Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
15-12-2018 22:30
Maar denk je dan dat ze de leeftijd van haar kinderen bijvoorbeeld bewust heeft aangepast om herkenning te voorkomen? Die van pbforumster zijn veel ouder.
En een zwangerschap verplaatst van 14 jaar geleden naar nu. En een hoop andere dingen die niet overeenkomen.
Nemaìn’ schreef:
15-12-2018 22:30
Maar er wel hier over beginnen.
Staat je netjes dan.
Jij denkt toch dat ik het verkeerd heb, dus wat maakt het jou uit? En hou je agressie lekker voor je, heb ik zo geen zin in.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:33
Jij denkt toch dat ik het verkeerd heb, dus wat maakt het jou uit? En hou je agressie lekker voor je, heb ik zo geen zin in.
Serieus lees jij daar agressie in?
_Inkie_ schreef:
15-12-2018 22:34
Serieus lees jij daar agressie in?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-12-2018 23:07
Reden: op de man
18.01% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:33
Agressie is wat jij er van maakt, dat zit er zeker niet in.
Huh, waar lees jij agressie?
Life is short. Eat dessert first.
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:35
Ik vind Nemain altijd een agressieve drammer.
Ik ben verbaasd hoe iedereen het zo anders leest. Ze vindt er duidelijk wat van maar agressie zie ik echt niet.
_Inkie_ schreef:
15-12-2018 22:38
Ik ben verbaasd hoe iedereen het zo anders leest. Ze vindt er duidelijk wat van maar agressie zie ik echt niet.
Prima toch? Net als Ikigai, de een vindt haar bloedirritant, de ander vindt het wel meevallen. En dat zal ongetwijfeld voor jou of mij ook gelden.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:39
Prima toch? Net als Ikigai, de een vindt haar bloedirritant, de ander vindt het wel meevallen. En dat zal ongetwijfeld voor jou of mij ook gelden.
Ik heb eerlijk gezegd nog niemand gelezen die Ikigai wel mee vindt vallen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
15-12-2018 22:43
Haar 'zus'.
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:39
Het is prima als je iemand niet mag of er zelfs een hekel aan hebt. Maar als je iemand beticht van agressie vind ik dat toch wel weer wat anders.
doornroosje9 schreef:
15-12-2018 22:45
Haar 'zus'.
O ja.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
FV, je kan ook gewoon toegeven dat je ernaast zat hoor.

Wat een gezeur zeg.
Lady*Voldemort schreef:
15-12-2018 22:50
FV, je kan ook gewoon toegeven dat je ernaast zat hoor.

Wat een gezeur zeg.
Huh?

Ik denk ten eerste niet dat ik er naast zit en ten tweede was het onderwerp wat mij betreft al lang klaar.
Am Yisrael Chai!
Solomio schreef:
15-12-2018 22:43
Om eerlijk te zijn heb ik een grondige hekel aan haar gekregen en met haar blije topic helemaal :woa:
Stel je voor dat je veertig rode rozen hebt gekocht voor de veertigste verjaardag van je echtgenoot en dat het er eigenlijk 48 zijn omdat die rozen alleen in bossen met twaalf bloemen te koop waren....

Wat zou jij dan doen met die acht rozen die er niet bij mogen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
15-12-2018 23:20
Stel je voor dat je veertig rode rozen hebt gekocht voor de veertigste verjaardag van je echtgenoot en dat het er eigenlijk 48 zijn omdat die rozen alleen in bossen met twaalf bloemen te koop waren....

Wat zou jij dan doen met die acht rozen die er niet bij mogen?
Op straat uitdelen! Acht mensen één roos geven.
doornroosje9 schreef:
15-12-2018 23:22
Dit, acht mensen blij maken. :rose: :heart:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Denk je dat hij ze na gaat tellen? Je kunt ze er ook tussen laten zitten. :proud:
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:35
Ik vind Nemain altijd een agressieve drammer.

Terwijl jij altijd lief en rustig reageert?
doornroosje9 schreef:
15-12-2018 23:22
Verwarde vrouw opgepakt die vlak voor 00:00 achter mensen aanrent om ze rozen op te dringen.
"Nee! Pak me niet op! Ik móét om twaalf uur thuis zijn" riep de dame bij arrestatie.
Een voorbijganger meende uit de politiewagen ook nog een "het is allemaal de schuld van Doornroosje! Nee, niet de echte, maar die van het internet die zo dol is op chocolade" te horen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
15-12-2018 23:54
Verwarde vrouw opgepakt die vlak voor 00:00 achter mensen aanrent om ze rozen op te dringen.
"Nee! Pak me niet op! Ik móét om twaalf uur thuis zijn" riep de dame bij arrestatie.
Een voorbijganger meende uit de politiewagen ook nog een "het is allemaal de schuld van Doornroosje! Nee, niet de echte, maar die van het internet die zo dol is op chocolade" te horen.
:rofl:

Als het nog voor middernacht moet, zou ik het niet aanraden idd. :proud:
:rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Blaadjes er af plukken en over het bed verstrooien.
Nemaìn’ schreef:
16-12-2018 00:03
Blaadjes er af plukken en over het bed verstrooien.
En wie ruimt die zooi weer op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven