Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 16 december 2018 om 02:24
Ik vind jou altijd een hoedan ook, terecht dan wel onterecht gekwetste *wis**wis*wis* medelander.
zondag 16 december 2018 om 02:31

zondag 16 december 2018 om 06:25
Zelden zo'n perfect voorbeeld gezien van "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet".
zondag 16 december 2018 om 07:54
Aaaah eindelijk valt bij mij het kwartje. Nu nog wat betreft die andere forummer.
O en goedemorgen ligt er bij jullie ook sneeuw?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 16 december 2018 om 08:06
feow schreef: ↑15-12-2018 23:54Verwarde vrouw opgepakt die vlak voor 00:00 achter mensen aanrent om ze rozen op te dringen.
"Nee! Pak me niet op! Ik móét om twaalf uur thuis zijn" riep de dame bij arrestatie.
Een voorbijganger meende uit de politiewagen ook nog een "het is allemaal de schuld van Doornroosje! Nee, niet de echte, maar die van het internet die zo dol is op chocolade" te horen.

zondag 16 december 2018 om 08:09
Grappig. Fv hoeft maar een tas niet zo mooi te vinden en tig posts verder over haar zogenaamde gegil en agressie verder kunnen we eindelijk eens verder ontopic.
Maar andersom is het allemaal heel eeeerrrruuugggg en mogen we out of the blue haar afkomst er even bijhalen.
Goed voorbeeld van hoe er met meerdere maten wordt gemeten.

zondag 16 december 2018 om 08:21
Ik vind het vooral een goed voorbeeld van hoe iedereen eenzelfde post heel anders interpreteert.Het-groepje schreef: ↑16-12-2018 08:09Grappig. Fv hoeft maar een tas niet zo mooi te vinden en tig posts verder over haar zogenaamde gegil en agressie verder kunnen we eindelijk eens verder ontopic.
Maar andersom is het allemaal heel eeeerrrruuugggg en mogen we out of the blue haar afkomst er even bijhalen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 december 2018 om 09:16
Ik vond die forummer wel heel lief, overigens. Ik ben natuurlijk ook geen oudgediende, dus toen ik hier voor het eerst kwam, was er geen sprake van enige vorm van holier than thou. Wel van veel overeenkomsten tussen ons.
De andere forummer stoort me enorm, omdat zij ofwel oprecht, ofwel gespeeld, geen enkel empathisch vermogen heeft en een soort maakbaarheidsdenken propageert, terwijl duidelijk is dat ze geen enkele vorm van echte tegenslag ervaren heeft. Maar wel een grote snater over anderen. Vind ik stom.
De andere forummer stoort me enorm, omdat zij ofwel oprecht, ofwel gespeeld, geen enkel empathisch vermogen heeft en een soort maakbaarheidsdenken propageert, terwijl duidelijk is dat ze geen enkele vorm van echte tegenslag ervaren heeft. Maar wel een grote snater over anderen. Vind ik stom.

zondag 16 december 2018 om 09:27
Wil je me een pb doen over welke forummer het gaat (die jij lief vond)Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 09:16Ik vond die forummer wel heel lief, overigens. Ik ben natuurlijk ook geen oudgediende, dus toen ik hier voor het eerst kwam, was er geen sprake van enige vorm van holier than thou. Wel van veel overeenkomsten tussen ons.
zondag 16 december 2018 om 09:32
FV. Dit doe je zo vaak. Als er niet met je meegepraat wordt door 90 % van de reageerders, dan is het onderwerp ' al lang klaar'. Om daarna op elke verdere opmerking met een steeds gestrekter been te reageren. En dat gaat vaak ver. En dan 'wordt jou een ban aangenaaid'. Ik zie in elk geval een patroon... en vind dat geen mooi stofje of behangetje.fashionvictim schreef: ↑15-12-2018 23:03Huh?
Ik denk ten eerste niet dat ik er naast zit en ten tweede was het onderwerp wat mij betreft al lang klaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 16 december 2018 om 09:33
Als zwarte vrouw moet je je gedeisd houden. En je moet al helemaal niet steeds je kleur erbij halen. O wacht...Het-groepje schreef: ↑16-12-2018 08:09Grappig. Fv hoeft maar een tas niet zo mooi te vinden en tig posts verder over haar zogenaamde gegil en agressie verder kunnen we eindelijk eens verder ontopic.

zondag 16 december 2018 om 09:36
Oudblond schreef: ↑16-12-2018 09:32FV. Dit doe je zo vaak. Als er niet met je meegepraat wordt door 90 % van de reageerders, dan is het onderwerp ' al lang klaar'. Om daarna op elke verdere opmerking met een steeds gestrekter been te reageren. En dat gaat vaak ver. En dan 'wordt jou een ban aangenaaid'. Ik zie in elk geval een patroon... en vind dat geen mooi stofje of behangetje.
Eens.

zondag 16 december 2018 om 09:50
Was ook mijn eerste reactie

zondag 16 december 2018 om 10:02
Ik heb wat gemist denk ik. Waar gaat het over afkomst?Het-groepje schreef: ↑16-12-2018 08:09Grappig. Fv hoeft maar een tas niet zo mooi te vinden en tig posts verder over haar zogenaamde gegil en agressie verder kunnen we eindelijk eens verder ontopic.
En hoezo tig posts verder, ik reageerde op haar na 6 minuten?(ja dat heb ik ff teruggezocht)
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 10:05
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
9.18% gewijzigd

zondag 16 december 2018 om 10:05
Ik ken de zus ook niet.
En het is duidelijk dat FV op Thordis doelt. Dat was een leuke Forummer die nog door velen wordt gemist. Zij had puber kinderen. En is absoluut niet Ikigai nu. Het zou FB sieren als ze eens voor 1 keer zou toegeven dat ze het fout heeft. Dit trollhintgedoe via de achterkamertjes is behoorlijk kwalijk. Dit is napraat. Hier mag je dit soort verbanden leggen.
En het is duidelijk dat FV op Thordis doelt. Dat was een leuke Forummer die nog door velen wordt gemist. Zij had puber kinderen. En is absoluut niet Ikigai nu. Het zou FB sieren als ze eens voor 1 keer zou toegeven dat ze het fout heeft. Dit trollhintgedoe via de achterkamertjes is behoorlijk kwalijk. Dit is napraat. Hier mag je dit soort verbanden leggen.

zondag 16 december 2018 om 10:10
Is er maar eentje die dat doet en die moet FV gewoon niet, dus verder niet teveel woorden aan vuil maken en de post van Meds gewoon verder negeren.
zondag 16 december 2018 om 10:10
Dat zie ik ook niet. Zo goed 'kende' ik T. niet dus ik heb vast e.e.a. gemist maar nee, dat het dezelfde is geloof ik ook niet.Marana-- schreef: ↑16-12-2018 10:05Ik ken de zus ook niet.
There is always something happening, and it's usually right now

zondag 16 december 2018 om 10:14
Hier ben ik het wel mee eens.Oudblond schreef: ↑16-12-2018 09:32FV. Dit doe je zo vaak. Als er niet met je meegepraat wordt door 90 % van de reageerders, dan is het onderwerp ' al lang klaar'. Om daarna op elke verdere opmerking met een steeds gestrekter been te reageren. En dat gaat vaak ver. En dan 'wordt jou een ban aangenaaid'. Ik zie in elk geval een patroon... en vind dat geen mooi stofje of behangetje.
Vind de reactie op Nemain behoorlijk idioot. Als je komt zeggen dat iemand dezelfde forummer is als een ooit populaire naprater, maar dan geen overeenkomsten wil noemen, tja, dan is het leuk dat je het komt melden maar kan niemand daar toch verder iets mee.
Die opmerking van Alkemade vind ik overigens ook idioot, daar niet van. Alleen, omdat zo iemand nou alleen even langskomt om te trappen, maakt dat niet ineens de reactie van FV naar Nemain wèl oké natuurlijk.

zondag 16 december 2018 om 10:14
Marana-- schreef: ↑16-12-2018 10:05Ik ken de zus ook niet.
Thordis? Is dat wie zij bedoelde? Hartstikke fijne forumster, die ik echt mis hier. En die in geen velden of wegen lijkt op ikigai.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 10:18
0.08% gewijzigd