Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:12
Huh??the_Wicked_Witch schreef: ↑18-08-2018 13:38Hou toch eens op jij.
Het bantopic kunnen we zelf ook lezen.
Mogen hier alleen bepaalde onderwerpen besproken worden ofzo? Ik meen dat anderen ook weleens over gebandde leden schrijven hier.
Als je er zoveel moeite mee hebt, reageer er dan niet op !!

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:14
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:14
Het is niet gratis.TanteBedelia schreef: ↑18-08-2018 14:01Maar vele forumleden nemen geen genoegen met in gesprek blijven gaan, want dan blijven ze zoals op het mod topic door piepen en zeuren over van alles en nog wat.
Het constant hameren er blijven op dat ze niet goed bezig zijn, terwijl ze alles GRATIS krijgen aangeboden.
Je betaald door het accepteren van reclame tussendoor, het accepteren van dat ze wat je schrijft kunnen gebruiken.
En zolang het hier genoeg leeft door onze input zijn wij onderdeel van hun verdienmodel.
Ze maken het alleen steeds onaangenamer om daaraan mee te werken en zijn te dom om in te zien dat het dom is om niet naar hun verdienmodelinputgevers te luisteren.
Ik heb werkelijk niet de illusie dat mijn aanwezigheid verschil maakt. Maar ik ben niet uniek. Het is geen hogere wiskunde om te zien dat Viva als blad en Viva als forum zichzelf wegens onkunde om zeep helpt.
En hoe hard fossielen en nieuwe oudjes ook klagen, dit forum blijft leven door nieuw bloed.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:15
TanteBedelia schreef: ↑18-08-2018 14:01Maar vele forumleden nemen geen genoegen met in gesprek blijven gaan, want dan blijven ze zoals op het mod topic door piepen en zeuren over van alles en nog wat.
Het constant hameren er blijven op dat ze niet goed bezig zijn, terwijl ze alles GRATIS krijgen aangeboden.
Het punt is dat er helemaal niet in gesprek wordt gegaan.

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:18
Man, wat zeg je zinnige dingen Feow!feow schreef: ↑18-08-2018 14:14Het is niet gratis.
Je betaald door het accepteren van reclame tussendoor, het accepteren van dat ze wat je schrijft kunnen gebruiken.
En zolang het hier genoeg leeft door onze input zijn wij onderdeel van hun verdienmodel.
Ze maken het alleen steeds onaangenamer om daaraan mee te werken en zijn te dom om in te zien dat het dom is om niet naar hun verdienmodelinputgevers te luisteren.
Ik heb werkelijk niet de illusie dat mijn aanwezigheid verschil maakt. Maar ik ben niet uniek. Het is geen hogere wiskunde om te zien dat Viva als blad en Viva als forum zichzelf wegens onkunde om zeep helpt.
En hoe hard fossielen en nieuwe oudjes ook klagen, dit forum blijft leven door nieuw bloed.
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:18
Dit dus. En wat Feow zegt.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-08-2018 14:09Tja.
Dat is nu eenmaal hun baan. Als niemand meer iets zegt wordt het zéker niet beter.
Als ik een jaar lang dezelfde fout op mijn werk maak heb ik toch echt wel een probleem hoor.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:27

Even een ander ding:
Ik ga er van uit dat het gewoon een domme fout is, maar ik vind het dus echt ronduit asociaal dat de mod is gaan zitten rommelen in de post dit ik van haar quote.
Ik reageer met 'ik denk dat dit gaat werken' op haar 'hiermee hopen we forummers buiten de deur te houden'
Ze wist het woord forummers en maakt er spammers van.
Dan reageer ik ineens met 'ik denk dat dit gaat werken' op haar 'hiermee hopen we spammers buiten de deur te houden'
En dat is dan niet gewist.
Nou, ik denk dat het vast zal helpen tegen spammers. Maar vooral tegen nieuwe forummers. En dus tegen de dynamiek van het forum. En dat vind ik oerstom en iets wat enkel door een team wat werkelijk geen feeling met het forum heeft bedacht kan worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:31
Wijze woorden feowfeow schreef: ↑18-08-2018 14:27waarom hoor ik de toon van opperste verbazing?
Even een ander ding:
Ik ga er van uit dat het gewoon een domme fout is, maar ik vind het dus echt ronduit asociaal dat de mod is gaan zitten rommelen in de post dit ik van haar quote.
Ik reageer met 'ik denk dat dit gaat werken' op haar 'hiermee hopen we forummers buiten de deur te houden'
Dan reageer ik ineens met 'ik denk dat dit gaat werken' op haar 'hiermee hopen we spammers buiten de deur te houden'
Nou, ik denk dat het vast zal helpen tegen spammers. Maar vooral tegen nieuwe forummers. En dus tegen de dynamiek van het forum. En dat vind ik oerstom en iets wat enkel door een team wat werkelijk geen feeling met het forum heeft bedacht kan worden.

anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 14:35
0.22% gewijzigd

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:32
feow schreef: ↑18-08-2018 14:27waarom hoor ik de toon van opperste verbazing?
Even een ander ding:
Daarbij, communiceer dat dan!
Ze voeren het in, maar melden dat nergens.

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:32
feow schreef: ↑18-08-2018 14:27waarom hoor ik de toon van opperste verbazing?
Even een ander ding:
Nee! het was deze toon:

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:45
dat is er al, maar werkt blijkbaar niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:46
Ze hebben zo in de software zitten rommelen dat heel veel dingen niet meer werken. Dus ik denk dat dat niet kan.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, dit forum is op sterven na dood.

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:49

zaterdag 18 augustus 2018 om 14:54
Ik moet ook bekennen dat ik me geen oude dag achter geraniums kan voorstellen zonder een aantal forummers.
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:57
Dat wordt al jaren gezegd en we zijn er nog steeds.

Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:21
Let's neuzelAna_Isabel** schreef: ↑18-08-2018 14:04Goed punt.
Ook mega saai om hier steeds dezelfde discussies over te lezen.
Dan 100 keer liever geneuzel.

En voor wie zich graag boos maakt over mods, forum, en wat niet al: hier is een konijntje

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 18 augustus 2018 om 15:24
JollyRider schreef: ↑18-08-2018 15:21Let's neuzel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor wie zich graag boos maakt over mods, forum, en wat niet al: hier is een konijntje![]()

zaterdag 18 augustus 2018 om 15:24
https://youtu.be/qvaaGhfjrgs
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:27
Schatje, poezelpony, duifje....JollyRider schreef: ↑18-08-2018 15:21Let's neuzel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor wie zich graag boos maakt over mods, forum, en wat niet al: hier is een konijntje![]()
Je onderschat mijn duif.