Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:17
Jaaaa dat is heel erg lekker.Lady*Voldemort schreef: ↑17-08-2018 20:13Ik ben trouwens dol op gember. Hoewel ik wel vaak poeder gebruik, wegens al eerder genoemde luiheid. Die bolletjes vind ik ook lekker, op een blokje kaas.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:20
Dus omdat ik jou een vervelende forummer vind, ben ik een gepermabende.
Oke...
Volgens mij ben jij een heel klein beetje geobsedeerd door Hats.
Een heel klein beetje hoor.
Ik zou zeggen, staf ff.
Heb zelf jouw post van van de week al gestaft en die is verwijderd.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:21
Zoals jij een heel klein beetje geobsedeerd bent door de gepermabande Prince- en F1-fan?Purdey161 schreef: ↑17-08-2018 20:20Dus omdat ik jou een vervelende forummer vind, ben ik een gepermabende.
Oke...
Volgens mij ben jij een heel klein beetje geobsedeerd door Hats.
Een heel klein beetje hoor.
Ik zou zeggen, staf ff.
Heb zelf jouw post van van de week al gestaft en die is verwijderd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:24
Ik ben wel fan van Louis, dus ben benieuwd hoe hij dat in beeld brengt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:26
Moest even graven in mijn geheugen maar dat was IrishCassidy
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:29
Engnekken zijn het. Ik heb een tijdje terug Going Clear: Scientology and the prison of belief gekeken via Netflix.
Misschien ook iets voor de liefhebbers hier?
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:32
Ik snap dat dus ook niet.charlottew88 schreef: ↑17-08-2018 20:11Nou he. Ik snap dat soort haatdragende mensen nooit. Vooral als je iemand alleen maar van het forum kent.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:34
Nee, ik vind gember heerlijk.
Geroerbakt, in thee, koekjes, noem maar op! Maar wel alleen verse gember, niet uit glas.
Vind het alleen niet zo leuk dat ik als een gepermabande wordt weggezet. Mag dat?
Lijkt me dat die persoon, die dat denkt, mij even moet staffen.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:36
Beau-ter-Ham schreef: ↑17-08-2018 20:29Engnekken zijn het. Ik heb een tijdje terug Going Clear: Scientology and the prison of belief gekeken via Netflix.
Misschien ook iets voor de liefhebbers hier?
Ja die is eigenlijk misschien nog wel beter, maar Louis en Scientology is ook wel vermakelijk altijd.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:38
Ik denk niet dat jij dat bent, wel denk ik dat je de aandacht fijn vind.Purdey161 schreef: ↑17-08-2018 20:34Nee, ik vind gember heerlijk.
Geroerbakt, in thee, koekjes, noem maar op! Maar wel alleen verse gember, niet uit glas.
Vind het alleen niet zo leuk dat ik als een gepermabande wordt weggezet. Mag dat?
Lijkt me dat die persoon, die dat denkt, mij even moet staffen.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:38
Daarom vind ik het ook zo intrigerend. Die hele mysterie die Miscavige om zijn persoon heeft gecreeerd. En dan zijn vrouw die al jaren niet gezien is, heel bizar.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:42
Mijn dochter heeft het ooit nog eens aangelegd met de Scientology, omdat ze dan een gratis boek kon krijgen. Wat heb ik gelachen zeg. Kind schrok zich te pletter toen ik haar erop wees dat ze er gratis een paar missionarissen bij kreeg, dus die heb ik toen maar voor haar ontvangen en weggebonjourd. Het gratis boek heb ik natuurlijk wel dankbaar in ontvangst genomen en dat staat nog steeds te prijken in dochters welgevulde boekenkast, maar ik heb niet het idee dat ze verder is gekomen dan de eerste alinea.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:44
Soms.
Soms niet.
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:50