Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 november 2018 om 19:45
Vandaag op BE bij de 7de dag werd er over de koloniale periode met Congo en de gevolgen daarvan een rustig gesprek gevoerd. Daar kwam ook Zwarte Piet in voor. Ik ben er van overtuigd dat door dit gesprek ook mensen die echt geen kwaad in ZP zien, nuances hebben gekregen. Daar werd geconcludeerd dat het in BE nog mogelijk is om zonder geweldadige escapades naar een concensus te komen. Beetje jammer van De Croo die uit de oude doos bleef orakelen.
De intocht in Antwerpen (met overduidelijk teksten van Hugo Matthijssen) vond ik hilarisch, mooi, respectvol en de traditie waardig.
oudblond wijzigde dit bericht op 18-11-2018 19:49
0.52% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 november 2018 om 19:47
ja maar dat komt omdat forummers je kennen, en niemand weet wie nederland-eerst of groenepiet is. net een dag lid zij en er vol in vliegen op actueel. En dan komt er tegengas van jou of mij of anderen en dan gaan ze staffenfashionvictim schreef: ↑18-11-2018 19:38ik heb wel echt het idee dat het simpelweg zo is dat de oude garde en wellicht ook de links gutmenschen (dat overlapt elkaar een beetje) veel minder vaak naar de staf grijpt dan die nieuwe (extreem-) rechtse kliek en een aantal kerels. Dus als er slechts naar stafjes gekeken wordt dan is het logisch dat wij vaker de pineut zijn want wij worden denk ik extreem vaak gestaft.
zondag 18 november 2018 om 19:47
OmgS-Meds schreef: ↑18-11-2018 19:29er staat dat ze de zwarte pietendiscussie niet meer toestaan en dat mijn bericht over die leuke roetveegpieten in het a7 topic (het topic over de blokkeerfriezen die de anti pieters van de snelweg terroriseerden) een poging is om de discussie weer op te starten. Echt, ik verzin het niet
zondag 18 november 2018 om 19:48
Bijna eens.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 19:41Wat mij betreft gooien ze die hele staffunctie eruit en stellen ze gewoon weer net als vroeger pijlermods aan.
Twee mods voor actueel aub.
Als is het alleen maar zodat het vaste team af en toe ook even afstand kan nemen.
Ik heb dat in ieder geval soms nodig. Soms komt het binnen als gif. En denk ik bij de raarste dingen tiepmiepientjedingen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 november 2018 om 19:48
ja best grappig eigenlijk
zondag 18 november 2018 om 19:50
Daar pleit ik al heel lang voor.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 19:41Wat mij betreft gooien ze die hele staffunctie eruit en stellen ze gewoon weer net als vroeger pijlermods aan.
zondag 18 november 2018 om 19:53
fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 19:41Wat mij betreft gooien ze die hele staffunctie eruit en stellen ze gewoon weer net als vroeger pijlermods aan.
Dat zou in ieder geval een verbetering zijn op hoe het nu gaat. Maarja...welke gek wil op de actueelpijler pijlermod zijn?
zondag 18 november 2018 om 19:56
Beter gezegd, welk weldenkend mens wil dat zijn...?Pipistrello schreef: ↑18-11-2018 19:53Dat zou in ieder geval een verbetering zijn op hoe het nu gaat. Maarja...welke gek wil op de actueelpijler pijlermod zijn?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 18 november 2018 om 20:00
Daar heb je een punt.
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb daar liever een weldenkend mens zitten.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 18 november 2018 om 20:08
mod wisseling geweest of mod is wakkerPipistrello schreef: ↑18-11-2018 20:03Er is iemand wakker:
Fleurtje_5 heeft een 48uurs ban ivm provoceren.
zondag 18 november 2018 om 20:17
Ha nou ik zou het best "willen" (niet echt want echt geen zin naast mijn baan nog iets te moeten doen). Zou in feite eigenlijk dan niets doen, en men het onderling laten uit vechten. Alleen wel keihard toe slaan als men elkaar een ban wil aannaaien want dat vind ik laf en druist tegen mijn morele opvattingen in. Je praat of je zwijgt maar gaat niet klikken.
zondag 18 november 2018 om 20:21
Ja, dat gezuig en genaai is wat het allerergste is. Prima dat jij iets anders vindt dan ik, maar proberen me te framen door mijn woorden te verdraaien is echt naar.strikjemetstippels schreef: ↑18-11-2018 20:17Ha nou ik zou het best "willen" (niet echt want echt geen zin naast mijn baan nog iets te moeten doen). Zou in feite eigenlijk dan niets doen, en men het onderling laten uit vechten. Alleen wel keihard toe slaan als men elkaar een ban wil aannaaien want dat vind ik laf en druist tegen mijn morele opvattingen in. Je praat of je zwijgt maar gaat niet klikken.
Maar goed, nieuwe nick en een zelf opgesteld actueelpijlerverbod, dus ik denk dat ik het deze keer langer volhoud dan twee jaar.
zondag 18 november 2018 om 20:22
Nee natuurlijk ga je niet weg! Je laat je toch niet wegjagen door een stel idioten. Jij hoort op het vf, klaar, zij niet.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 17:46Hee Meds en Yas en Star en Nouschi en andere oudgedienden,
Het is jammer dat het om zoiets belachelijks als een geschift en racistisch gekkie moet, maar ik ga als deze ban daadwerkelijk geëffectueerd wordt sowieso mijn nick voorgoed aan de wilgen hangen en het forum verlaten. Ik heb er de laatste tijd sowieso weinig lol van met dat gestalk, dus laat ik het maar gelijk benutten dan. Volgens mij is mijn mattie BGB hem ook al gepeerd, dus ik ga dat voorbeeld maar volgen.
Laten we nu nog even wat kletsen maar als ik er straks ineens wel af lig dan weten jullie in ieder geval nog dat ik jullie alle goeds wens en bedankt voor de vele gezellige jaren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!