Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
09-10-2018 21:16
Flamboyant vind ik prima, het is meer zijn vrij populair-rechtse geschreeuw. Dan heb ik Frans Bauer liever, maar goed, eerlijk is eerlijk, die zingt een stuk belabberder.
Dat zogenaamd politieke geschreeuw inderdaad. En dat ie daar dan zo'n semi-intellectuele uilenbril bij op zet om toch vooral serieus te worden genomen. Gerard moet gewoon malle liedjes zingen en suffe tv-programma's maken, en de politiek aan anderen overlaten. En nou zeg ik het nog heel netjes.
karin6789 schreef:
09-10-2018 21:21
Frans Bauer vind ik een zwaar neppe zogenaamd jofele Brabander.
In het echt is het een linkmiegel eerste klas.
Ken je hem persoonlijk?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
eckano schreef:
09-10-2018 21:22
Bob's Party Saloon?!
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben :rofl:
+1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
eckano schreef:
09-10-2018 21:22
Bob's Party Saloon?!
OMG, daar heb ik ooit een vrijgezellenfeest gehad!
Ik mis ze wel, die oude partycentra. Vroeger had je hier in de buurt Partycentrum Rendering, nou, dat was wat. En Chaperon (de naam was al fantastisch, alsof je je dochter daar heen kon sturen zonder vrees dat ze bezoedeld zou worden door een of andere dorpsjongen met een coltrui en van dat nare opgeschoren bloempothaar).
Mijn favoriet was Bermuda. Heette zo omdat het gebouw de vorm had van een driehoek als je heel scheel keek.
Lady*Voldemort schreef:
09-10-2018 21:24
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben :rofl:
Die heeft echt landelijke bekendheid want ik kom zelden in die regio maar daar werd vroegah altijd veel reclame voor gemaakt.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
eckano schreef:
09-10-2018 21:29
Die heeft echt landelijke bekendheid want ik kom zelden in die regio maar daar werd vroegah altijd veel reclame voor gemaakt.
Ja klopt, vooral op geheime zenders.

Ik heb nog eens een radio-crush gehad op zo'n geheime zender-DJ. Iedere dinsdag had ie een zogenaamde phone-in en dan hing ik geheid een half uur met hem aan de telefoon de ether te vervuilen. Dus ik helemaal blij, toen hij uitgenodigd bleek ons Schoolfeest op te luisteren met zijn plaatjes. Wekenlang heb ik er naartoe geleefd, en wat viel ie tegen zeg :rofl:
Lees ook spreekt over "vagijns".
Volgens mij is dat geen woord. Noushi?
the_Wicked_Witch schreef:
09-10-2018 22:20
Nee dat is geen woord.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Soms vraag ik me wel eens af hoe het is, om de naam van je kind tegen te komen in het Afgrijselijke kindernamen topic. Vooral de Dzj..tley varianten. Want er zullen echt vast wel Viva-dames zijn die hun kroost zulke namen gegeven hebben..?
Nouschi schreef:
09-10-2018 22:31
Nee dat is geen woord.

Dacht ik ook.
Ja, dat is geen woord, eigenlijk.
Nouschi schreef:
09-10-2018 22:36
Ja, dat is geen woord, eigenlijk.
Ik vraag me inmiddels af wie die stukjes schrijven.
the_Wicked_Witch schreef:
09-10-2018 22:20
natuurlijk is het geen woord. BGB bedacht het ooit bij het topic van de brandende geslachten. Meervoud van vagijn is vagijnen

we weten dus al dat bgb die shit niet schrijft
Ik heb een vagijn.
Wij hebben vagijns?

Klinkt mooi. Net zo goed als het Nederlands van Joling.
S-Meds schreef:
09-10-2018 22:49

we weten dus al dat bgb die shit niet schrijft

:HA:
Ik googelde even om vagijn meervoud en vond op Wikipedia niet het antwoord maar wel héél veel verschillende namen waar ze bij Lees Ook nog een poos mee voort kunnen:

vagina: bef, behoje, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, echoput, flamoes, floppydrive, foef, framboos, friemel, frut, garage, genotsgleuf, gleuf, glijhol, grand canyon, hamportemonnee, (harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon, kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, Marianentrog, meluk, michol, miemel, mik (of: roos), mösj (Limburgs), mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester, open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poes / poesje (in de meeste Europese talen), preut, pruim, prut, punani, put, schacht, schede, scheur, schoorsteen, shoarmaslagerij, schotwond, slijmvijver, slof, sloot, snee, spelonk, spermaschacht, spermasilo, spleet, spons, straatje, tiejijs, tocht, toef, trut, tuinboontje, uitgezworen paardenoog, utteflut, vagijn, vermaak, verticale glimlach, vismarkt, vleesbloem, voorbips, wiske, zaadbak, zaadhol, zeiksnor, zure geul /sloot, zwarte gat.
Pipistrello schreef:
09-10-2018 22:55
Ik googelde even om vagijn meervoud en vond op Wikipedia niet het antwoord maar wel héél veel verschillende namen waar ze bij Lees Ook nog een poos mee voort kunnen:

vagina: bef, behoje, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, echoput, flamoes, floppydrive, foef, framboos, friemel, frut, garage, genotsgleuf, gleuf, glijhol, grand canyon, hamportemonnee, (harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon, kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, Marianentrog, meluk, michol, miemel, mik (of: roos), mösj (Limburgs), mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester, open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poes / poesje (in de meeste Europese talen), preut, pruim, prut, punani, put, schacht, schede, scheur, schoorsteen, shoarmaslagerij, schotwond, slijmvijver, slof, sloot, snee, spelonk, spermaschacht, spermasilo, spleet, spons, straatje, tiejijs, tocht, toef, trut, tuinboontje, uitgezworen paardenoog, utteflut, vagijn, vermaak, verticale glimlach, vismarkt, vleesbloem, voorbips, wiske, zaadbak, zaadhol, zeiksnor, zure geul /sloot, zwarte gat.
Y joni is met een y
en ik mis er heel heel heel veel
zoals:
slijmsleuf
kartelvleesdoorgang
tuinhek
vleespoort
gedregd moeraskanaal
echoput
zoutwaterbad
het is zowiezo een stomme blog want waarom zouden mannen je foto’s van hun (een?) vagijn sturen?
S-Meds schreef:
09-10-2018 23:02
Y joni is met een y
en ik mis er heel heel heel veel
zoals:
slijmsleuf
kartelvleesdoorgang
tuinhek
vleespoort
gedregd moeraskanaal
echoput
zoutwaterbad

Ik heb het alleen maar gekopieerd, niet bedacht.
Je kunt de pagina aanpassen/aanvullen als je wilt:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuel ... eufemismen
Hoe iemand dan 'uitgezworen paardenoog' gaat gebruiken is me een raadsel.

Zal ik jou eens lekker in je uitgezworen paardenoog kriebelen?
Vagijns... Het klinkt een beetje als een taal.

- "Spreek jij Vagijns?"
- "Ja, vloeiend."
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
O ik ken iemand die meteen hartgrondig zou beamen dat hij vloéiend Vagijns spreekt.
Such fun!1
vrouwjagersma schreef:
09-10-2018 21:27
Ik mis ze wel, die oude partycentra. Vroeger had je hier in de buurt Partycentrum Rendering, nou, dat was wat. En Chaperon (de naam was al fantastisch, alsof je je dochter daar heen kon sturen zonder vrees dat ze bezoedeld zou worden door een of andere dorpsjongen met een coltrui en van dat nare opgeschoren bloempothaar).
Mijn favoriet was Bermuda. Heette zo omdat het gebouw de vorm had van een driehoek als je heel scheel keek.
toentertijd hadden ze matjes met een permanentje toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven