Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 29 september 2018 om 01:00
Nogmaals bedankt voor de eyeopener. Je hebt wel een relatie gered vandaagEnn schreef: ↑29-09-2018 00:52Ik ga naar de 50 en heb dit soms ook.
Het wordt echt niet zo helder en duidelijk als jij nu wellicht denkt en/of hoopt. Ik heb wel veel meer zelfliefde opgebouwd. Soms is er dus niet zoveel onderscheid en houd je (in the end)warmte en begrip over en zo laat je zien dat je om iemand geeft. The rest is bullshit. Het draait om de mensen die om mij geven en ik om hen.

zaterdag 29 september 2018 om 01:01
Goed zo.
Alles wat je leert over grenzen aan geven geldt vooral voor mensen die niet goed voor je zijn.
Als iemand wél goed voor je is is er niets mis met luisteren en meebewegen.
Probeer wat te slapen zo.
zaterdag 29 september 2018 om 01:03
Ghe... een huisje alvast inrichten kan ook een goed tijdverdrijf zijn.
Niets mis met een relatie herdefiniëren en als je idd zoveel stappen hebt durven nemen als jij hebt gedaan denk ik; durf die volgende stap dan ook maar te nemen. Je bent er ‘groot’ genoeg voor geworden.
Zegt niets over hoe het zal gaan verlopen maar vooraf afzwaaien is er nu effe niet meer bij.
you go girl!
Niets mis met een relatie herdefiniëren en als je idd zoveel stappen hebt durven nemen als jij hebt gedaan denk ik; durf die volgende stap dan ook maar te nemen. Je bent er ‘groot’ genoeg voor geworden.
Zegt niets over hoe het zal gaan verlopen maar vooraf afzwaaien is er nu effe niet meer bij.

enn wijzigde dit bericht op 29-09-2018 01:04
7.42% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 29 september 2018 om 01:06
Daar loop ik tegen aan idd.the_Wicked_Witch schreef: ↑29-09-2018 01:01Goed zo.
Alles wat je leert over grenzen aan geven geldt vooral voor mensen die niet goed voor je zijn.
Als iemand wél goed voor je is is er niets mis met luisteren en meebewegen.
Probeer wat te slapen zo.
Ik kan nu niet echt slapen.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 01:06
4.23% gewijzigd

zaterdag 29 september 2018 om 01:06
Je geeft aan je eigen grenzen nog niet goed te voelen en neer te kunnen zetten en vast te kunnen houden. Lijkt mij fijn om daar nog wat aan te werken.
Daarbij zijn er maar een paar grenzen echt belangrijk vind ik. De rest rommelt wat aan en dus kijk ik elke vrijdag VI.

zaterdag 29 september 2018 om 01:11
Ik ben zelfdestructief mijn primaire reactie is meteen negatief en boos. In plaats van eerst rustig nadenken.Enn schreef: ↑29-09-2018 01:03Ghe... een huisje alvast inrichten kan ook een goed tijdverdrijf zijn.
Zegt niets over hoe het zal gaan verlopen maar vooraf afzwaaien is er nu effe niet meer bij.you go girl!
zaterdag 29 september 2018 om 01:12
zaterdag 29 september 2018 om 01:12
Stop
Denk
Doe
Bijt op je tong en luister. Niet naar jouw gedachten maar naar zijn woorden.
enn wijzigde dit bericht op 29-09-2018 01:13
12.05% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 29 september 2018 om 01:13
Als in voetbal inside? Ik vind het niet leuk meer.Nemaìn’ schreef: ↑29-09-2018 01:06Je geeft aan je eigen grenzen nog niet goed te voelen en neer te kunnen zetten en vast te kunnen houden. Lijkt mij fijn om daar nog wat aan te werken.
Daarbij zijn er maar een paar grenzen echt belangrijk vind ik. De rest rommelt wat aan en dus kijk ik elke vrijdag VI.

zaterdag 29 september 2018 om 01:14
Als je niet gaat rusten ga je morgen wiebelig het gesprek in. Goed voor jezelf zorgen (zijn ze dól op in therapie) is eerste prioriteit. Eerst je eigen zuurstofmasker enzo zeggen de stewardessen altijd

Dus húp je nest in, morgen weer een dag, om eens goed met je vriend in gesprek te gaan.
zaterdag 29 september 2018 om 01:14
Heb het nooit echt leuk gevonden. Schreeuwende oude mannen die met elkaar strijden om wie de grootste heeft.
Man vond het geweldig, de gein is er inmiddels vanaf.
Man vond het geweldig, de gein is er inmiddels vanaf.
enn wijzigde dit bericht op 29-09-2018 01:16
21.35% gewijzigd

zaterdag 29 september 2018 om 01:18

zaterdag 29 september 2018 om 01:18

zaterdag 29 september 2018 om 10:05

zaterdag 29 september 2018 om 10:11
Dit dus. Ik vind voetbal al geen hol aan. Dan maakt een groepje nogal infantiele ouwe mannen het niet beter.
Maar dus ook nooit begrepen waarom iemand wel naar dat getetter wil kijken ook al hou je wel van voetbal.