Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 november 2018 om 19:21
Ik denk dat ZP vlot taboe wordt op dit forum.
Dat je er geen topic over mag hebben.
Want dan vallen de verschillen tussen de mods zo op.
(Ik geloof namelijk niet dat alle mods dom en partijdig zijn. Ik heb in mijn bol gezien dat er bepaalde momenten zijn dat er een modje los/loos gaat)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 november 2018 om 19:21
doen ze al jaren. De meeste verschrikkelijke dingen zeggen en dan zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is. Maar wee je gebeente als je tegengas geeft dan word je een ban aangenaaid. Want vrijheid van meniingsuiting geldt blijkbaar voor de ene persoon wel en de andere nietHet-groepje schreef: ↑18-11-2018 19:18Omdat het clubje dat het hardst krijst over dat ze 'niks' mogen zeggen omdat 'hullie' dan weer grachtengordelachtig gaan staffen, zelf het hardste staft want hun vrijheid van meningsuiting is belangrijker dan die van een ander.
Daarnaast is de loepfunctie heel handig denk ik.
zondag 18 november 2018 om 19:22
dat was het al. Ik kreeg vorige week nog een WS omdat ik in het A7 topic had gezegd dat ik de roetveegpieten in het sinterklaasjournaal zo leuk vond. Maar het verschilt per dag hoe de handhaving isfeow schreef: ↑18-11-2018 19:21![]()
Ik denk dat ZP vlot taboe wordt op dit forum.
Dat je er geen topic over mag hebben.
Want dan vallen de verschillen tussen de mods zo op.
(Ik geloof namelijk niet dat alle mods dom en partijdig zijn. Ik heb in mijn bol gezien dat er bepaalde momenten zijn dat er een modje los/loos gaat)
zondag 18 november 2018 om 19:27
Wat!? Een waarschuwing voor het verkondigen van een feit?
Gras is groen, behalve afgelopen zomer, en de roetveegpieten zijn gewoon leuk!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 18 november 2018 om 19:27
Euh Meds...
Ik heb me neergelegd bij het gegeven dat ik kennelijk niet altijd duidelijk ben, maar dat ZP bespreekverbod was me niet ontgaan hoor.
Ik verwacht alleen van de huidige CM dat dit opnieuw de 'oplossing' zal zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 november 2018 om 19:28
zondag 18 november 2018 om 19:29
er staat dat ze de zwarte pietendiscussie niet meer toestaan en dat mijn bericht over die leuke roetveegpieten in het a7 topic (het topic over de blokkeerfriezen die de anti pieters van de snelweg terroriseerden) een poging is om de discussie weer op te starten. Echt, ik verzin het niet
zondag 18 november 2018 om 19:30
S-Meds schreef: ↑18-11-2018 19:29er staat dat ze de zwarte pietendiscussie niet meer toestaan en dat mijn bericht over die leuke roetveegpieten in het a7 topic (het topic over de blokkeerfriezen die de anti pieters van de snelweg terroriseerden) een poging is om de discussie weer op te starten. Echt, ik verzin het niet
Koekoek. Helemaal van de pot gerukt.
zondag 18 november 2018 om 19:30
ja dat verbod is mij ook niet ontgaan. wat me dan wel ontgaat is dat je gewoon topics zoals het blokkeerfriezentopic en het topic over sylvana simons open laat staan.
zondag 18 november 2018 om 19:31
S-Meds schreef: ↑18-11-2018 19:29er staat dat ze de zwarte pietendiscussie niet meer toestaan en dat mijn bericht over die leuke roetveegpieten in het a7 topic (het topic over de blokkeerfriezen die de anti pieters van de snelweg terroriseerden) een poging is om de discussie weer op te starten. Echt, ik verzin het niet
zondag 18 november 2018 om 19:32
zondag 18 november 2018 om 19:33
Die mail komt vast niet aan maar verdwijnt weer in de Vivabermudadriehoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 november 2018 om 19:34
Hou op schei uit. Dit gaat toch helemaal nergens meer over jongens.S-Meds schreef: ↑18-11-2018 19:29er staat dat ze de zwarte pietendiscussie niet meer toestaan en dat mijn bericht over die leuke roetveegpieten in het a7 topic (het topic over de blokkeerfriezen die de anti pieters van de snelweg terroriseerden) een poging is om de discussie weer op te starten. Echt, ik verzin het niet
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 19:37
zondag 18 november 2018 om 19:38
ik heb wel echt het idee dat het simpelweg zo is dat de oude garde en wellicht ook de links gutmenschen (dat overlapt elkaar een beetje) veel minder vaak naar de staf grijpt dan die nieuwe (extreem-) rechtse kliek en een aantal kerels. Dus als er slechts naar stafjes gekeken wordt dan is het logisch dat wij vaker de pineut zijn want wij worden denk ik extreem vaak gestaft.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 19:39
Ja zo werkt dat hierS-Meds schreef: ↑18-11-2018 19:21doen ze al jaren. De meeste verschrikkelijke dingen zeggen en dan zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is. Maar wee je gebeente als je tegengas geeft dan word je een ban aangenaaid. Want vrijheid van meniingsuiting geldt blijkbaar voor de ene persoon wel en de andere niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 november 2018 om 19:40
zondag 18 november 2018 om 19:43
ja dat is doelbewust de boel verstieren. en nog aantoonbaar ookfashionvictim schreef: ↑18-11-2018 19:40Maar wat ik dan niet begrijp dat zo iemand die 3 maanden oude posts omhoog gaat halen met als enig doel ze te staffen niet gewoon gepermaband wordt. in de trein word je er ook uitgetieft als je steeds maar aan de noodrem trekt.