Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 oktober 2018 om 19:33
Slechte poging. Ik had je zo herkend, Dancharlottew88 schreef: ↑18-10-2018 18:59Ja de meeste forummers zijn ook aardig en heel normaal. Maar toch zou ik een meet niet aandurven en helemaal niet na dat gestoorde gestalk en de bedreigingen naar andere forummers toe. Ik blijf liever anoniem.
Ik hoop voor jou zoon dat het pesten snel ophoudt het liefst vandaag nog![]()

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
donderdag 18 oktober 2018 om 19:37
Ja dat schreef juun in de wis-comment. Zo komen de sterke verhalen in de wereld. Kan juun mss beter even aanpassen.charlottew88 schreef: ↑18-10-2018 19:28Oh dan zit ik fout ik las dat Juun een bericht had gewist ivm naw gegevens.
Maar het was alleen een voornaam. En een andere lullige opmerking maar niet iets waaruit je haar identiteit kan afleiden. Maakte wel duidelijk dat het een collega of andere goede bekende was.
.
donderdag 18 oktober 2018 om 19:40
Oh

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 18 oktober 2018 om 19:42

donderdag 18 oktober 2018 om 20:00
Ik lees net wat hier allemaal aan de hand is, walgelijk zeg! Ik zou toch serieus overwegen om je account te anonimiseren. Als nu iemand loept, heeft degene een heleboel informatie over je. Je post vaak best persoonlijke dingen. Ook al is je schrijfstijl herkenbaar, als je regelmatig een nieuwe nick neemt, is in ieder geval nooit alle informatie over jou in 1 keer bekend.

donderdag 18 oktober 2018 om 20:01
Ik ga stoppen met forummen. Ik wil gewoon mezelf kunnen blijven en dat is nu niet meer mogelijk. Bedankt voor alle goede adviezen en zorgen. Jullie zijn een soort cyber familie van mij geworden. Ik heb zoveel geleerd hier. Mijn forum periode begon niet zo goed, maar inmiddels hebben we samen gelachen, gedronken en gehuid. Wat zijn jullie toffe mensen, ik ga jullie missen. Tot ooit.
donderdag 18 oktober 2018 om 20:03

donderdag 18 oktober 2018 om 20:10
Ik kwam hier omdat er in een ander topic naar werd verwezen. Wat een idiote toestanden, waar halen mensen de energie vandaan om dit soort dingen uit te vreten. Eng idee ook.
Maar je bent inderdaad heel herkenbaar (nick + avatar) en dan schrijf ik zelfs bijna altijd in andere topics. Let je wel op dat je je meteen laat anonimiseren?
Maar je bent inderdaad heel herkenbaar (nick + avatar) en dan schrijf ik zelfs bijna altijd in andere topics. Let je wel op dat je je meteen laat anonimiseren?

donderdag 18 oktober 2018 om 20:14
streepjesdekbed schreef: ↑18-10-2018 16:10Klopt en toen ....forum gemikt.
Zo. Is dat er maar eens uit na al die jaren. Ik zwaai vast!![]()
Aah

(wij hebben ook gehyved

donderdag 18 oktober 2018 om 20:15
Die naam heeft ze zelf al een aantal keer hier neergezet dus is ook geen verrassing.
Het is niet leuk, maar zo hysterisch is het nou ook weer niet.

donderdag 18 oktober 2018 om 20:19
Ze laat zich anonimiseren. Staat op het CM-topic.simbalabimba schreef: ↑18-10-2018 20:03RiRi, heb je zelf ooit (per abuis?) wat op t forum gezet over jezelf dat nu door een 'leukerd' gepost wordt?
BTW je hebt post.

donderdag 18 oktober 2018 om 20:20
Hmz hmz hmz, wie ben jij dan...? Hmz.Pipistrello schreef: ↑18-10-2018 20:14Aahdoor je verhaal weet ik nu ook wie jij bent.
(wij hebben ook gehyved)

donderdag 18 oktober 2018 om 20:24
Drama om niks dus?
Geen bijzonderheden
donderdag 18 oktober 2018 om 20:25
Misschien is het wel een (slechte) grappenmaker. Als ze haar naam zelf al eens verklapt heeft. Alleen Riri weet of naam hotel en die andere info ook klopt en of ze dat ooit ook zelf heeft gepost. Die andere info kan ook nog een gok zijn geweest.
Misschien is het haar vriend ook wel, boos vanwege je weet wel.
.

donderdag 18 oktober 2018 om 20:25
Riri, mocht je nog meelezen, nu je op anoniem staat:
wat een schending van je privacy, dat één of andere pipo jouw voornaam hier publiceert. En dat ze je werk hebben gebeld: afschuwelijk.
Het motto van het VF is: niets te verbergen.
Snap ik niet. Forummers willen (uitzonderingen daargelaten) hun identiteit verbergen.
Ik ben al aan mijn tigste nick bezig. Als ik in een topic heb gepost dat ik op de langhaarcavia's van mijn nicht heb gepast of dat ik heb gekaasfondued, ben ik al weer bang dat ik herkend word.
wat een schending van je privacy, dat één of andere pipo jouw voornaam hier publiceert. En dat ze je werk hebben gebeld: afschuwelijk.
Snap ik niet. Forummers willen (uitzonderingen daargelaten) hun identiteit verbergen.
Ik ben al aan mijn tigste nick bezig. Als ik in een topic heb gepost dat ik op de langhaarcavia's van mijn nicht heb gepast of dat ik heb gekaasfondued, ben ik al weer bang dat ik herkend word.

donderdag 18 oktober 2018 om 20:27
Kan.impala schreef: ↑18-10-2018 20:25Misschien is het wel een (slechte) grappenmaker. Als ze haar naam zelf al eens verklapt heeft. Alleen Riri weet of naam hotel en die andere info ook klopt en of ze dat ooit ook zelf heeft gepost. Die andere info kan ook nog een gok zijn geweest.
Misschien is het haar vriend ook wel, boos vanwege je weet wel.
Ik heb geen idee.
Het enige wat ik zeg is dat ze haar naam zelf al meerdere keren gepost heeft, dus dat dat niet verrassend is.
donderdag 18 oktober 2018 om 20:28
En die juun was er binnen 1 seconde bij... Ik was nog aan het staffen, was kennelijk de eerste, en toen was het al weg.
.

donderdag 18 oktober 2018 om 20:29
Nadeel voor haar is dat haar schrijfstijl heel erg herkenbaar is geworden in de afgelopen jaren .Caitriona* schreef: ↑18-10-2018 20:25Riri, mocht je nog meelezen, nu je op anoniem staat: