Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
10-11-2018 18:16
Zondag wordt er in sommige plaatsen niet gelopen.
Maar volgens mij weet ze dat niet allemaal in die plaatsen. Dat word 2 dagen in het donker zitten. :-D
MarindaH schreef:
10-11-2018 18:20
Jezus, woon je dan in Urk ofzo.
Nee, Staphorst.
Intussen 25 natgeregende kinderen aan de deur.
MarindaH schreef:
10-11-2018 18:20
Jezus, woon je dan in Urk ofzo.
En jij in een hunebed?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Marana-- schreef:
10-11-2018 18:07
Wij zijn vergeten troep te kopen, terwijl ik dat noodgedwongen zelf opeten altijd het leukste deel vind :proud:

Nu zitten we achter in het huis, met zo weinig mogelijk lampen aan, en zeker geen buitenlamp aan :$
Verdorie! Ben boodschappen gaan doen en helemaal vergeten om spul te kopen. Hier kan ik aan de voordeur gaan zitten: groot flatgebouw en luie kinderen die lekker binnen blijven en van etage naar etage gaan. Ik denk dat ik de bel uitzet want ik vrees dat die ukken niet blij worden van een stuk stink- of andere kaas.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lucifer2018 schreef:
10-11-2018 18:21
Ik kreeg een ban voor ongepast gisteren omdat ik vond dat de gokverslaafde niet nog meer geld van zijn ouders moest lenen maar gewoon volwassen moest worden en verantwoording moest nemen voor zijn problemen.

Word steeds gekker. Snap nog steeds niet wat daar ongepast aan was.
Belachelijk de Mods snappen er niks van :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lucifer2018 schreef:
10-11-2018 18:23
Maar volgens mij weet ze dat niet allemaal in die plaatsen. Dat word 2 dagen in het donker zitten. :-D
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
10-11-2018 18:40
Verdorie! Ben boodschappen gaan doen en helemaal vergeten om spul te kopen. Hier kan ik aan de voordeur gaan zitten: groot flatgebouw en luie kinderen die lekker binnen blijven en van etage naar etage gaan. Ik denk dat ik de bel uitzet want ik vrees dat die ukken niet blij worden van een stuk stink- of andere kaas.
Stinkkaas? Ik kom bij jou een liedje zingen!
Hier ieder jaar minder koters aan de deur terwijl we wel altijd wat in huis hebben. Man is zich al een paar dagen in de handen aan het wrijven, meer snoep voor hem (ik ben geen zoetekauw)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Gewoon geld geven als je niks in huis hebt. Vond ik vroeger heel stoer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
10-11-2018 18:47
Stinkkaas? Ik kom bij jou een liedje zingen!
Ik heb net een nieuwe voorraad Herve e.d. gehaald! We kunnen best 2 dagen in het donker zitten zingen en kaas eten!
Nouschi schreef:
10-11-2018 18:55

Ja, of een appel of mandarijn. :mrgreen:
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 19:05
0.27% gewijzigd
Nouschi schreef:
10-11-2018 18:55
Heb ik ook niet in huis. Maar misschien dat die moderne kinderen een pinapparaatje in hun lampion gebouwd hebben.
feow schreef:
10-11-2018 15:51
Gokje: die brengen tenminste wat leven in de tent hier en omdat de beslissingen der mods onder een enorm vergrootglas liggen (ze zelf worstelen met hun beleid en ze zelf weinig binding met het forum hebben) kunnen trollen die net binnen de lijntjes kleuren hun gang gaan.
Het is zo sneu voor de forummers tegen wie het gericht is.
En ergerlijk dat er dan altijd weer mensen zijn die de trol denken te moeten gaan redden.
Oudblond schreef:
10-11-2018 19:04
Ik heb net een nieuwe voorraad Herve e.d. gehaald! We kunnen best 2 dagen in het donker zitten zingen en kaas eten!

Goed plan!
Head* schreef:
10-11-2018 19:05
Ja, of een appel of mandarijn. :mrgreen:
Ik vond een mandarijn echt niet stoer vroeger :rofl:
Hier (Brabant) doen ze daar niet aan. Ik heb nog nooit kinderen aan de deur gehad. Wel met 3 koningen maar de laatste jaren ook niet meer. Ik kende St. Maarten via een vorig forum waar ik lid van was. Ik had er voorheen nog nooit van gehoord.
Nemaìn’ schreef:
10-11-2018 19:43
En ergerlijk dat er dan altijd weer mensen zijn die de trol denken te moeten gaan redden.

Over wie gaat het eigenlijk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-11-2018 19:54
Over wie gaat het eigenlijk?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=378191

Gisteren door meerderen gestaft voor trollen, is gewoon gewist en kan lekker verder met ‘forummen’.
Nemaìn’ schreef:
10-11-2018 19:43

Dit.
Vind haar ook echt irritant.

Ze doet me een beetje denken aan een forumster een tijd geleden die ook zei uit het onderwijs te komen en die ook zulk soort topics had. Die was ook zo irritant. Dat bleek ook (na een behoorlijke tijd) een trol te zijn en kreeg een perma.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 20:14
31.58% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
10-11-2018 20:05
memberlist.php?mode=viewprofile&u=378191

Gisteren door meerderen gestaft voor trollen, is gewoon gewist en kan lekker verder met ‘forummen’.
In de grote vakantie had ze het ook erg druk.
Als ik sommige nicks zie, lees ik eerlijk gezegd de inhoud al niet meer. Of ik scan het even snel.
Quaintrelle schreef:
10-11-2018 20:14
Als ik sommige nicks zie, lees ik eerlijk gezegd de inhoud al niet meer. Of ik scan het even snel.
Dat heb ik ook met een paar.
Quaintrelle schreef:
10-11-2018 20:14
Ik lees vaak eerst voordat ik de nick zie.

Head, welke trol bedoel jij?
Lucifer2018 schreef:
10-11-2018 18:21
Ik kreeg een ban voor ongepast gisteren omdat ik vond dat de gokverslaafde niet nog meer geld van zijn ouders moest lenen maar gewoon volwassen moest worden en verantwoording moest nemen voor zijn problemen.

Word steeds gekker. Snap nog steeds niet wat daar ongepast aan was.
Misschien was het 'staffen-waarschuwen' avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven