Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 25 november 2018 om 20:47
Betty_Slocombe schreef: ↑25-11-2018 20:45Ik zou iets combineren: dat je hoogbegaafde kind zo lijdt onder het feit dat je vreemdgaat met de buurvrouw, maar dat het nu toch echt tijd is om voor jezelf te kiezen en dat je te weinig geld hebt om de schoonmaakster te betalen dus dat je haar loon afpakt voor elke fles schoonmaakmiddel die ze onterecht leegmaakt, terwijl je ook vraagt om tips voor een allinclusive vakanties naar subtropische gebieden voor een gezin van 6 personen voor liefst minder dan 400 Euro pp, maar 425 Euro mag ook, als er maar een privézwembad bij zit.
Ik mis nog iets van medische aard (voor het advies) en dat je man een beste vriendin heeft.
zondag 25 november 2018 om 20:48
Dat moet wel lukken dan denk ik, misschien nog iets over gezond eten er bij en iets met overgewicht, dat scoort ook altijd goedBetty_Slocombe schreef: ↑25-11-2018 20:45Ik zou iets combineren: dat je hoogbegaafde kind zo lijdt onder het feit dat je vreemdgaat met de buurvrouw, maar dat het nu toch echt tijd is om voor jezelf te kiezen en dat je te weinig geld hebt om de schoonmaakster te betalen dus dat je haar loon afpakt voor elke fles schoonmaakmiddel die ze onterecht leegmaakt, terwijl je ook vraagt om tips voor een allinclusive vakanties naar subtropische gebieden voor een gezin van 6 personen voor liefst minder dan 400 Euro pp, maar 425 Euro mag ook, als er maar een privézwembad bij zit.
zondag 25 november 2018 om 20:49
Ik durf het haast niet te zeggen
Vooral over de B&B.
En de mooi gedekte tafel met het goede servies en de damasten servetten en tafellaken.
zondag 25 november 2018 om 20:53
Wat die blaasjes op de pik van je man kunnen zijn? Niet dat je ze zelf hebt gezien natuurlijk. Je las in zijn telefoon dat hij zijn vriendin ervan op de hoogte bracht.the_Wicked_Witch schreef: ↑25-11-2018 20:47Ik mis nog iets van medische aard (voor het advies) en dat je man een beste vriendin heeft.
zondag 25 november 2018 om 20:54
Toch wel met een smakeloze dickpic erbij? En dat je je nu afvraagt of dat geen kwaad zou kunnen voor hun ongeboren kind?
zondag 25 november 2018 om 21:32
zondag 25 november 2018 om 22:01
fashionvictim schreef: ↑25-11-2018 22:00Nou, daar was Heintje Davids weer, hoor. Wat een gezeik inmiddels hier zeg.
Fijn dat je er weer bent. Voor zo lang als het duurt
zondag 25 november 2018 om 22:03
Wat was er nou aan de hand?fashionvictim schreef: ↑25-11-2018 22:00Nou, daar was Heintje Davids weer, hoor. Wat een gezeik inmiddels hier zeg.
zondag 25 november 2018 om 22:07
Hebben we al eens een narcistische thuisblijfmoeder gehad?
zondag 25 november 2018 om 22:08
Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 22:06Waarschijnlijk heeft de mod die de ban in eerste instantie uitdeelde niet doorgekregen dat de ban was teruggedraaid en de boel even naar beste weten hersteld.
zondag 25 november 2018 om 22:10
Je kan er inderdaad maar beter om lachenLady*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 22:07En wat een zooitje hier zeg. Elke keer als je denkt dat het nu echt niet meer gekker kan met de moderatie krijgen ze het toch weer voor elkaar![]()
zondag 25 november 2018 om 22:11
Betty_Slocombe schreef: ↑25-11-2018 20:29Zoals mijn moeder altijd zegt: een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
Haha, idd. Pejeka is stuk denk ik en herhaalt zichzelf alleen nog maar.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zondag 25 november 2018 om 22:11
zondag 25 november 2018 om 22:15
'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'
En dat iedereen dan DASTY begint te schreeuwen en dat het topic dan wordt verwijderd wegens medisch advies en dat we daar dan weer weken over kunnen bakkeleien.
zondag 25 november 2018 om 22:19
Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 22:15'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'
En dat iedereen dan DASTY begint te schreeuwen en dat het topic dan wordt verwijderd wegens medisch advies en dat we daar dan weer weken over kunnen bakkeleien.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zondag 25 november 2018 om 22:23
HeerlijkLady*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 22:15'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'