Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 9 oktober 2018 om 21:22
Dat zogenaamd politieke geschreeuw inderdaad. En dat ie daar dan zo'n semi-intellectuele uilenbril bij op zet om toch vooral serieus te worden genomen. Gerard moet gewoon malle liedjes zingen en suffe tv-programma's maken, en de politiek aan anderen overlaten. En nou zeg ik het nog heel netjes.vrouwjagersma schreef: ↑09-10-2018 21:16Flamboyant vind ik prima, het is meer zijn vrij populair-rechtse geschreeuw. Dan heb ik Frans Bauer liever, maar goed, eerlijk is eerlijk, die zingt een stuk belabberder.

dinsdag 9 oktober 2018 om 21:27
Ik mis ze wel, die oude partycentra. Vroeger had je hier in de buurt Partycentrum Rendering, nou, dat was wat. En Chaperon (de naam was al fantastisch, alsof je je dochter daar heen kon sturen zonder vrees dat ze bezoedeld zou worden door een of andere dorpsjongen met een coltrui en van dat nare opgeschoren bloempothaar).
Mijn favoriet was Bermuda. Heette zo omdat het gebouw de vorm had van een driehoek als je heel scheel keek.
Mijn favoriet was Bermuda. Heette zo omdat het gebouw de vorm had van een driehoek als je heel scheel keek.
dinsdag 9 oktober 2018 om 21:29
Die heeft echt landelijke bekendheid want ik kom zelden in die regio maar daar werd vroegah altijd veel reclame voor gemaakt.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

dinsdag 9 oktober 2018 om 21:35
Ja klopt, vooral op geheime zenders.
Ik heb nog eens een radio-crush gehad op zo'n geheime zender-DJ. Iedere dinsdag had ie een zogenaamde phone-in en dan hing ik geheid een half uur met hem aan de telefoon de ether te vervuilen. Dus ik helemaal blij, toen hij uitgenodigd bleek ons Schoolfeest op te luisteren met zijn plaatjes. Wekenlang heb ik er naartoe geleefd, en wat viel ie tegen zeg

dinsdag 9 oktober 2018 om 22:31
Nee dat is geen woord.the_Wicked_Witch schreef: ↑09-10-2018 22:20Lees ook spreekt over "vagijns".
Volgens mij is dat geen woord. Noushi?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 9 oktober 2018 om 22:49
natuurlijk is het geen woord. BGB bedacht het ooit bij het topic van de brandende geslachten. Meervoud van vagijn is vagijnenthe_Wicked_Witch schreef: ↑09-10-2018 22:20Lees ook spreekt over "vagijns".
Volgens mij is dat geen woord. Noushi?
we weten dus al dat bgb die shit niet schrijft

dinsdag 9 oktober 2018 om 22:55
Ik googelde even om vagijn meervoud en vond op Wikipedia niet het antwoord maar wel héél veel verschillende namen waar ze bij Lees Ook nog een poos mee voort kunnen:
vagina: bef, behoje, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, echoput, flamoes, floppydrive, foef, framboos, friemel, frut, garage, genotsgleuf, gleuf, glijhol, grand canyon, hamportemonnee, (harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon, kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, Marianentrog, meluk, michol, miemel, mik (of: roos), mösj (Limburgs), mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester, open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poes / poesje (in de meeste Europese talen), preut, pruim, prut, punani, put, schacht, schede, scheur, schoorsteen, shoarmaslagerij, schotwond, slijmvijver, slof, sloot, snee, spelonk, spermaschacht, spermasilo, spleet, spons, straatje, tiejijs, tocht, toef, trut, tuinboontje, uitgezworen paardenoog, utteflut, vagijn, vermaak, verticale glimlach, vismarkt, vleesbloem, voorbips, wiske, zaadbak, zaadhol, zeiksnor, zure geul /sloot, zwarte gat.
vagina: bef, behoje, bever, (boter)grot, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, cunt, doos, dot, druipgrot, echoput, flamoes, floppydrive, foef, framboos, friemel, frut, garage, genotsgleuf, gleuf, glijhol, grand canyon, hamportemonnee, (harige) schotwond, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, klamme dot, klotsdoos, koelie, koffieboon, kut(je), lebberspleetje, liefdesgrotje, Marianentrog, meluk, michol, miemel, mik (of: roos), mösj (Limburgs), mossel, muis, muts, naad, natte la, neukhol, oester, open vleeswond, perzik, pisbak, pissemuis, poes / poesje (in de meeste Europese talen), preut, pruim, prut, punani, put, schacht, schede, scheur, schoorsteen, shoarmaslagerij, schotwond, slijmvijver, slof, sloot, snee, spelonk, spermaschacht, spermasilo, spleet, spons, straatje, tiejijs, tocht, toef, trut, tuinboontje, uitgezworen paardenoog, utteflut, vagijn, vermaak, verticale glimlach, vismarkt, vleesbloem, voorbips, wiske, zaadbak, zaadhol, zeiksnor, zure geul /sloot, zwarte gat.

dinsdag 9 oktober 2018 om 23:02
Y joni is met een yPipistrello schreef: ↑09-10-2018 22:55Ik googelde even om vagijn meervoud en vond op Wikipedia niet het antwoord maar wel héél veel verschillende namen waar ze bij Lees Ook nog een poos mee voort kunnen:
en ik mis er heel heel heel veel
zoals:
slijmsleuf
kartelvleesdoorgang
tuinhek
vleespoort
gedregd moeraskanaal
echoput
zoutwaterbad

dinsdag 9 oktober 2018 om 23:07
Ik heb het alleen maar gekopieerd, niet bedacht.
Je kunt de pagina aanpassen/aanvullen als je wilt:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuel ... eufemismen

woensdag 10 oktober 2018 om 08:26
toentertijd hadden ze matjes met een permanentje toch?vrouwjagersma schreef: ↑09-10-2018 21:27Ik mis ze wel, die oude partycentra. Vroeger had je hier in de buurt Partycentrum Rendering, nou, dat was wat. En Chaperon (de naam was al fantastisch, alsof je je dochter daar heen kon sturen zonder vrees dat ze bezoedeld zou worden door een of andere dorpsjongen met een coltrui en van dat nare opgeschoren bloempothaar).