Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 november 2018 om 18:40
Verdorie! Ben boodschappen gaan doen en helemaal vergeten om spul te kopen. Hier kan ik aan de voordeur gaan zitten: groot flatgebouw en luie kinderen die lekker binnen blijven en van etage naar etage gaan. Ik denk dat ik de bel uitzet want ik vrees dat die ukken niet blij worden van een stuk stink- of andere kaas.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 10 november 2018 om 18:43
Belachelijk de Mods snappen er niks vanLucifer2018 schreef: ↑10-11-2018 18:21Ik kreeg een ban voor ongepast gisteren omdat ik vond dat de gokverslaafde niet nog meer geld van zijn ouders moest lenen maar gewoon volwassen moest worden en verantwoording moest nemen voor zijn problemen.
Word steeds gekker. Snap nog steeds niet wat daar ongepast aan was.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 november 2018 om 18:44
Lucifer2018 schreef: ↑10-11-2018 18:23Maar volgens mij weet ze dat niet allemaal in die plaatsen. Dat word 2 dagen in het donker zitten.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 november 2018 om 18:47
Stinkkaas? Ik kom bij jou een liedje zingen!Oudblond schreef: ↑10-11-2018 18:40Verdorie! Ben boodschappen gaan doen en helemaal vergeten om spul te kopen. Hier kan ik aan de voordeur gaan zitten: groot flatgebouw en luie kinderen die lekker binnen blijven en van etage naar etage gaan. Ik denk dat ik de bel uitzet want ik vrees dat die ukken niet blij worden van een stuk stink- of andere kaas.
zaterdag 10 november 2018 om 18:49
zaterdag 10 november 2018 om 19:04
zaterdag 10 november 2018 om 19:05
zaterdag 10 november 2018 om 19:43
Het is zo sneu voor de forummers tegen wie het gericht is.feow schreef: ↑10-11-2018 15:51Gokje: die brengen tenminste wat leven in de tent hier en omdat de beslissingen der mods onder een enorm vergrootglas liggen (ze zelf worstelen met hun beleid en ze zelf weinig binding met het forum hebben) kunnen trollen die net binnen de lijntjes kleuren hun gang gaan.
En ergerlijk dat er dan altijd weer mensen zijn die de trol denken te moeten gaan redden.
zaterdag 10 november 2018 om 19:54
Over wie gaat het eigenlijk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 november 2018 om 20:05
memberlist.php?mode=viewprofile&u=378191
Gisteren door meerderen gestaft voor trollen, is gewoon gewist en kan lekker verder met ‘forummen’.
zaterdag 10 november 2018 om 20:11
Dit.
Vind haar ook echt irritant.
Ze doet me een beetje denken aan een forumster een tijd geleden die ook zei uit het onderwijs te komen en die ook zulk soort topics had. Die was ook zo irritant. Dat bleek ook (na een behoorlijke tijd) een trol te zijn en kreeg een perma.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 20:14
31.58% gewijzigd
zaterdag 10 november 2018 om 20:12
In de grote vakantie had ze het ook erg druk.Nemaìn’ schreef: ↑10-11-2018 20:05memberlist.php?mode=viewprofile&u=378191
Gisteren door meerderen gestaft voor trollen, is gewoon gewist en kan lekker verder met ‘forummen’.
zaterdag 10 november 2018 om 20:15
Dat heb ik ook met een paar.Quaintrelle schreef: ↑10-11-2018 20:14Als ik sommige nicks zie, lees ik eerlijk gezegd de inhoud al niet meer. Of ik scan het even snel.
zaterdag 10 november 2018 om 20:20
Ik lees vaak eerst voordat ik de nick zie.Quaintrelle schreef: ↑10-11-2018 20:14Als ik sommige nicks zie, lees ik eerlijk gezegd de inhoud al niet meer. Of ik scan het even snel.
Head, welke trol bedoel jij?
zaterdag 10 november 2018 om 20:30
Misschien was het 'staffen-waarschuwen' avond.Lucifer2018 schreef: ↑10-11-2018 18:21Ik kreeg een ban voor ongepast gisteren omdat ik vond dat de gokverslaafde niet nog meer geld van zijn ouders moest lenen maar gewoon volwassen moest worden en verantwoording moest nemen voor zijn problemen.
Word steeds gekker. Snap nog steeds niet wat daar ongepast aan was.