Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:52
Bij een meet is je nick noemen sowieso een ongeschreven regel.thedutchwiseguy schreef: ↑06-10-2018 18:51Klopt helemaal, maar als jij je als “Sandra” voorspelt en verder even de kat uit de boom kijkt. Dat is zeker voor dame alleen lijkt mij, toch vrij normaal?

Hallo vind je het normaal om iemand de dood te wensen omdat je die persoon op het internet niet mag???? Sarcastisch of niet dit is walgelijk
Denk je dat mensen niet weten wat je hierboven schrijft? Wat een eng persoon ben je!! Echt!!
+1
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
zaterdag 6 oktober 2018 om 18:54
Misschien moet je dan geen rare dingen posten. Ik heb nooit de behoefte om te controleren of ik gestaft ben omdat ik weet dat bijna alle posts die ik plaats niet stafwaardig zijn. Dus al zou iemand zich met de staf op mij willen uitleven, dan hangen daar toch geen consequenties aan. Dus waar maak je je druk om, gewoon geen kutposts plaatsen.

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:55
Ik geloof dat ik weet wie er destijds op schoot zat en zo denk ik nu te weten wie Next2uinmalibu is. En dat is niet per se omdat ik haar zelf gesproken heb, maar omdat er gewoon geluld wordt. Zo gaat dat, misschien handig om te weten als je naar zoiets toe gaat, zeker als je een wat eh markantere forummer bent. Ik ben wel eens geweest naar zo'n 'algemene meet' en vond het geinig om wat van de toen Bekende Forummers 'in het wild' te zien en hoe ze zich soms totaal anders gedroegen dan hier. Maar dat had ik na één keer wel gezien.

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:57
Jij vraagt wat ik grappig vind,Lilli-Putter schreef: ↑06-10-2018 18:52Hallo vind je het normaal om iemand de dood te wensen omdat je die persoon op het internet niet mag???? Sarcastisch of niet dit is walgelijk
Denk je dat mensen niet weten wat je hierboven schrijft? Wat een eng persoon ben je!! Echt!!
Ik zeg met een lepeltje cyaankali zeker.
Verder mag je hysterisch doen en me staffen enzo hoor. Daar is het je tenslotte al die tijd al om te doen.
Of je leeft of niet is me om het even eigenlijk.
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 06-10-2018 18:58
10.25% gewijzigd

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:57
Prima dat je dat vind. Maar suggereren dat iemand vergif moet innemen is van een hele andere orde!chocolol schreef: ↑06-10-2018 18:54Misschien moet je dan geen rare dingen posten. Ik heb nooit de behoefte om te controleren of ik gestaft ben omdat ik weet dat bijna alle posts die ik plaats niet stafwaardig zijn. Dus al zou iemand zich met de staf op mij willen uitleven, dan hangen daar toch geen consequenties aan. Dus waar maak je je druk om, gewoon geen kutposts plaatsen.

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:59
Volgens mij wil ze graag dat wij dat denken.coolpack2 schreef: ↑06-10-2018 18:55Ik geloof dat ik weet wie er destijds op schoot zat en zo denk ik nu te weten wie Next2uinmalibu is. En dat is niet per se omdat ik haar zelf gesproken heb, maar omdat er gewoon geluld wordt. Zo gaat dat, misschien handig om te weten als je naar zoiets toe gaat, zeker als je een wat eh markantere forummer bent. Ik ben wel eens geweest naar zo'n 'algemene meet' en vond het geinig om wat van de toen Bekende Forummers 'in het wild' te zien en hoe ze zich soms totaal anders gedroegen dan hier. Maar dat had ik na één keer wel gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik zou het heel serieus nemen en er echt een ENORM drama van maken misschien krijg je dan aandacht.Lilli-Putter schreef: ↑06-10-2018 18:57Prima dat je dat vind. Maar suggereren dat iemand vergif moet innemen is van een hele andere orde!
Stel je toch eens niet zo aan zeg. Zwarte humor is je vreemd?Lilli-Putter schreef: ↑06-10-2018 18:57Prima dat je dat vind. Maar suggereren dat iemand vergif moet innemen is van een hele andere orde!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Snap ik wel, heb daar zelf totaal geen moeite mee, dacht en charmante oplossing voor dame(s) omschreven te hebben. Zou daar namelijk ook geen moeite meehebben.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......

zaterdag 6 oktober 2018 om 19:00
Lilli-Putter schreef: ↑06-10-2018 18:57Prima dat je dat vind. Maar suggereren dat iemand vergif moet innemen is van een hele andere orde!
Mens hou toch op. Zelden zo'n vreselijk irritante zuiger als jij meegemaakt hier.
zaterdag 6 oktober 2018 om 19:00
Wat kan je niet met mij?Het-groepje schreef: ↑06-10-2018 15:54Jollyrider doet nog wel zijn best met topics en reageren enzo. Helaas kan ik niet met hem,verder, maar wat waar is, is waar. De man is op dit moment de meest sfeervolle forummer samen met riri.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

zaterdag 6 oktober 2018 om 19:01
Nou dat zou ik niet al te hard roepen Chocolol. Wat de één niet stafwaardig vindt vindt de ander wel stafwaardig, en zo. En dan kan het ook nog dat je een ongestelde mod treft als je per ongeluk iets schrijft in het CM topic.
Maar die preoccupatie van Lillidinges snap ik net zo min als jij hoor. Je zal toch maar je tijd door moeten brengen met berichten schrijven en controleren of die berichten gestaft zijn. Dat is best wel sneu toch.
Maar die preoccupatie van Lillidinges snap ik net zo min als jij hoor. Je zal toch maar je tijd door moeten brengen met berichten schrijven en controleren of die berichten gestaft zijn. Dat is best wel sneu toch.

zaterdag 6 oktober 2018 om 19:02
thedutchwiseguy schreef: ↑06-10-2018 18:59Snap ik wel, heb daar zelf totaal geen moeite mee, dacht en charmante oplossing voor dame(s) omschreven te hebben. Zou daar namelijk ook geen moeite meehebben.
Ik heb in de beginjaren van FOK! een aantal keren gemeet, hartstikke leuk.
Geen haar op mijn hoofd echter dat ik nu naar een VIVA meet zou gaan, veel te veel mafklappers hier

zaterdag 6 oktober 2018 om 19:03
Ja precies, wat het is jouw forum. Iedereen op het forum moet zich gedragen zoals jij wilt. Echt, de brutaliteit om dat niet te doen. Onbestaanbaar!the_Wicked_Witch schreef: ↑06-10-2018 18:58Ik vind dat er een ban moet staan op algeheel sfeerverziekend gedrag.
Eigenlijk.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

zaterdag 6 oktober 2018 om 19:04
Dat doet ze niet, ze geeft antwoord op een vraag van jou. Daar in staat geen enkele suggestie.Lilli-Putter schreef: ↑06-10-2018 18:57Prima dat je dat vind. Maar suggereren dat iemand vergif moet innemen is van een hele andere orde!