Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 29 september 2018 om 11:32
Mooie post.Enn schreef: ↑29-09-2018 00:52Ik ga naar de 50 en heb dit soms ook.
Het wordt echt niet zo helder en duidelijk als jij nu wellicht denkt en/of hoopt. Ik heb wel veel meer zelfliefde opgebouwd. Soms is er dus niet zoveel onderscheid en houd je (in the end)warmte en begrip over en zo laat je zien dat je om iemand geeft. The rest is bullshit. Het draait om de mensen die om mij geven en ik om hen.

zaterdag 29 september 2018 om 15:01
Gesprek gehad waarin ik veel heb geluisterd. Hij heeft zijn gevoelens geuit. Hij heeft gezegd dat hij zich alleen voelt en niet gehoord voelt. Dat hij vooral veel geeft in deze relatie, maar er niets voor terug krijgt. Met de dingen die ik allemaal mee heb gemaakt zoals vader overleden, afhandeling erfenis, burn-out, herstel periode, nieuwe huis, nieuwe baan en een opleiding.
Was hij er voor mij en heeft mij goed gesteund.
Hij vondt dat het teveel om mij heeft gedraaid, wat hij ook logisch vindt alleen hij had verwacht dat ik na al deze problemen aan hem zou denken en naar zijn behoeftes zou vragen en vragen hoe hij het allemaal heeft beleefd de afgelopen jaren in onze relatie.
Ik ben er in eerste instantie van geschrokken, mijn issues hebben een groot impact op mij gehad en indirect dus ook op mijn vriend. En daar heb ik niet stil bij gestaan. Ik heb gezegd, dat hij gelijk heeft en dat het idd slordig van mijn kant is geweest om hem geen vragen te stellen of naar hem te luisteren. En dat ik in het vervolg wat meer interesse toon in mijn vriend en zijn behoeftes.
We houden ontzettend veel van elkaar en er is héél véél liefde tussen ons. Ik ben blij dat we konden praten op een rustige manier. Ik ben trots op mezelf dat ik heb kunnen luisteren in plaats van boos te worden.
Was hij er voor mij en heeft mij goed gesteund.
Hij vondt dat het teveel om mij heeft gedraaid, wat hij ook logisch vindt alleen hij had verwacht dat ik na al deze problemen aan hem zou denken en naar zijn behoeftes zou vragen en vragen hoe hij het allemaal heeft beleefd de afgelopen jaren in onze relatie.
Ik ben er in eerste instantie van geschrokken, mijn issues hebben een groot impact op mij gehad en indirect dus ook op mijn vriend. En daar heb ik niet stil bij gestaan. Ik heb gezegd, dat hij gelijk heeft en dat het idd slordig van mijn kant is geweest om hem geen vragen te stellen of naar hem te luisteren. En dat ik in het vervolg wat meer interesse toon in mijn vriend en zijn behoeftes.
We houden ontzettend veel van elkaar en er is héél véél liefde tussen ons. Ik ben blij dat we konden praten op een rustige manier. Ik ben trots op mezelf dat ik heb kunnen luisteren in plaats van boos te worden.
zaterdag 29 september 2018 om 15:04

zaterdag 29 september 2018 om 15:23
Wat fijn Riri! Goed aangepakt.
Enne....'slordig' vind ik hier ook eigenlijk wel het juiste woord, want voor zover ik het zie heb je het niet bewust zo gedaan maar bleek het wel een bottleneck.
En vriend-van-Riri, jij nu ook eerder aangeven hè!
Enne....'slordig' vind ik hier ook eigenlijk wel het juiste woord, want voor zover ik het zie heb je het niet bewust zo gedaan maar bleek het wel een bottleneck.
En vriend-van-Riri, jij nu ook eerder aangeven hè!

There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 29 september 2018 om 18:50
Ja, dat was een impulsieve reactie.Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 15:16Dus dat eigen huis van jou blijft nog even in de kast? Fijn.
En goed gedaan RiRi. Ruzie is nog steeds niet leuk, maar als je het om weet te bouwen tot iets constructiefs soms heel nuttig. En als ik jou zo lees is dat laatste jullie aardig gelukt.

zaterdag 29 september 2018 om 18:57
Precies, gelukkig is het nu allemaal klaar. We gaan vanavond samen naar de bioscoop film van Denzel Washington.Lady*Voldemort schreef: ↑29-09-2018 18:53Geeft toch ook niks? Je was moe en je was geschrokken, dan gaan je gedachten nou eenmaal wel eens met je op de loop.

zaterdag 29 september 2018 om 19:00

zaterdag 29 september 2018 om 20:21
Dat klopt ook niet, ik ben ook niet bang voor een aanslag, dan moet ik altijd bang zijn, maar hoop natuurlijk wel dat het nooit gebeurt, niet voor mezelf, niet voor mijn geliefden, maar ook niet voor anderen.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

zaterdag 29 september 2018 om 20:25
Ik voel me nu helemaal een secreet; mijn man is wel nogal bang dat mij iets overkomt als ik met een vriendin naar een kerstmarkt ga. Maar ik laat hem zonder enige twijfel een weekendje met zijn vrienden stappen in Parijs...Leefvandaag schreef: ↑29-09-2018 20:21Dat klopt ook niet, ik ben ook niet bang voor een aanslag, dan moet ik altijd bang zijn, maar hoop natuurlijk wel dat het nooit gebeurt, niet voor mezelf, niet voor mijn geliefden, maar ook niet voor anderen.

zaterdag 29 september 2018 om 20:25
Nee, dat wist ik niet. Maar ik ben blij dat ik nu beter weet.

zaterdag 29 september 2018 om 20:26
Alsof er weldenkende mense zijn die daar wel op hopen.Leefvandaag schreef: ↑29-09-2018 20:21Dat klopt ook niet, ik ben ook niet bang voor een aanslag, dan moet ik altijd bang zijn, maar hoop natuurlijk wel dat het nooit gebeurt, niet voor mezelf, niet voor mijn geliefden, maar ook niet voor anderen.

zaterdag 29 september 2018 om 20:26
Daar zou ik echt de zenuwen van krijgen, van zo’n man.*Labalade* schreef: ↑29-09-2018 20:25Ik voel me nu helemaal een secreet; mijn man is wel nogal bang dat mij iets overkomt als ik met een vriendin naar een kerstmarkt ga. Maar ik laat hem zonder enige twijfel een weekendje met zijn vrienden stappen in Parijs...