Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 september 2018 om 23:46
Dat was ik, excuus al ik daar iemand mee voor het hoofd heb gestoten. Het was puur een uiting van gevoel op dat moment, niets meer dan dat.Lady*Voldemort schreef: ↑20-09-2018 17:18Onder de meelevers zitten er ook genoeg die wat mij betreft op een smakeloze manier de plank misslaan. 'De hele ochtend lopen de tranen me al over de wangen', kom op zeg. Het is allemaal al erg genoeg zonder dat mensen zich op zo'n opzichtige manier het verdriet van de betrokkenen toe-eigenen.
vrijdag 21 september 2018 om 00:16
zazamaenade schreef: ↑20-09-2018 20:14Tsja, omdat het me ergert dat het zowel in dat topic als hier een soort opbieden tegen elkaar lijkt te zijn, waardoor nuances in betrokkenheid of onverschilligheid verloren gaan. Alsof het een wedstrijd is, zowel in 'kijk mij eens verdriet hebben' als in 'kijk mij eens een kil loeder zijn'.
Tsja en mij ergeren jouw ‘kijk mij eens Zwisterland eens zijn’ posts.
Irritant overgeanalyseer.
vrijdag 21 september 2018 om 00:25
vrijdag 21 september 2018 om 07:16
zazamaenade schreef: ↑21-09-2018 00:25Ach, houd toch op. Moet alles dan maar 'lekker uitgesproken' zijn, anders is het niet interessant?
Prachtige bergen, daar, hoor, in Zwitserland.
Nou, sorry hoor, maar jij bent ook nogal prominent aanwezig en ik lees ook weleens dingen van jou waar ik een wenkbrauw bij optrek. Niet heel anders dan waar je anderen van beticht.
vrijdag 21 september 2018 om 07:20
vrouwjagersma schreef: ↑20-09-2018 20:57Ik at groentekebab van de Lidl. Ik was de enige die het lekker vond.
Ik weet trouwens niet wat erger is: als enige het lekker vinden, of groentekebab van de Lidl lekker vinden
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 21 september 2018 om 07:23
Is dat niet ooit begonnen als protest tegen "zinloos geweld"? Dat vond ik op zichzelf al vrij bizar. Dat gratuite uiten van emoties over iets waar vervolgens niemand ene donder aan wil doen.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 21 september 2018 om 07:25
Grappig dat net zo irrationeel gedrag van mannen je dan niet stoort. Best irrationeel, vrouwstrikjemetstippels schreef: ↑20-09-2018 21:20het onvermogen tot rationeel na denken bij vrouwen stoort me fantastisch. Dan denk ik 'je wil mee doen in de grote mensenwereld, maar met emoties en slachtofferschap kom je er niet. Doe rationeel'. En ja ik ben vrouw maar daar om juist.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 21 september 2018 om 08:25
Dit is ook weer niet nodig toch ?Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2018 08:20In Tanzania zijn 42 mensen verdronken in het Victoriameer, nadat de veerboot waarop ze zaten kapseisde. Opent er iemand even een topic?
Ik snap waar jij op doelt maar het werkt helaas vaak zo dat iets wat dichterbij gebeurd meer impact heeft . Of dat eerlijk en oprecht is is een tweede.
vrijdag 21 september 2018 om 09:02
Haha ook! maar dit is een vrouwen forum haha (sorry, ik praat nu tegen een man maar ~95% vrouwen hier).JollyRider schreef: ↑21-09-2018 07:25Grappig dat net zo irrationeel gedrag van mannen je dan niet stoort. Best irrationeel, vrouw![]()
vrijdag 21 september 2018 om 09:17
En alsof zinvol geweld wel bestaat. Alleen daarom is het al foutJollyRider schreef: ↑21-09-2018 07:23Is dat niet ooit begonnen als protest tegen "zinloos geweld"? Dat vond ik op zichzelf al vrij bizar. Dat gratuite uiten van emoties over iets waar vervolgens niemand ene donder aan wil doen.
vrijdag 21 september 2018 om 10:00
vrijdag 21 september 2018 om 11:32
Heeft iemand in Tanzania een topic geopend over onze verongelukte kinderen?Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2018 08:20In Tanzania zijn 42 mensen verdronken in het Victoriameer, nadat de veerboot waarop ze zaten kapseisde. Opent er iemand even een topic?
vrijdag 21 september 2018 om 11:48
Je kunt het mes ook onder de deksel steken om vacuum op te heffen. Heb je nog een heel dekselMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑21-09-2018 10:00Vanochtend keihard een mes in de deksel van een jampot gestoken omdat ik dat rotding niet open kreeg. Heerlijk zinvol geweld. Frustratie weg en jam op een geroosterd broodje.
vrijdag 21 september 2018 om 11:53
Dat is wel geweldlozerstrikjemetstippels schreef: ↑21-09-2018 11:48Je kunt het mes ook onder de deksel steken om vacuum op te heffen. Heb je nog een heel deksel![]()
vrijdag 21 september 2018 om 12:22
Of met een hamer er op slaan, werkt ook.
(ik heb wel eens zo'n ding gewoon kapot gegooid, om maar even de indruk dat ik geweldloos zou zijn de kop in te drukken lol)
vrijdag 21 september 2018 om 12:27
??*Labalade* schreef: ↑21-09-2018 11:32Heeft iemand in Tanzania een topic geopend over onze verongelukte kinderen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!