Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 november 2018 om 13:49
donderdag 15 november 2018 om 13:53
Dan weet die beheerder van die account nu dus dat je een nieuwe e-reader hebt en welke boeken je leest. Wat gecombineerd met je accountgegevens een profiel genereert wat, gekoppeld met profielen van andere accounts, er voor zorgt dat je dadelijk op dit forum schoenenreclame voorbij ziet komen.
Lang verhaal kort; alle topics zijn schoenentopics.
donderdag 15 november 2018 om 13:55
O, kom er eens kijken, wat ik in mijn schoentje vind :shifty schreef: ↑15-11-2018 13:53Dan weet die beheerder van die account nu dus dat je een nieuwe e-reader hebt en welke boeken je leest. Wat gecombineerd met je accountgegevens een profiel genereert wat, gekoppeld met profielen van andere accounts, er voor zorgt dat je dadelijk op dit forum schoenenreclame voorbij ziet komen.
donderdag 15 november 2018 om 14:00
shifty schreef: ↑15-11-2018 13:53Dan weet die beheerder van die account nu dus dat je een nieuwe e-reader hebt en welke boeken je leest. Wat gecombineerd met je accountgegevens een profiel genereert wat, gekoppeld met profielen van andere accounts, er voor zorgt dat je dadelijk op dit forum schoenenreclame voorbij ziet komen.
Ik lig er zo niet wakker van.
donderdag 15 november 2018 om 14:07
Ik heb de film al gezien.impala schreef: ↑15-11-2018 13:49Leestip: The Circle, van Dave Eggers.
https://www.bol.com/nl/f/de-cirkel/9200 ... modal_open
donderdag 15 november 2018 om 14:26
Dat fungeert voor de TO waarschijnlijk enkel als stok om mee te slaan haar kennende. Hopelijk reageert er niemand al te kwetsbaar/serieus op.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 15 november 2018 om 15:40
impala schreef: ↑15-11-2018 13:10In china worden dat soort consumptiegegevens gebruikt om te bepalen wie er moslim is, en die wordt dan in de gaten gehouden of in een heropvoedingskamp gestopt.
Er zitten er al meer dan een miljoen opgesloten.
Toen Chen Quanguo, de voormalige 'ijzeren vuist' van Tibet in 2016 aantrad als partijsecretaris van Xinjiang, maakte hij daar met harde hand een einde aan. Hij wierf in korte tijd honderdduizend extra politieagenten en bouwde Xinjiang om tot een hightech surveillancestaat. De islamitische bevolking hield hij onder de duim met DNA-afname, camera's met gezichtsherkenning en overheidsinzage in alle mobiele telefoons. Wie zich al te religieus gedroeg, werd als onbetrouwbaar aangemerkt.
Voorjaar 2017 kwam daar een nieuwe tactiek bij: onbetrouwbare personen werden opgesloten in politieke heropvoedingskampen, zonder veroordeling en voor onbepaalde tijd.
https://www.trouw.nl/religie-en-filosof ... ~aee99fa0/
Ja ik weet dat dit kan, maar ik wens mijn leven niet zo te leven.
donderdag 15 november 2018 om 15:43
TanteBedelia schreef: ↑15-11-2018 15:15Ik dacht even dat er iemand zwanger was en wilde strippen voor de man..![]()
Topic zwanger strippen.
JIj leest liever alleen zulke posts Noes?
donderdag 15 november 2018 om 17:24
Volgens mij heb ik ergens meegekregen dat China tevens verzamelt.
En als je dan te veel (en dat is één) opstandige boeken koopt dan krijg je geen inreisvisum.
"Geen probleem, dan ga ik in Italië op vakantie"
Tot je zoon/zus/hartsvriendin daar gaat wonen en werken. Of niet mag werken.
Of jij schroefjesaandraaier van de rails in eerder genoemde Oostbloklanden je droombaan gevonden dacht te hebben.
...dan moet je ooit misschien gaan bedenken welke boeken je op je e-reader wilt zetten, omdat dat consequenties heeft voor je mogelijkheden. En de mogelijkheden van je facebookvrienden.
Edit: geen bol dus.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~ba4c63dc/
En als je dan te veel (en dat is één) opstandige boeken koopt dan krijg je geen inreisvisum.
"Geen probleem, dan ga ik in Italië op vakantie"
Tot je zoon/zus/hartsvriendin daar gaat wonen en werken. Of niet mag werken.
Of jij schroefjesaandraaier van de rails in eerder genoemde Oostbloklanden je droombaan gevonden dacht te hebben.
...dan moet je ooit misschien gaan bedenken welke boeken je op je e-reader wilt zetten, omdat dat consequenties heeft voor je mogelijkheden. En de mogelijkheden van je facebookvrienden.
Edit: geen bol dus.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~ba4c63dc/
feow wijzigde dit bericht op 15-11-2018 17:42
13.15% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 15 november 2018 om 17:33
Ik kom niet voor niks niet op actueel en zodra 'moslim' valt... alsjeblieft open een eigen topic voordat alle gekkies hierheen komen. En etentopics zijn er genoeg. Dat zijn de dingen waar ik op aansla. Dan blijft het wat stiller hier, maakt niks uit . Gisteren ging het hier ergens over, daar is het topic voor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 november 2018 om 17:42
donderdag 15 november 2018 om 17:44
En ook dat was off topic.Nouschi schreef: ↑15-11-2018 17:33Ik kom niet voor niks niet op actueel en zodra 'moslim' valt... alsjeblieft open een eigen topic voordat alle gekkies hierheen komen. En etentopics zijn er genoeg. Dat zijn de dingen waar ik op aansla. Dan blijft het wat stiller hier, maakt niks uit . Gisteren ging het hier ergens over, daar is het topic voor.
donderdag 15 november 2018 om 17:50
Ging ook over discussiëren op het forum en hoe het uit de hand loopt. Iets teveel toegespitst op FV maar wel over forummers/forum.
Schoenen uiteraard niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 november 2018 om 17:54
donderdag 15 november 2018 om 17:59
shifty schreef: ↑15-11-2018 17:54Wat is een wazel?
actueel/nederlandse-vrouwen-moeten-meer ... #p29247923
Ik hoor het in ieder geval op z'n Limburgs.