Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 25 november 2018 om 20:16
Ik denk dat TO vrij extreem is in haar bewoordingen. Ik herken haar verhalen niet, maar ik vind het wel opvallend dat zoenen blijkbaar zo evident en belangrijk is voor mensen.KaleKip schreef: ↑25-11-2018 20:09Als het niet gangbaar zou zijn, dan zouden mensen geen probleem hebben toch? Maar het gebeurt wel en dan voelen mensen als TO zich aangerand. Als iedereen dat gevoel zou hebben, zou het niet gebeuren lijkt me, dus blijkbaar is bij veel bedrijven het bij gelegenheden als verjaardagen en nieuwjaar wel standaard om je collega's een zoen geven.
Ik heb niets aan zoenen. Als hier nu een collega jankend aanbelt vanwege een of ander drama dan ga ik helpen. Daar heb je meer aan dat wat zielloos gesmok op 4 januari.
zondag 25 november 2018 om 20:17
Betty_Slocombe schreef: ↑25-11-2018 20:04Waar niet? Kinderen die terugvallen in onzindelijkheid omdat ze naar de creche moeten, rellen op het bzv-topic, een forummer die ongelukkig op haar werk is neerzetten als een luie lapzwans, de lijst lijkt eindeloos.
Bed en Breakfasttopic, eten voor de tvtopic en ga zo maar door. Allemaal de grote Pejekashow.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 25 november 2018 om 20:27
Ik ga eens zoeken. Soms ben ik het met hem eens, soms.Betty_Slocombe schreef: ↑25-11-2018 20:20Ik vind het echt steeds irritanter worden en steeds extremer.
zondag 25 november 2018 om 20:31
Geef eens een linkje. Ik kan niets vinden op telefoon en ik heb geen zoekfunctie .Betty_Slocombe schreef: ↑25-11-2018 20:29Zoals mijn moeder altijd zegt: een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
zondag 25 november 2018 om 20:33
Betty_Slocombe schreef: ↑25-11-2018 20:29Zoals mijn moeder altijd zegt: een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
Jouw moeder is een wijze vrouw.
Ik vond vroeger Pejeka nog wel een grappige poster, maar hij slaat de laatste tijd wel ontzettend door vind ik. Dat hij een afwijkende mening heeft is geen probleem. Dat hij die mening als enige en zaligmakende waarheid denkt te moeten presenteren, voor mij wel. Geen enkele ruimte voor discussie en iedereen belachelijk maken die het niet met hem eens is. Heel storend gedrag vind ik dat.
zondag 25 november 2018 om 20:39
Ah joh, het forum is de laatste tijd blijkbaar zó saai dat er een hele toestand wordt gemaakt van de simpelste dingen. Als de TO zelf het niet doet, maakt de rest er wel een probleem van.
Hoog tijd voor een ècht dramatisch topic.
zondag 25 november 2018 om 20:39
Thanks. Even lekker lezen.
zondag 25 november 2018 om 20:40
zondag 25 november 2018 om 20:41
Moet toch lukken om samen iets leuks te bedenken?
zondag 25 november 2018 om 20:45
Ik zou iets combineren: dat je hoogbegaafde kind zo lijdt onder het feit dat je vreemdgaat met de buurvrouw, maar dat het nu toch echt tijd is om voor jezelf te kiezen en dat je te weinig geld hebt om de schoonmaakster te betalen dus dat je haar loon afpakt voor elke fles schoonmaakmiddel die ze onterecht leegmaakt, terwijl je ook vraagt om tips voor een allinclusive vakanties naar subtropische gebieden voor een gezin van 6 personen voor liefst minder dan 400 Euro pp, maar 425 Euro mag ook, als er maar een privézwembad bij zit.