Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 november 2018 om 21:03
zondag 18 november 2018 om 21:07
Hoe irritant ik je soms ook vind, ik hoop dat je blijft. Altijd leuk om te zien en lezen dat andere mensen volstrekt anders in het leven staan en geheel andere levenservaringen hebben opgedaan.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 21:03Ik wil niemand blij maken met een dooie mus maar het duurt niet lang meer denk ik.
Ja hypothetisch zeg ik: akkoord
(lijkt me vreselijk om nog te moeten moderaten naast een baan lol)
komt wel weerBetty_Slocombe schreef: ↑18-11-2018 21:06Ik heb echt lang gedacht dat ik op actueel moest reageren, maar ik krijg niet betaald voor mijn reacties hier. Dus blijf ik lekker waar ik het leuk heb.
zondag 18 november 2018 om 21:09
Mij ook. Heb ook helemaal geen zin om elke dag te moeten forummen. Hou op schei uit. Maar het zou kunnen. En met jou sowieso.strikjemetstippels schreef: ↑18-11-2018 21:07Ja hypothetisch zeg ik: akkoord
(lijkt me vreselijk om nog te moeten moderaten naast een baan lol)
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 21:10
? Ik weet het niet. Loepen doet ook geen belletje rinkelen.
zondag 18 november 2018 om 21:13
Je moet echt blijven hoor met wie moet ik anders dan mijn ergernis over bonestaak Wendy delen.fashionvictim schreef: ↑18-11-2018 21:03Ik wil niemand blij maken met een dooie mus maar het duurt niet lang meer denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 november 2018 om 21:15
Iemand die ooit eens armeluistrifle heeft gegeten?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 november 2018 om 21:21
Ha maar het grote verschil tussen jou en mij is dat jij bonenstaak kunt tikken en dat ik direct een staf om mijn oren krijg. Kills all the fun. Ik had serieus een waarschuwing laatst toen ik ergens zat te trashen.charlottew88 schreef: ↑18-11-2018 21:13Je moet echt blijven hoor met wie moet ik anders dan mijn ergernis over bonestaak Wendy delen.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 november 2018 om 21:28
zondag 18 november 2018 om 21:28
Als je niet begrijpend kunt lezen, hoor je misschien niet op een forum thuis
zondag 18 november 2018 om 21:31