Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
streepjesdekbed schreef:
18-10-2018 16:17
Haai! :cheer:

Afrikaanse nick toch?
Star² schreef:
18-10-2018 16:18
Afrikaanse nick toch?
Yup.
streepjesdekbed schreef:
18-10-2018 16:19
Yup.

Hebbes. Hooi!
Star² schreef:
18-10-2018 16:18
Afrikaanse nick toch?
En heel lang weg geweest (want die ban stelde op zich niks voor natuurlijk maar ik was er zooooo klaar mee). En nu een beetje terug zo hier en daar en soms. En dus nog steeds dezelfde en soms zelfs ergere bende dan toen. Met gelukkig ook nog leuke oud-gedienden en stel leuke nieuwe.
yasmijn schreef:
18-10-2018 16:03
Zelfs Hyves was er nog lang niet toen wij hier begonnen.

We mailden ouderwets.
Ik heb nog wel mail op papier gehad van forummers, jeweetwel, met een postzegel.

En er was een ruiltopic. Dan bracht iemand een paar schaatsen voor je naar je nicht in Zeeland en stuurde je een Barbiepop terug.
streepjesdekbed schreef:
18-10-2018 16:20
En heel lang weg geweest (want die ban stelde op zich niks voor natuurlijk maar ik was er zooooo klaar mee). En nu een beetje terug zo hier en daar en soms. En dus nog steeds dezelfde en soms zelfs ergere bende dan toen. Met gelukkig ook nog leuke oud-gedienden en stel leuke nieuwe.

Veel plezier dan!
karin6789 schreef:
18-10-2018 16:22
Veel plezier dan!
Thanks. Maar zeker met veel meer afstand dan toen. :-)
Kia•Ora schreef:
18-10-2018 16:13
Yette :hug: voor je zoon en wat ruk (zacht uitgedrukt) dat school niks (kan) doet... Kan politie bijvoorbeeld iets betekenen?
In geval van herhaling ga ik zeker zelf op school met die kinderen praten of melding doen.
Ik ben hier zo erg gestalkt mijn naam en achternaam is hier gepost en forummers hebben naar het hotel waar ik werk gebeld. Ik begrijp niet waarom men zo op mij zit te jagen.
Zieke mensen zijn hier actief.
“RiRi” schreef:
18-10-2018 16:25
Ik ben hier zo erg gestalkt mijn naam en achternaam is hier gepost en forummers hebben naar het hotel waar ik werk gebeld. Ik begrijp niet waarom men zo op mij zit te jagen.

Hoe gaat het met je Riri?
yette schreef:
18-10-2018 16:24
In geval van herhaling ga ik zeker zelf op school met die kinderen praten of melding doen.
Hopelijk herhaalt de geschiedenis zich niet en is het mee fietsen met andere kinderen afdoende.
“RiRi” schreef:
Zwaar kut voor je :hug:

Wat heb je ermee gedaan/kunnen doen?
“RiRi” schreef:
Jezus wat erg. Ik kan hier écht niet bij he. Heeft viva nog wat voor je gedaan?

Ik ben zelf wel vrij goed van vertrouwen, nog steeds. En gelukkig is daar nog nooit misbruik van gemaakt. Integendeel. Laatst nog mijn adres gegeven aan een forumster die mij chemomutsjes heeft opgestuurd voor een zieke vriendin. Zo lief.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 16:41
26.61% gewijzigd
.
“RiRi” schreef:
Maar hoe weten ze dan je voor en achternaam? is dan toch een bekende in real life die hier waarschijnlijk ook post?
Tuurlijk is het ziek zoiets doe je gewoon niet daar niet van hoor. :hug:
streepjesdekbed schreef:
18-10-2018 16:17
Haai! :cheer:
😻
Geen bijzonderheden
impala schreef:
18-10-2018 16:37

Ik ben zelf wel vrij goed van vertrouwen, nog steeds. En gelukkig is daar nog nooit misbruik van gemaakt. Integendeel. Laatst nog mijn adres gegeven aan een forumster die mij chemomutsjes heeft opgestuurd voor een zieke vriendin. Zo lief.
Ik ben ook nog steeds goed van vertrouwen.
Maar het is, denk ik, ook wel een beetje een keuze hoor om dat te zijn.
Liever naief dan een brok wantrouwen naar de medemens.
fashionvictim schreef:
18-10-2018 14:58
Bullshit. Er is een groep mensen hier die helemaal geen discussie wil maar gewoon aan het trollen is, maar wel elke mogelijke discussie om zeep helpt.
Die moet je dan gewoon negeren. Klaar.

Edit: het stafprobleem blijft, dat snap ik. Maar is m.i. een ander probleem. Wel gerelateerd, dat wel. Want als ze genegeerd worden kunnen ze altijd nog staffen. Maar als je niet met ze in de clinch gaat zal er ook minder te staffen zijn.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 16:53
31.44% gewijzigd
.
Star² schreef:
18-10-2018 16:26
Hoe gaat het met je Riri?
Het gaat. Dankje.
impala schreef:
Laatst nog mijn adres gegeven aan een forumster die mij chemomutsjes heeft opgestuurd voor een zieke vriendin. Zo lief.

Dat was inderdaad erg lief!
Ik heb de mods verteld en gevraagd om IP-check, maar ze zeggen dat ze dat niet doen. Héél vaak reageert men met puppet accounts op mijn topics, omdat ze niet mans genoeg zijn om hun échte nick te gebruiken. Gadverdamme, wat vind ik dat vies.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 16:50
0.41% gewijzigd
impala schreef:

Ik heb ook alleen goede ervaringen. Best wel wat forummers ontmoet ook. De meesten zijn gewoon heel aardig, ook die waarmee je het hier niet altijd eens bent.
Ik heb ook zegels naar een forummer opgestuurd, niet dat ik haar heb lopen stalken.
“RiRi” schreef:
Dit soort belachelijke grappen heb ik al vaker gehoord hier. Wat een randdebiel ben je dan (de beller dan hè). Schrok je je niet te pletter toen je daar achter kwam?

FV, je hebt dit al vaker verteld, en elke keer vraag ik me af waarom iemand denkt dat te moeten doen, wat ze daaruit halen. Bij jou is het kennelijk ook nooit meer opgehouden. Nog steeds dezelfde(n) denk je?
There is always something happening, and it's usually right now
fashionvictim schreef:
18-10-2018 15:53
Het zijn er in mijn geval een paar. Maar sinds afgelopen week denk ik wel dat het er minder zijn dan ik dacht want je ziet aan zo'n MM / F5 dat er ook vrolijk onder verschillende nicks tegelijk gepost wordt en dat het nog best lang duurt voordat dat opvalt. Maar ik weet wel zeker dat het minimaal om 2 mensen gaat.
MM is Fleurtje niet. Daar ben ik van overtuigd.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven