Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 november 2018 om 23:48
Nemaìn’ schreef: ↑09-11-2018 23:02Ben je er klaar voor?
Ik vind mezelf zo stom. Om van alles. Omdat ik altijd de grote onafhankelijke madame was en nu ineens liever tegen mijn lief aan slaap (niet elke avond, maar ik mis wel als het nauwelijks kan).
Ik vind mezelf stom dat ik altijd zeker weet dat ik ga falen, omdat ik niet goed genoeg ben. En ook nog eens dat ik maar 98% haal voor een toets ipv 100, eigenlijk had het 100 moeten zijn.
En ik heb knallende koppijn. En er is niets leuks op de tv en die Twan vind ik om te kotsen. Het is oersaai dat mijn kind tegenwoordig een eigen leven heeft en ik gedoemd ben tot stilzitten, omdat de kat op mijn voeten ligt. En eigenlijk wil een een whisky pakken, maar dat is weer zo zielig voor de poes,
En zo gaat het maar door en door en door.
Ik wil dat het weer zomer is!
Sorry maar ik moet ook wel een beetje om je lachen hoor. Heerlijk hè die liefde die zomaar daar was en dat het zo vertrouwd is. En je wilde het zo erg niet
En die gezellige kat die het gat van het kind moet opvullen, geweldig toch.
Dat niet goed genoeg voelen is stom, dat schaffen we maar af net als dat je kind weer puber af moet zijn.
vrijdag 9 november 2018 om 23:53
Ja stom he? En soms ben ik hem echt wel spuugzat hoor. En 1,5 week geleden dacht ik dat het wel over is. Maar ik vind hem én spuugvervelend én schijtirritant._Inkie_ schreef: ↑09-11-2018 23:48![]()
Sorry maar ik moet ook wel een beetje om je lachen hoor. Heerlijk hè die liefde die zomaar daar was en dat het zo vertrouwd is. En je wilde het zo erg niet![]()
En die gezellige kat die het gat van het kind moet opvullen, geweldig toch.
Dat niet goed genoeg voelen is stom, dat schaffen we maar af net als dat je kind weer puber af moet zijn.
![]()
En dan doet hij ook nog eens klef en dat vind ik dan ook nog leuk. En nou gaan we ook nog door de weeks bij elkaar slapen. Gewoon stom.
Ik ben wel blij dat die puber met zijn 1.85 niet op mijn voeten ligt
vrijdag 9 november 2018 om 23:55
Het is een kracht en een valkuil.Vlinder1963 schreef: ↑09-11-2018 23:53Ik eis vanezelf ook complete perfectie en vind mezelf ook een enorm stom achterlijk dom wijf als het niett gaat zoals het zou moeten.
De praktijkondersteuner vind mij te hard voor mezelf, misschien heeft ze wel gelijk.
vrijdag 9 november 2018 om 23:57
Haha wen er maar aan. Die van mij is al bijna 30 jaar spuugvervelend met zijn stomme grapjes waar ik toch altijd weer om moet lachen. En hij is altijd lief ook als hij vervelend is dus ik snap je.Nemaìn’ schreef: ↑09-11-2018 23:53Ja stom he? En soms ben ik hem echt wel spuugzat hoor. En 1,5 week geleden dacht ik dat het wel over is. Maar ik vind hem én spuugvervelend én schijtirritant.
En dan doet hij ook nog eens klef en dat vind ik dan ook nog leuk. En nou gaan we ook nog door de weeks bij elkaar slapen. Gewoon stom.
Ik ben wel blij dat die puber met zijn 1.85 niet op mijn voeten ligt![]()
vrijdag 9 november 2018 om 23:58
Ja! Die stomme grapjes die je al 100x hebt gehoord (of soortgelijk) en waarvan je al weet dat ze komen gaan.
zaterdag 10 november 2018 om 00:00
Perfectie eisen is op zich wel fijn soms, het wordt alleen een echt probleem als je door omstandigheden daar niet meer aan kan voldoen. Mensen met een hoog streefniveau die ziek worden hebben het daar vaak moeilijker mee dan 'gewone mensen'heeft een psych ooit eens verteld.Vlinder1963 schreef: ↑09-11-2018 23:53Ik eis vanezelf ook complete perfectie en vind mezelf ook een enorm stom achterlijk dom wijf als het niett gaat zoals het zou moeten.
De praktijkondersteuner vind mij te hard voor mezelf, misschien heeft ze wel gelijk.
Lastig.
zaterdag 10 november 2018 om 00:05
Ow heerlijk lekker genieten, ik kan en mijn dochters en mijn lief soms achter de muur plakken maar ik kan ook niet meer zonder hun :proudNemaìn’ schreef: ↑09-11-2018 23:53Ja stom he? En soms ben ik hem echt wel spuugzat hoor. En 1,5 week geleden dacht ik dat het wel over is. Maar ik vind hem én spuugvervelend én schijtirritant.
Ik ben wel blij dat die puber met zijn 1.85 niet op mijn voeten ligt![]()
zaterdag 10 november 2018 om 00:07
En de pest is dat ik wel het e.&a mankeer maar heel moeilijk kan los laten en het niet perse zelluf hoef te doen._Inkie_ schreef: ↑10-11-2018 00:00Perfectie eisen is op zich wel fijn soms, het wordt alleen een echt probleem als je door omstandigheden daar niet meer aan kan voldoen. Mensen met een hoog streefniveau die ziek worden hebben het daar vaak moeilijker mee dan 'gewone mensen'heeft een psych ooit eens verteld.
Lastig.
zaterdag 10 november 2018 om 00:23
Ach en zo ben je op precies dezelfde wijze als men zelf hanteert, duidelijk naar iemand en word je daarom gestaft. Morgen zal ik dus wel een waarschuwing ‘op de man’ hebben in de brievenbus hebben want van lezen zal het vast niet gaan komen. Wat een forum en driewerf hallelulja voor die achterlijke stafknop.
Slaap zacht voor straks.
Slaap zacht voor straks.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 10 november 2018 om 00:26
Een ban? Welnee daar zijn meerdere waarschuwingen voor nodig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 10 november 2018 om 00:29
Jij ook en dat kinderachtige bannen moet ook stoppen.Enn schreef: ↑10-11-2018 00:23Ach en zo ben je op precies dezelfde wijze als men zelf hanteert, duidelijk naar iemand en word je daarom gestaft. Morgen zal ik dus wel een waarschuwing ‘op de man’ hebben in de brievenbus hebben want van lezen zal het vast niet gaan komen. Wat een forum en driewerf hallelulja voor die achterlijke stafknop.
Slaap zacht voor straks.
zaterdag 10 november 2018 om 00:31
zaterdag 10 november 2018 om 00:32
Nou....Vlinder1963 schreef: ↑10-11-2018 00:31Juhuf pietje heeft trut gezegd, stelletje kleuters die staffen en de mods komen volgens mij uit 1700met hun waarschuwingen, wezijm volgens de wet volwassen capabele mensen en hebben geen kleuterjuf meer nodig!
zaterdag 10 november 2018 om 00:35
Dat bedoel ikVlinder1963 schreef: ↑10-11-2018 00:34Ik heb gewerkt op een afdeling waar demente bejaarden woonden zelfs die waren nog niet zo erg![]()