Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 16 december 2018 om 10:22
Pfoeh, wat een opluchtingdoornroosje9 schreef: ↑16-12-2018 10:08Die zus was een grapje. In een topic vroeg Solo 'ben jij haar zus?'. Daar verwees ik naar. Mysterie opgelost.
There is always something happening, and it's usually right now

zondag 16 december 2018 om 10:28
Ik zit niet in die achterkamertjes-PB maar uit alles wat men hier gisteren schreef lijkt het mij duidelijk dat ze op Thordis doelde. Dus dan kun je het maar beter duidelijk zeggen. Denk dat niemand verder denkt dat Thordis Ikigai is.

zondag 16 december 2018 om 10:31
Nee, dat kan ik me ook niet voorstellen.

zondag 16 december 2018 om 10:33
Ik vind dat nogal wat. Los van de fittie tussen FV en Nemain is het behoorlijk bizar dat er dan iemand langskomt om een opmerking te maken over fv huidskleur.

zondag 16 december 2018 om 10:35
Dat is 1 iemand, die alleen maar op FV komt reageren. Waarom weer de aandacht op 1 zo iemand vestigen tig uur later? Dan staf je die post en klaar.

zondag 16 december 2018 om 10:41
nog een goeie 200 berichten

zondag 16 december 2018 om 10:41
Nee bij Ikigai denk ik aan heel iemand anders dan Thordis.
Ik denk bij Ikigai aan een gepermabande.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 10:42
Maar waarom wordt er dan altijd heel heftig gereageerd (bv nu door jou en vaak een paar anderen die FV altijd gelijk zullen geven) op zulke dingen en wordt het feit dat FV belachelijk uitvalt naar Nemain, gewoon genegeerd?
Life is short. Eat dessert first.

zondag 16 december 2018 om 10:44
Ik reageer heftig op racisme. Wat er verder gebeurt volg ik nietdoornroosje9 schreef: ↑16-12-2018 10:42Maar waarom wordt er dan altijd heel heftig gereageerd (bv nu door jou en vaak een paar anderen die FV altijd gelijk zullen geven) op zulke dingen en wordt het feit dat FV belachelijk uitvalt naar Nemain, gewoon genegeerd?
zondag 16 december 2018 om 10:45
Zie jij echt niet in dat het iets totaal anders is : commentaar op iemands forumgedrag danwel karakter of commentaar op iemands huidskleur ?doornroosje9 schreef: ↑16-12-2018 10:42Maar waarom wordt er dan altijd heel heftig gereageerd (bv nu door jou en vaak een paar anderen die FV altijd gelijk zullen geven) op zulke dingen en wordt het feit dat FV belachelijk uitvalt naar Nemain, gewoon genegeerd?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 16 december 2018 om 10:45
Nou Nemain moet daar maar tegen kunnen want een blanke vrouw en FV is het eeuwige slachtoffer want een donkere vrouw. Zoiets denk ik.doornroosje9 schreef: ↑16-12-2018 10:42Maar waarom wordt er dan altijd heel heftig gereageerd (bv nu door jou en vaak een paar anderen die FV altijd gelijk zullen geven) op zulke dingen en wordt het feit dat FV belachelijk uitvalt naar Nemain, gewoon genegeerd?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 10:46
Als ik nou eens op alles wat jij post reageer met “ ja, dat zul je wel zeggen omdat je blank bent “ ?Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 10:45Nou Nemain moet daar maar tegen kunnen want een blanke vrouw en FV is het eeuwige slachtoffer want een donkere vrouw. Zoiets denk ik.

zondag 16 december 2018 om 10:47
Hoezo altijd?doornroosje9 schreef: ↑16-12-2018 10:42Maar waarom wordt er dan altijd heel heftig gereageerd (bv nu door jou en vaak een paar anderen die FV altijd gelijk zullen geven) op zulke dingen en wordt het feit dat FV belachelijk uitvalt naar Nemain, gewoon genegeerd?
Ik zie het groepje het bericht van alkeweetikveel quoten. Daar reageer ik op. Waarom zou ik 20 bladzijden teruglezen om onderling gekat te duiden?
zondag 16 december 2018 om 10:48
Je doet maar het zal mij een worst zijn.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-12-2018 10:46Als ik nou eens op alles wat jij post reageer met “ ja, dat zul je wel zeggen omdat je blank bent “ ?

Ja dat zeg je omdat je uit een ander milieu komtblijfgewoonbianca schreef: ↑16-12-2018 10:46Als ik nou eens op alles wat jij post reageer met “ ja, dat zul je wel zeggen omdat je blank bent “ ?
Dit was een voorbeeld. Zo gaat het altijd en de uitkomst is dan ook altijd dat FV het slachtoffer is. Dat stoort me.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-12-2018 10:45Zie jij echt niet in dat het iets totaal anders is : commentaar op iemands forumgedrag danwel karakter of commentaar op iemands huidskleur ?
Ik heb een hekel aan racisme, laat dat duidelijk zijn, maar wat FV vaak doet, dat vind ik ook niet kunnen.
Life is short. Eat dessert first.

zondag 16 december 2018 om 10:49
Waarom spreek je niet gewoon de persoon aan die de racistische shit komt spuien in plaats van een algemen post waardoor het lijkt of 'iedereen' die reageerde op de fittie racistisch reageerde?
Je reinste bullshit dit.

Nou doe je het ook, racisme en gedrag aan elkaar koppelen. Het staat los van elkaardoornroosje9 schreef: ↑16-12-2018 10:48Dit was een voorbeeld. Zo gaat het altijd en de uitkomst is dan ook altijd dat FV het slachtoffer is. Dat stoort me.
Ik heb een hekel aan racisme, laat dat duidelijk zijn, maar wat FV vaak doet, dat vind ik ook niet kunnen.

Die opmerking van Alkemade komt uit het niets en slaat nergens op, prima dat Het Groepje erop reageerde maar dan hoeft er daarna toch niet nog eens door anderen een plasje over gedaan te worden? Belachelijke posts moet je 1x tegenin gaan en verder negeren, dan is er geen lol aan en stopt het vanzelf.
zondag 16 december 2018 om 10:50
Ik kom anders uit een uitstekend milieu.
https://www.youtube.com/watch?v=0maGGYPbubQ
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 16-12-2018 10:51
12.20% gewijzigd