Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
29-09-2018 20:26
Het is maar goed dat je weer op actueel bent, je bent nu een wijzer mens geworden.
Ik heb zin in vreterij.
Heel veel wijzer.
Stel je voor dat ik zo naïef verder geleefd had zeg.

Ik heb zin in rokerij. Ik denk dat ik straks het laatste stukje red velvet cake neem. Dat glimlacht al 2 dagen lief naar me.
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 20:26
Daar zou ik echt de zenuwen van krijgen, van zo’n man.
Welnee! Ik vertrouw hem helemaal hoor, en zeker met de vrienden die mee gaan. Die verleiden nog geen lege vuilnisbak dusseh :hihi:
*Labalade* schreef:
29-09-2018 20:35
Welnee! Ik vertrouw hem helemaal hoor, en zeker met de vrienden die mee gaan. Die verleiden nog geen lege vuilnisbak dusseh :hihi:
Ik bedoel dat hij bang is dat jou wat overkomt als je naar een kerstmarkt gaat.
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 20:27
Heel veel wijzer.
Stel je voor dat ik zo naïef verder geleefd had zeg.

Ik heb zin in rokerij. Ik denk dat ik straks het laatste stukje red velvet cake neem. Dat glimlacht al 2 dagen lief naar me.
Ik heb wijn en gevulde speculaas. Dat laatste wilde ik niet maar de man heeft de boodschappen gedaan. En dan is ie nu zelf ergens op een borrel dus het lag er.
Geen bijzonderheden
*Labalade* schreef:
Dacht dat het over aanslagen ging.
Geen bijzonderheden
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 20:17
Wel gek dat niet in angst leven voor een aanslag gelijk staat aan niet boeien als je geliefden bij een aanslag omkomen.
Oh, daar gaan we weer? Ik dacht dat we dat soort gelul net achter de rug hadden met dat bakfietsdrama.

Maar waarschijnlijk gaat het nooit voorbij, Anne Faber is ook alweer uit de mottenballen getrokken.
Ik ken mijn zoon niet meer terug. Hij heeft ineens een vriend op school, waar ie in het weekend de godganse dag mee zit te minecraften. En nu is ie gezellig met zijn zus naar de stad :O
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2018 20:59
Ik ken mijn zoon niet meer terug. Hij heeft ineens een vriend op school, waar ie in het weekend de godganse dag mee zit te minecraften. En nu is ie gezellig met zijn zus naar de stad :O
Is dat van de medicijnen of is hij overgenomen door een Alien?
Nemaìn’ schreef:
Ik bedoel dat hij bang is dat jou wat overkomt als je naar een kerstmarkt gaat.
Oww haha. Nou ja dat vind ik eigenlijk wel lief... en hij houdt me niet tegen hoor. Kerstmarkten zijn ook vaak wel doelwit dus ik begrijp hem ook wel.
_Inkie_ schreef:
29-09-2018 21:06
Is dat van de medicijnen of is hij overgenomen door een Alien?
Die medicijnen kan ik maandag pas ophalen, dus ik ga uit van een alien. Na maandag heb ik waarschijnlijk helemaal een vreemde in huis.
[...]
*Labalade* schreef:
29-09-2018 21:09
Oww haha. Nou ja dat vind ik eigenlijk wel lief... en hij houdt me niet tegen hoor. Kerstmarkten zijn ook vaak wel doelwit dus ik begrijp hem ook wel.
Hoe vaak zijn ze dan al het doelwit geweest?
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 21:10
Hoe vaak zijn ze dan al het doelwit geweest?

Weet je hoe gruwelijk kerstmarkten zijn?
Star² schreef:
29-09-2018 21:10
profile/376788/posts

Fijn dat Lullah weer terug is.
Zo onverwacht ook. En die verrassende nick :love:
Star² schreef:
29-09-2018 21:12
Weet je hoe gruwelijk kerstmarkten zijn?
In Duitsland vind ik ze leuk :proud:
Oh en VJ, mijn man is helemaal niet blij met je piratentopic. Ik heb netjes een koptelefoon op, maar elke keer trek ik mijn scheur weer open. En ik heb een stem als een gebarsten theepot.
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2018 21:16
Oh en VJ, mijn man is helemaal niet blij met je piratentopic. Ik heb netjes een koptelefoon op, maar elke keer trek ik mijn scheur weer open. En ik heb een stem als een gebarsten theepot.
Verwijs hem naar de schuur.
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 21:18
Zelf naar de schuur dan toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
29-09-2018 21:19
Zelf naar de schuur dan toch.
Nee zeg, het is best koud. Ik zou echt eerst proberen de ander er uit te krijgen.
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 21:18
Goed idee. Als ik hem een thermoskan koffie meegeef en een paar lekkere toffels vindt ie dat vast niet erg. Er staat nog een ouwe bank ook, in de schuur, dus wat wil ie nog meer.
Nemaìn’ schreef:
29-09-2018 21:20
Nee zeg, het is best koud. Ik zou echt eerst proberen de ander er uit te krijgen.
Sowieso, met al die spinnen. Niet dat ik bang ben voor spinnen, maar toch.
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2018 21:21
Goed idee. Als ik hem een thermoskan koffie meegeef en een paar lekkere toffels vindt ie dat vast niet erg. Er staat nog een ouwe bank ook, in de schuur, dus wat wil ie nog meer.
En dan knip op de achterdeur, heb je vannacht ook nog het hele bed voor jezelf.
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 21:26
23.13% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2018 21:16
Ik ben wel blij. Met jou. Anders zit ik daar de hele tijd in mijn eentje te posten. Ik kom me toch een partij malligheid tegen.
vrouwjagersma schreef:
29-09-2018 21:26
Ik ben wel blij. Met jou. Anders zit ik daar de hele tijd in mijn eentje te posten. Ik kom me toch een partij malligheid tegen.
Er staat me nog iets bij van een lied over pijpen, en dan bedoel ik niet de rookwaar. Jammer dat ik het nergens kan vinden.
Waarom is die halve post weg Neiman?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven