Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 29 september 2018 om 20:27
Heel veel wijzer.vrouwjagersma schreef: ↑29-09-2018 20:26Het is maar goed dat je weer op actueel bent, je bent nu een wijzer mens geworden.
Ik heb zin in vreterij.
Stel je voor dat ik zo naïef verder geleefd had zeg.
Ik heb zin in rokerij. Ik denk dat ik straks het laatste stukje red velvet cake neem. Dat glimlacht al 2 dagen lief naar me.

zaterdag 29 september 2018 om 20:35
Ik bedoel dat hij bang is dat jou wat overkomt als je naar een kerstmarkt gaat.*Labalade* schreef: ↑29-09-2018 20:35Welnee! Ik vertrouw hem helemaal hoor, en zeker met de vrienden die mee gaan. Die verleiden nog geen lege vuilnisbak dusseh![]()
zaterdag 29 september 2018 om 20:36
Ik heb wijn en gevulde speculaas. Dat laatste wilde ik niet maar de man heeft de boodschappen gedaan. En dan is ie nu zelf ergens op een borrel dus het lag er.
Geen bijzonderheden
zaterdag 29 september 2018 om 20:37
Dacht dat het over aanslagen ging.*Labalade* schreef: ↑29-09-2018 20:35Welnee! Ik vertrouw hem helemaal hoor, en zeker met de vrienden die mee gaan. Die verleiden nog geen lege vuilnisbak dusseh![]()
Geen bijzonderheden

zaterdag 29 september 2018 om 20:45
Oh, daar gaan we weer? Ik dacht dat we dat soort gelul net achter de rug hadden met dat bakfietsdrama.
Maar waarschijnlijk gaat het nooit voorbij, Anne Faber is ook alweer uit de mottenballen getrokken.

zaterdag 29 september 2018 om 21:06
Is dat van de medicijnen of is hij overgenomen door een Alien?Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 20:59Ik ken mijn zoon niet meer terug. Hij heeft ineens een vriend op school, waar ie in het weekend de godganse dag mee zit te minecraften. En nu is ie gezellig met zijn zus naar de stad![]()

zaterdag 29 september 2018 om 21:09

zaterdag 29 september 2018 om 21:10
Hoe vaak zijn ze dan al het doelwit geweest?*Labalade* schreef: ↑29-09-2018 21:09Oww haha. Nou ja dat vind ik eigenlijk wel lief... en hij houdt me niet tegen hoor. Kerstmarkten zijn ook vaak wel doelwit dus ik begrijp hem ook wel.

zaterdag 29 september 2018 om 21:13
Zo onverwacht ook. En die verrassende nick

zaterdag 29 september 2018 om 21:18
Verwijs hem naar de schuur.Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 21:16Oh en VJ, mijn man is helemaal niet blij met je piratentopic. Ik heb netjes een koptelefoon op, maar elke keer trek ik mijn scheur weer open. En ik heb een stem als een gebarsten theepot.

zaterdag 29 september 2018 om 21:25
En dan knip op de achterdeur, heb je vannacht ook nog het hele bed voor jezelf.Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 21:21Goed idee. Als ik hem een thermoskan koffie meegeef en een paar lekkere toffels vindt ie dat vast niet erg. Er staat nog een ouwe bank ook, in de schuur, dus wat wil ie nog meer.
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 21:26
23.13% gewijzigd

zaterdag 29 september 2018 om 21:26
Ik ben wel blij. Met jou. Anders zit ik daar de hele tijd in mijn eentje te posten. Ik kom me toch een partij malligheid tegen.Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 21:16Oh en VJ, mijn man is helemaal niet blij met je piratentopic. Ik heb netjes een koptelefoon op, maar elke keer trek ik mijn scheur weer open. En ik heb een stem als een gebarsten theepot.

zaterdag 29 september 2018 om 21:29
Er staat me nog iets bij van een lied over pijpen, en dan bedoel ik niet de rookwaar. Jammer dat ik het nergens kan vinden.vrouwjagersma schreef: ↑29-09-2018 21:26Ik ben wel blij. Met jou. Anders zit ik daar de hele tijd in mijn eentje te posten. Ik kom me toch een partij malligheid tegen.