Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
18-10-2018 16:37
Jezus wat erg. Ik kan hier écht niet bij he. Heeft viva nog wat voor je gedaan?

Ik ben zelf wel vrij goed van vertrouwen, nog steeds. En gelukkig is daar nog nooit misbruik van gemaakt. Integendeel. Laatst nog mijn adres gegeven aan een forumster die mij chemomutsjes heeft opgestuurd voor een zieke vriendin. Zo lief.
Dat zou toch ook gewoon de normale gang van zaken moeten zijn. Maar idd, bij mij is er godzijdank ook nog nooit misbruik van gemaakt.
There is always something happening, and it's usually right now
“RiRi” schreef:
18-10-2018 16:49
Ik heb ook zegels naar een forummer opgestuurd, niet dat ik haar heb lopen stalken.
Heb ik ook gedaan meerdere keren zelfs maar daar staat mijn adres dan niet bij .
En zelf een andere nick nemen, helpt dat niet?
Er zijn gewoon ziekke geesten actief op het forum. Ik dacht echt dat dit een forum was waar verstandige mensen kwamen, blijkt dus niet zo.
Vlinder1963 schreef:
18-10-2018 16:40
Maar hoe weten ze dan je voor en achternaam? is dan toch een bekende in real life die hier waarschijnlijk ook post?
Ja hoe is dat bij die engerd terecht gekomen? Weet je dat?
.
Nee, andere nick nemen helpt niet, op de één of andere manier schrijf ik herkenbaar, maar ik kan me moeilijk als iemand anders gaan gedragen.
Grobbekuiken_ schreef:
18-10-2018 16:52
Dat zou toch ook gewoon de normale gang van zaken moeten zijn. Maar idd, bij mij is er godzijdank ook nog nooit misbruik van gemaakt.
Stuur mij nog eens je adres per pb als je wil. Zij is je kaartje kwijtgeraakt waar dat op stond. Dan kan ik ze tzt weer naar je terugsturen! :lips:

Ik vraag het maar even hier want als ik het per pb doe krijg je daar helemaal geen melding meer van tegenwoordig. En men mag best weten dat jij die lieverd was.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 17:03
20.74% gewijzigd
.
“RiRi” schreef:
18-10-2018 16:57
Nee, andere nick nemen helpt niet, op de één of andere manier schrijf ik herkenbaar, maar ik kan me moeilijk als iemand anders gaan gedragen.
Kom je nog updaten in je topic ? Hoop dat het beter met je gaat inmiddels
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 17:00
0.34% gewijzigd
“RiRi” schreef:
Jammer :|
“RiRi” schreef:
18-10-2018 16:56
Er zijn gewoon ziekke geesten actief op het forum. Ik dacht echt dat dit een forum was waar verstandige mensen kwamen, blijkt dus niet zo.
Creeps hou je altijd.
Jammer, maar helaas.
Yildizlar schreef:
18-10-2018 17:00
Kom je nog updaten in je topic ? Hoop dat het beter met je gaat inmiddels
Dat doe ik als ik daar zin in heb. Ik heb op dit moment geen zin om daar over te praten.
“RiRi” schreef:
18-10-2018 17:02
Dat doe ik als ik daar zin in heb. Ik heb op dit moment geen zin om daar over te praten.
Geen verplichting uiteraard sorry zo bedoelde ik het niet .
impala schreef:
18-10-2018 16:50
MM is Fleurtje niet. Daar ben ik van overtuigd.
Het is in ieder geval hetzelfde soort. Als je daar tegen zegt dat een driehoek 3 zijden heeft. Komen er 30 linkjes over dat er ook vierkanten zijn.
Zit 0 logica in.
impala schreef:
18-10-2018 16:59
Stuur mij nog eens je adres per pb als je wil. Zij is je kaartje kwijtgeraakt waar dat op stond. Dan kan ik ze tzt weer naar je terugsturen! :lips:

Ik vraag het maar even hier want als ik het per pb doe krijg je daar helemaal geen melding meer van tegenwoordig. En men mag best weten dat jij die lieverd was.
Lief zeg!

:mail:
impala schreef:
Ja hoe is dat bij die engerd terecht gekomen? Weet je dat?
Daarom heb ik het vermoeden is dat het een bekende van je in real life is.
Grobbekuiken_ schreef:
18-10-2018 17:10
Lief zeg!

:mail:
Kumbaya

Man, dat ik ooit nog zo klef zou doen op napraat. Over nu ook hoor :P
.
impala schreef:
18-10-2018 17:23
Kumbaya

Man, dat ik ooit nog zo klef zou doen op napraat. Over nu ook hoor :P
:proud:
Vlinder1963 schreef:
18-10-2018 17:20
Daarom heb ik het vermoeden is dat het een bekende van je in real life is.
Kan bijna niet anders. Maar ja, als je een beetje leuk wil forummen en niet alleen anderen wil afzeiken of super oppervlakkig blijft (wat dus niet leuk is) ontkom je er niet aan dat je herkenbaar wordt voor mensen die je irl kennen.

Nu ken ik hopelijk niemand die er lol in zou hebben om mijn naw eens door te gaan mailen aan kwaad willende forum matties.
.
“RiRi” schreef:
Gebeurt het nu nog dan? Dat je gestalkt en gebeld wordt? En idd, een andere nick nemen helpt niet, je bent heel herkenbaar.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-10-2018 17:35
Gebeurd het nu nog dan? Dat je gestalkt en gebeld wordt? En idd, een andere nick nemen helpt niet, je bent heel herkenbaar.
Toch beroerd dat dat dan kennelijk betekent dat je lastig gevallen moet kunnen worden buiten het forum om. Hou het lekker hier als je iemand zo nodig dwars wil zitten.
Maar goed, mijn dag is goed! Net gezien dat ik een lieverd ben, man heeft goed nieuws en ik heb na morgen een week vakantie. :jump:
Grobbekuiken_ schreef:
18-10-2018 17:39
Toch beroerd dat dat dan kennelijk betekent dat je lastig gevallen mag worden buiten het forum om. Hou het lekker hier als je iemand zo nodig dwars wil zitten.
Echt belachelijk idd. En bellen naar je werk? Gegevens doorgeven? Snap niet dat ze dan geen perma geven.

Mss geen keiharde bewijzen dat het om die bepaalde nick gaat ofzo? Want op Facebook staan natuurlijk de echte namen en hoe kan je als mod zeker weten dat die naam bij die nick hoort?
Grobbekuiken_ schreef:
18-10-2018 17:39
Toch beroerd dat dat dan kennelijk betekent dat je lastig gevallen moet kunnen worden buiten het forum om. Hou het lekker hier als je iemand zo nodig dwars wil zitten.
Zo zitten die hardcore lastig-vallers natuurlijk niet in elkaar.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 17:43
1.46% gewijzigd
.
doornroosje9 schreef:
18-10-2018 17:35
Gebeurt het nu nog dan? Dat je gestalkt en gebeld wordt? En idd, een andere nick nemen helpt niet, je bent heel herkenbaar.
Ja vorige week nog, waarom denkje anders dat ik lowkey probeer te zijn.
“RiRi” schreef:
18-10-2018 17:43
Ja vorige week nog, waarom denkje anders dat ik lowkey probeer te zijn.
Dat vind ik heel naar voor je. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven