Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 oktober 2018 om 12:54
Lilli-Putter schreef: ↑29-10-2018 11:34nou lieve schat mijn reactie was erg mild in vergelijking met wat er daar voorbij komt.
die waarschuwing accepteer ik alleen omdat ik eerder een 24-uur ban heb gehad, dus ik zie het als coulance van de kant van de mod die waarschijnlijk niet alles gelezen heeft.
Zeg poppedoosje van me, ik doelde ook niet op deze situatie maar op de bijzondere manier waarop je doorgaans van je af typt.
Maar wel heel nobel van je dat je deze waarschuwing accepteert. Ik ben er van overtuigd dat ze opgelucht zijn.
maandag 29 oktober 2018 om 13:12
Je vergeet de sanctie waarbij een reltopic verwijderd wordt wegens stemmingmakerij, maar de TO vrolijk verder mag forummen.chocolol schreef: ↑29-10-2018 12:28Oh dus eigenlijk is het:
- waarschuwing
- 24 uur
- waarschuwing
- 48 uur
- waarschuwing
- een week
- waarschuwing
- een maand
- waarschuwing
- perma
Dus je kunt je 10 keer uitleven voordat je een nieuw account moet aanmaken, geen wonder dat irritante trollen steeds terug blijven komen in nieuwe vorm. Wat mild.
maandag 29 oktober 2018 om 13:23
Onder het mom van vrijheid van meningsuiting ook al is die nog zo walgelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 29 oktober 2018 om 14:55
ik doe even navraag
maandag 29 oktober 2018 om 15:27
Het zou een hoop gezeur schelen als ze consequent de Wikipedia-definitie van trol als leidraad namen.
Ruimt vast lekker op.
maandag 29 oktober 2018 om 18:30
Je zal maar in een splagaat zitten
kinderen/dochter-mee-naar-vriend-is-een ... ges/430580
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 29 oktober 2018 om 18:39
In hetzelfde topic: wat zou eigenlijk een ver-assing zijn?charlottew88 schreef: ↑29-10-2018 18:30Je zal maar in een splagaat zitten
maandag 29 oktober 2018 om 19:09
maandag 29 oktober 2018 om 19:24
Bij mij is het nog nooit anders geweest. Wrs en ban (soms zelfs binnen 2 minuten) en als ik dan een week later wat deed, weer een wrs en daarna ook wel eens 48 uur.
Nu klopt er sowieso geen hout van, want ik heb meerdere waarschuwingen gehad en volgens het systeem wordt er 1 ban/waarschuwing kwijtgescholden. Aangezien ik al eens 48 uur gehad heb, zou ik altijd direct 24 uur moeten krijgen. Genoeg mensen die al eens 24 uur gehad hebben die ik zie schrijven een wrs te hebben gehad.
maandag 29 oktober 2018 om 19:37
Als je 48 uur hebt gehad, krijg je weer 48 uur.Amaqanda schreef: ↑29-10-2018 19:24Bij mij is het nog nooit anders geweest. Wrs en ban (soms zelfs binnen 2 minuten) en als ik dan een week later wat deed, weer een wrs en daarna ook wel eens 48 uur.
Nu klopt er sowieso geen hout van, want ik heb meerdere waarschuwingen gehad en volgens het systeem wordt er 1 ban/waarschuwing kwijtgescholden. Aangezien ik al eens 48 uur gehad heb, zou ik altijd direct 24 uur moeten krijgen. Genoeg mensen die al eens 24 uur gehad hebben die ik zie schrijven een wrs te hebben gehad.
Je gaat na 3 maanden namelijk terug op de trap van 48 naar 24. Verder kom je sowieso nooit meer onder de waarschuwing, dus nooit meer een schoon blad.
Wat die waarschuwingen betreft: ze weten hun eigen bansysteem niet.
En er word ook gesjoemeld (terecht vaak), bijvoorbeeld nog een waarshuwing, omdat de ovetreding niet zo heftig is en ze toch het gevoel hebben een punt te moeten maken.