Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 oktober 2018 om 19:57
Dat denk ik ook. Wanneer de overtreding niet heel heftig is moet er enige beoordelingsruimte zijn. Dit is niet eenvoudig te definiëren in de huisregels bijvoorbeeld.Nemaìn’ schreef: ↑29-10-2018 19:37Als je 48 uur hebt gehad, krijg je weer 48 uur.
Je gaat na 3 maanden namelijk terug op de trap van 48 naar 24. Verder kom je sowieso nooit meer onder de waarschuwing, dus nooit meer een schoon blad.
Wat die waarschuwingen betreft: ze weten hun eigen bansysteem niet.
En er word ook gesjoemeld (terecht vaak), bijvoorbeeld nog een waarshuwing, omdat de ovetreding niet zo heftig is en ze toch het gevoel hebben een punt te moeten maken.
Bij overtredingen zoals op de man, provoceren ed, is het niet altijd zwart/wit. Het is gewoon eigen interpretatie.
Bij andere overtredingen zoals racisme en andere vormen van discriminatie moeten ze wel consequent en direct handelen.
maandag 29 oktober 2018 om 20:06
Ik vind dat hele bansysteem raar. Als je dan toch gaat interpreteren, wat ik best snap, doe het dan helemaal en ban op de gemaakte opmerking. Flauw doen in het modtopic kan wat mij betreft bijvoorbeeld altijd op 24 uur, tenzij iemand dat 3x per week doet, dan kan het zwaarder bestraft worden bijvoorbeeld.
In theorie kan je nu een maand geband worden, voor 4x in 1 heel jaar of topic in modtopic.
Doen ze volgens mij nooit, maar als je je huisregels qua systeem toch niet naleeft, kan je het net zo goed aanpassen.
In theorie kan je nu een maand geband worden, voor 4x in 1 heel jaar of topic in modtopic.
Doen ze volgens mij nooit, maar als je je huisregels qua systeem toch niet naleeft, kan je het net zo goed aanpassen.
maandag 29 oktober 2018 om 20:36
Nou dan zal heel het napraatkliekje continu geband worden want die hebben er een handje van om de mods continu dag in dag uit af te zeiken in het modtopicAmaqanda schreef: ↑29-10-2018 20:06Ik vind dat hele bansysteem raar. Als je dan toch gaat interpreteren, wat ik best snap, doe het dan helemaal en ban op de gemaakte opmerking. Flauw doen in het modtopic kan wat mij betreft bijvoorbeeld altijd op 24 uur, tenzij iemand dat 3x per week doet, dan kan het zwaarder bestraft worden bijvoorbeeld.
maandag 29 oktober 2018 om 20:37
Wat is het napraatkliekje?Lilli-Putter schreef: ↑29-10-2018 20:36Nou dan zal heel het napraatkliekje continu geband worden want die hebben er een handje van om de mods continu dag in dag uit af te zeiken in het modtopic
maandag 29 oktober 2018 om 20:43
Jij dus, en wie nog meer?Lilli-Putter schreef: ↑29-10-2018 20:36Nou dan zal heel het napraatkliekje continu geband worden want die hebben er een handje van om de mods continu dag in dag uit af te zeiken in het modtopic
maandag 29 oktober 2018 om 20:47
Vraag ik me ook af. Ik deel mezelf niet in bij het 'napraat kliekje' want ik heb geen idee welk kliekje dat is. Ik kom hier regelmatig en ben nog banloos. En ik kom ook zo af en toe vrij kritisch in het modtopic en ook daar word ik nooit gewaarschuwd maar wel gegumd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 29 oktober 2018 om 20:57
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:33
stoer hoor.Oudblond schreef: ↑29-10-2018 20:47Vraag ik me ook af. Ik deel mezelf niet in bij het 'napraat kliekje' want ik heb geen idee welk kliekje dat is. Ik kom hier regelmatig en ben nog banloos. En ik kom ook zo af en toe vrij kritisch in het modtopic en ook daar word ik nooit gewaarschuwd maar wel gegumd.
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:36
Ze wordt iig wel serieus genomen. Dat punt ben jij ruimschoots voorbij
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:37
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:37
Jaloers.
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:42
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:52
ze word gegumd, gewist, weggejorist, genegeerd, en tevens ook serieus genomen.the_Wicked_Witch schreef: ↑30-10-2018 10:36Ze wordt iig wel serieus genomen. Dat punt ben jij ruimschoots voorbij![]()
dinsdag 30 oktober 2018 om 10:55
Ja maar al tig keer weer terug geweest.Rosabella1 schreef: ↑30-10-2018 10:42Die had een permaban toch of heb ik de verkeerde hats voor me?