Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 18 oktober 2018 om 15:57
Hoogherhandt trok zelfs de handen af van een vroegere CM die ook erg veel last had. Echt schandelijk.streepjesdekbed schreef: ↑18-10-2018 15:53Klopt voor zover ik weet inderdaad. Trekken overal hun handen vanaf.
Geen bijzonderheden

donderdag 18 oktober 2018 om 15:59
Tja, een heel groot deel van de oudgedienden heeft ooit wel eens buiten het forum contact gehad met andere forummers. En hoewel ik misschien maar met 3 forummers contact heb, hebben die 3 zelf ook weer met 3 forummers contact en ga zo maar door. Dat kan je met de wijsheid van nu heel dom vinden maar goed, Yas en ik zitten bijvoorbeeld al ruim 20 jaar op het forum, Facebook bestond nog niet eens toen we hier al zaten te forummen. En met Facebook valt het nog wel mee, maar destijds met Hyves had het halve forum elkaar als Hyvesvriend, dus via via was of ben je zo gevonden.
Am Yisrael Chai!
Vandaar ook mijn vraag. Soms herken ik zo iemand niet meteen. Wie weet is het er een met een creepy Dissociative Forum Identity Disorderfashionvictim schreef: ↑18-10-2018 15:53Het zijn er in mijn geval een paar. Maar sinds afgelopen week denk ik wel dat het er minder zijn dan ik dacht want je ziet aan zo'n MM / F5 dat er ook vrolijk onder verschillende nicks tegelijk gepost wordt en dat het nog best lang duurt voordat dat opvalt. Maar ik weet wel zeker dat het minimaal om 2 mensen gaat.

donderdag 18 oktober 2018 om 16:00
Dan ben jij een oude bekende

Geen bijzonderheden

donderdag 18 oktober 2018 om 16:04
Dat gaat toch over de CM die voordat ze CM werd ook onbetaald ontzettend veel voor dit forum had betekend? Maar vervolgens als een baksteen werd laten vallen?
Am Yisrael Chai!

donderdag 18 oktober 2018 om 16:06
Ja, die.fashionvictim schreef: ↑18-10-2018 16:04Dat gaat toch over de CM die voordat ze CM werd ook onbetaald ontzettend veel voor dit forum had betekend? Maar vervolgens als een baksteen werd laten vallen?
Geen bijzonderheden
donderdag 18 oktober 2018 om 16:07
Ik bedoel ermee te zeggen dat je in die tijd maar 1 naïeveling als vriend hoefde toe te voegen en je vond zo een heel groot deel van de harde kern fossielen. Want die waren allemaal op de een of andere manier wel vriendjes van elkaar. Vond je Truusje, dan kreeg je er Marietje, Johanna, Gerda, Hermien en zelfs Piet gratis bij.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 oktober 2018 om 16:08
Correct.fashionvictim schreef: ↑18-10-2018 16:07Ik bedoel ermee te zeggen dat je in die tijd maar 1 naïeveling als vriend hoefde toe te voegen en je vond zo een heel groot deel van de harde kern fossielen. Want die waren allemaal op de een of andere manier wel vriendjes van elkaar. Vond je Truusje, dan kreeg je er Marietje, Johanna, Gerda, Hermien en zelfs Piet gratis bij.
Geen bijzonderheden

donderdag 18 oktober 2018 om 16:10
Klopt en toen ik door de bomen niet meer het bos zag en niet meer wist of Pietje nou AB86 of KR93 was op het forum en daar dus een lijstje van bijhield, zodat ik geen stomme dingen zou gaan zeggen tegen de verkeerde, toen was ik opeens de grootste rat en verrader ooit want ik 'hield persoonlijke gegevens van mensen bij en dat was in strijd met privacy en ik ging dat ooit tegen iedereen op het forum gebruiken dus ik was uiterst gevaarlijk' en toen ben ik met een ip-ban van het forum gemikt.fashionvictim schreef: ↑18-10-2018 16:07Ik bedoel ermee te zeggen dat je in die tijd maar 1 naïeveling als vriend hoefde toe te voegen en je vond zo een heel groot deel van de harde kern fossielen. Want die waren allemaal op de een of andere manier wel vriendjes van elkaar. Vond je Truusje, dan kreeg je er Marietje, Johanna, Gerda, Hermien en zelfs Piet gratis bij.
Zo. Is dat er maar eens uit na al die jaren. Ik zwaai vast!

anoniem_370268 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 16:11
0.21% gewijzigd
donderdag 18 oktober 2018 om 16:16
Kwartje valtstreepjesdekbed schreef: ↑18-10-2018 16:10Klopt en toen ik door de bomen niet meer het bos zag en niet meer wist of Pietje nou AB86 of KR93 was op het forum en daar dus een lijstje van bijhield, zodat ik geen stomme dingen zou gaan zeggen tegen de verkeerde, toen was ik opeens de grootste rat en verrader ooit want ik 'hield persoonlijke gegevens van mensen bij en dat was in strijd met privacy en ik ging dat ooit tegen iedereen op het forum gebruiken dus ik was uiterst gevaarlijk' en toen ben ik met een ip-ban van het forum gemikt.
Zo. Is dat er maar eens uit na al die jaren. Ik zwaai vast!![]()

Geen bijzonderheden

donderdag 18 oktober 2018 om 16:18
streepjesdekbed schreef: ↑18-10-2018 16:10Klopt en toen ik door de bomen niet meer het bos zag en niet meer wist of Pietje nou AB86 of KR93 was op het forum en daar dus een lijstje van bijhield, zodat ik geen stomme dingen zou gaan zeggen tegen de verkeerde, toen was ik opeens de grootste rat en verrader ooit want ik 'hield persoonlijke gegevens van mensen bij en dat was in strijd met privacy en ik ging dat ooit tegen iedereen op het forum gebruiken dus ik was uiterst gevaarlijk' en toen ben ik met een ip-ban van het forum gemikt.
Zo. Is dat er maar eens uit na al die jaren. Ik zwaai vast!![]()
Joh, na zo'n lange tijd doet die ip-ban er niet meer toe.
Echt niet.