Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
18-08-2018 13:39
En nu zit het Modtopic op slot :facepalm:
Het is ook best ingewikkeld al die verschillende knopjes. Maar gummen lukt altijd prima.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
the_Wicked_Witch schreef:
18-08-2018 13:43
Ik ben gewist wegens spam :rofl: .
Terwijl ik alleen maar zei dat ik inmiddels benieuwd was wie er in de zogenaamde TD zitten.

Ik vind het Koreaanse praktijken.
Daar ben ik het mee eens.
Calamitycat schreef:
18-08-2018 13:45
Het is ook best ingewikkeld al die verschillende knopjes. Maar gummen lukt altijd prima.

Ja, dat krijgen ze als eerste als ze hier gaan modereren. De training "Gummen voor beginners t/m gevorderden" Dat is een heftige training, duurt ongeveer een jaar en van de 150 mensen die elk jaar starten blijven er maar 4 over. De rest haalt het niveau niet.
feow schreef:
18-08-2018 13:34

Maar zoals Jolly laatst beschreef blijf je er van houden. Ondanks de idioten die aan de knoppen zitten. En tegen beter weten in hoop ik dat er ooit iemand komt die het beter maakt.

Ik hou al lang niet meer van het forum zoals het (al een tijd) is.
Vind het meer een kroeg waar al heel lang de tap kapot is en er alleen blikken Schultenbrau verkocht worden omdat de kroegeigenaar te dom is om een reparateur te bellen/betalen.
Oja en omdat de plee kapot is piesen we wel buiten.

Gelukkig zijn er nog wel een hoop leuke gasten waardoor ik de Schultenbrau en het buiten piesen voor lief neem.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 14:00
1.35% gewijzigd
Ik geef ze groot gelijk dat ze het dicht gooien, het eeuwige gezeik moeten lezen met wat ze fout doen hangt ook wel eens je keelgat uit.
Ze proberen nu zo tegen te gaan dat er geen spam binnen komt, en boem weer alle commentaren er op. Het lijkt wel een soort wedstrijdje, kijken wie het meest en het hardst durft te zeiken.
Als er maar wat te zeiken is.
Al denken vele van niet, ze doen hun best.
Als jij 24/7 negatieve berichten krijgt op je facebook of insta of waar dan ook flikker je hem ook dicht voor de reacties.
Head* schreef:
18-08-2018 13:48
Ja, dat krijgen ze als eerste als ze hier gaan modereren. De training "Gummen voor beginners t/m gevorderden" Dat is een heftige training, duurt ongeveer een jaar en van de 150 mensen die elk jaar starten blijven er maar 4 over. De rest haalt het niveau niet.
;-D
Dierproeven.
TanteBedelia schreef:
18-08-2018 13:54
Ik geef ze groot gelijk dat ze het dicht gooien, het eeuwige gezeik moeten lezen met wat ze fout doen hangt ook wel eens je keelgat uit.
Ze proberen nu zo tegen te gaan dat er geen spam binnen komt, en boem weer alle commentaren er op. Het lijkt wel een soort wedstrijdje, kijken wie het meest en het hardst durft te zeiken.
Als jij 24/7 negatieve berichten krijgt op je facebook of insta of waar dan ook flikker je hem ook dicht voor de reacties.

En als het je werk is, dan doe je er wat mee.....
18-08-2018 13:55
En ze zijn er ook mee bezig, ze zijn niet verplicht om onbekende forumleden verantwoording af te leggen.
We hebben gevraagd om een feedbacktopic waarin we ons ei kwijt kunnen maar daar wilden ze ook niet aan. Blijkbaar is er behoefte onder de forummers om zich te uiten hierover maar het kan nergens. Dus dan komt het toch steeds weer in het CM-topic terecht, de enige plek waar nog forumbeheerders meelezen.
18-08-2018 13:55
wat wil je dan dat de mods er mee doen wat ze nu niet doen dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
TanteBedelia schreef:

