Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 oktober 2018 om 16:52
Dat zou toch ook gewoon de normale gang van zaken moeten zijn. Maar idd, bij mij is er godzijdank ook nog nooit misbruik van gemaakt.impala schreef: ↑18-10-2018 16:37Jezus wat erg. Ik kan hier écht niet bij he. Heeft viva nog wat voor je gedaan?
Ik ben zelf wel vrij goed van vertrouwen, nog steeds. En gelukkig is daar nog nooit misbruik van gemaakt. Integendeel. Laatst nog mijn adres gegeven aan een forumster die mij chemomutsjes heeft opgestuurd voor een zieke vriendin. Zo lief.
There is always something happening, and it's usually right now

donderdag 18 oktober 2018 om 16:57
Ja hoe is dat bij die engerd terecht gekomen? Weet je dat?Vlinder1963 schreef: ↑18-10-2018 16:40Maar hoe weten ze dan je voor en achternaam? is dan toch een bekende in real life die hier waarschijnlijk ook post?
.

donderdag 18 oktober 2018 om 16:59
Stuur mij nog eens je adres per pb als je wil. Zij is je kaartje kwijtgeraakt waar dat op stond. Dan kan ik ze tzt weer naar je terugsturen!Grobbekuiken_ schreef: ↑18-10-2018 16:52Dat zou toch ook gewoon de normale gang van zaken moeten zijn. Maar idd, bij mij is er godzijdank ook nog nooit misbruik van gemaakt.

Ik vraag het maar even hier want als ik het per pb doe krijg je daar helemaal geen melding meer van tegenwoordig. En men mag best weten dat jij die lieverd was.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 17:03
20.74% gewijzigd
.

donderdag 18 oktober 2018 om 17:00
Kom je nog updaten in je topic ? Hoop dat het beter met je gaat inmiddels
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 17:00
0.34% gewijzigd

donderdag 18 oktober 2018 om 17:08
donderdag 18 oktober 2018 om 17:10
Lief zeg!impala schreef: ↑18-10-2018 16:59Stuur mij nog eens je adres per pb als je wil. Zij is je kaartje kwijtgeraakt waar dat op stond. Dan kan ik ze tzt weer naar je terugsturen!
Ik vraag het maar even hier want als ik het per pb doe krijg je daar helemaal geen melding meer van tegenwoordig. En men mag best weten dat jij die lieverd was.

donderdag 18 oktober 2018 om 17:23
Kumbaya
Man, dat ik ooit nog zo klef zou doen op napraat. Over nu ook hoor

.
donderdag 18 oktober 2018 om 17:26
Kan bijna niet anders. Maar ja, als je een beetje leuk wil forummen en niet alleen anderen wil afzeiken of super oppervlakkig blijft (wat dus niet leuk is) ontkom je er niet aan dat je herkenbaar wordt voor mensen die je irl kennen.Vlinder1963 schreef: ↑18-10-2018 17:20Daarom heb ik het vermoeden is dat het een bekende van je in real life is.
Nu ken ik hopelijk niemand die er lol in zou hebben om mijn naw eens door te gaan mailen aan kwaad willende forum matties.
.
donderdag 18 oktober 2018 om 17:35
Gebeurt het nu nog dan? Dat je gestalkt en gebeld wordt? En idd, een andere nick nemen helpt niet, je bent heel herkenbaar.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 18 oktober 2018 om 17:39
Toch beroerd dat dat dan kennelijk betekent dat je lastig gevallen moet kunnen worden buiten het forum om. Hou het lekker hier als je iemand zo nodig dwars wil zitten.doornroosje9 schreef: ↑18-10-2018 17:35Gebeurd het nu nog dan? Dat je gestalkt en gebeld wordt? En idd, een andere nick nemen helpt niet, je bent heel herkenbaar.
donderdag 18 oktober 2018 om 17:42
Echt belachelijk idd. En bellen naar je werk? Gegevens doorgeven? Snap niet dat ze dan geen perma geven.Grobbekuiken_ schreef: ↑18-10-2018 17:39Toch beroerd dat dat dan kennelijk betekent dat je lastig gevallen mag worden buiten het forum om. Hou het lekker hier als je iemand zo nodig dwars wil zitten.
Mss geen keiharde bewijzen dat het om die bepaalde nick gaat ofzo? Want op Facebook staan natuurlijk de echte namen en hoe kan je als mod zeker weten dat die naam bij die nick hoort?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 18 oktober 2018 om 17:42
Zo zitten die hardcore lastig-vallers natuurlijk niet in elkaar.Grobbekuiken_ schreef: ↑18-10-2018 17:39Toch beroerd dat dat dan kennelijk betekent dat je lastig gevallen moet kunnen worden buiten het forum om. Hou het lekker hier als je iemand zo nodig dwars wil zitten.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 17:43
1.46% gewijzigd
.

donderdag 18 oktober 2018 om 17:43
Ja vorige week nog, waarom denkje anders dat ik lowkey probeer te zijn.doornroosje9 schreef: ↑18-10-2018 17:35Gebeurt het nu nog dan? Dat je gestalkt en gebeld wordt? En idd, een andere nick nemen helpt niet, je bent heel herkenbaar.