jij ook s'nachts te huilen om wat er op viva geschreven word? mijn post had betrekking op een forummer die zelf aangaf dat het haar te veel werd hier waardoor ze het niet meer bij elkaar hield. Nou, dan is een een forumverbod (vrijwillig of onvrijwillig) nog niet eens zo'n slecht idee.
ik heb er oprecht medelijden mee.
En mensen die hun problemen hier op het forum zetten, hebben in het echt geen vrienden? Ik heb zat vrienden, maar in het verleden heb ik echt wel eens ergens mee gezeten waarvan ik eerst eens wilde horen hoe er hier over gedacht werd. Juist omdat je zoveel verschillende invalshoeken hebt hier. En ik heb vroeger ook wel eens harde reacties gehad (die achteraf best wel terecht waren), waar ik dan van schrok of boos om werd. Als je dan niet lekker in je vel zit dan kun je daar best wel eens emotioneel van worden. Allemaal best wel menselijk, maar dat is jou vreemd.
Ik vind het bijzonder hoe je hier als nieuweling komt binnendenderen en zulke woorden uit je strot krijgt en iedereen tegen je in het harnas jaagt.
Misschien moet je tegen jezelf in bescherming worden genomen en zou een forumverbod nog niet zo'n slecht idee zijn.
...

donderdag 16 augustus 2018 om 15:56
Chill...Anárion schreef: ↑16-08-2018 15:52Jij en oprecht?
En mensen die hun problemen hier op het forum zetten, hebben in het echt geen vrienden? Ik heb zat vrienden, maar in het verleden heb ik echt wel eens ergens mee gezeten waarvan ik eerst eens wilde horen hoe er hier over gedacht werd. Juist omdat je zoveel verschillende invalshoeken hebt hier. En ik heb vroeger ook wel eens harde reacties gehad (die achteraf best wel terecht waren), waar ik dan van schrok of boos om werd. Als je dan niet lekker in je vel zit dan kun je daar best wel eens emotioneel van worden. Allemaal best wel menselijk, maar dat is jou vreemd.
Ik vind het bijzonder hoe je hier als nieuweling komt binnendenderen en zulke woorden uit je strot krijgt en iedereen tegen je in het harnas jaagt.
Misschien moet je tegen jezelf in bescherming worden genomen en zou een forumverbod nog niet zo'n slecht idee zijn.
je reageert nu ook een beetje te emotioneel. Ik geef slechts mijn mening zoals ieder ander.

donderdag 16 augustus 2018 om 16:00

donderdag 16 augustus 2018 om 16:03
Geloof ik niet, ik zie jou echt voor me met hele lieve (soms wat ondeugende) kinderen

mijn stalker is er niet - vakantie begreep ik. je hoort mij er toch ook niet meer over of wel?SombraOnline schreef: ↑16-08-2018 16:00Zegt degene die beweerde dat ze “gestalkt” wordt/werd. Verder gaat het wel goed met je?

Dus we kunnen stellen dat als Nous er niet is het wel ontopic gaat.Ana_Isabel** schreef: ↑16-08-2018 16:00Inderdaad!
Zelfs ik heb een minimum aan geneuzel uitgevoerd.