Dat roepen ze over zichzelf af, door constant te weigeren met ons in gesprek te gaan. Als je mensen als een stelletje vervelende kleuters behandelt gaan ze zich ook zo gedragen.
TanteBedelia schreef:
Ik heb een ander beeld bij je best doen alleen al vanwege de lange buglijst die al meer dan een jaar bestaat en waarvan er amper wat is opgelost.
Dierproeven.
Head* schreef:
18-08-2018 13:58
Dat roepen ze over zichzelf af, door constant te weigeren met ons in gesprek te gaan. Als je mensen als een stelletje vervelende kleuters behandelt gaan ze zich ook zo gedragen.
Maar vele forumleden nemen geen genoegen met in gesprek blijven gaan, want dan blijven ze zoals op het mod topic door piepen en zeuren over van alles en nog wat.
Het constant hameren er blijven op dat ze niet goed bezig zijn, terwijl ze alles GRATIS krijgen aangeboden.
Calamitycat schreef:
18-08-2018 13:59
Ik heb een ander beeld bij je best doen alleen al vanwege de lange buglijst die al meer dan een jaar bestaat en waarvan er amper wat is opgelost.
Begin je eigen forum. :idee:
TanteBedelia schreef:
18-08-2018 14:01
Begin je eigen forum. :idee:
Wat een dooddoener.
Dierproeven.
TanteBedelia schreef:
Goed punt.
Ook mega saai om hier steeds dezelfde discussies over te lezen.
Dan 100 keer liever geneuzel.
Calamitycat schreef:
18-08-2018 14:03
Wat een dooddoener.
Klopt net als constant zeiken dat ze niet goed hun best doen bij de moderators.
TanteBedelia schreef:
18-08-2018 14:04
Dat is jouw mening. Ik denk er anders over.
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
18-08-2018 14:05
Dat is jouw mening. Ik denk er anders over.
Wat denk je dat ze ondertussen niet weten dat forumleden hun beklag doen op moderatortopic? Elke dag weer op nieuw het zelfde te moeten lezen?
Hoe voelt dat aan om elke dag weer te gaan melden? Geeft dat een goed gevoel?
TanteBedelia schreef:
18-08-2018 14:04

Ik vind het wel bijzonder dat jij er in zo ongeveer ieder nieuw topic als de kippen bij bent om een snerende onliner te maken naar de TO. Vaak volledig onnodig en zonder dat je het verhaal helemaal weet maar als er terechte kritiek komt op een forum wat gewoon NIET werkt dan ga je hrsje spelen voor de mods?

En ja wij zijn hier gratis maar het forum levert geld op voor Sanoma en zonder forummers geen forum hé.
TanteBedelia schreef:
18-08-2018 14:07
Wat denk je dat ze ondertussen niet weten dat forumleden hun beklag doen op moderatortopic? Elke dag weer op nieuw het zelfde te moeten lezen?
Hoe voelt dat aan om elke dag weer te gaan melden? Geeft dat een goed gevoel?
Tja.
Dat is nu eenmaal hun baan. Als niemand meer iets zegt wordt het zéker niet beter.
Als ik een jaar lang dezelfde fout op mijn werk maak heb ik toch echt wel een probleem hoor.
Pipistrello schreef:
18-08-2018 14:09
Ik vind het wel bijzonder dat jij er in zo ongeveer ieder nieuw topic als de kippen bij bent om een snerende onliner te maken naar de TO. Vaak volledig onnodig en zonder dat je het verhaal helemaal weet maar als er terechte kritiek komt op een forum wat gewoon NIET werkt dan ga je hrsje spelen voor de mods?

En ja wij zijn hier gratis maar het forum levert geld op voor Sanoma en zonder forummers geen forum hé.
?????????
Ik ben hier compleet ontopic maar goed je hebt je zegje gedaan.
Calamitycat schreef:
18-08-2018 13:45
De wisknop hebben ze waarschijnlijk erg groot gemaakt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
TanteBedelia schreef:
18-08-2018 14:10
?????????
Ik ben hier compleet ontopic maar goed je hebt je zegje gedaan.

Geweldige reactie :nope:
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 14:13
0.56% gewijzigd
18-08-2018 13:38
Hou toch eens op jij.
Het bantopic kunnen we zelf ook lezen.
Huh??
Mogen hier alleen bepaalde onderwerpen besproken worden ofzo? Ik meen dat anderen ook weleens over gebandde leden schrijven hier.
Als je er zoveel moeite mee hebt, reageer er dan niet op !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven