Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Yasna schreef:
08-12-2018 17:17
Vanwaar dan het zielige gedoe als ze haar mening zegt?
Zo slachtofferig?

Dat snap ik dan niet als je jezelf niet zielig vindt, wat maakt het dan uit wat een ander van jou vindt?
Helmaal niks toch?
Heb jij wel een woordenschat?
Yasna schreef:
08-12-2018 17:14
Dat snap ik dat je iemand een troll vindt als die jou niet naar de mond praat.

Ikigai zegt gewoon waar het op staat.
Of jij dat nou leuk vindt of niet.
ikigai is net zo nep als sinterklaas en de kerstman.

Kleuter.
Anyco schreef:
08-12-2018 17:19
ikigai is net zo nep als sinterklaas en de kerstman.

Kleuter.

Nou nou, je hebt het er maar druk mee.
Nemaìn’ schreef:
08-12-2018 17:14
Ik heb er geen een in de slachtofferrol zien stappen. Wel er keer op keer ingeduwd zien worden.
Nou ik wel hoor. En heel veel entitlement!
Iemand die zegt dat de staat niet het beste met hen voorheeft terwijl ze letterlijk tientallen duizenden euro’s gestort krijgt ieder jaar. Ow, en dat we jaloers zijn en niet solidair.
Iemand die zegt geen eten te hebben maar wel dubieuze keuzes maakt kwa uitgaves.
Dat mag je niet benoemen of enige kritische noot laten horen want je mag ze alleen maar zielig vinden.
Als je zulke statements maakt dan mag je tegengas verwachten vind ik.
Yasna schreef:
Vanwaar dan het zielige gedoe als ze haar mening zegt?
Zo slachtofferig?

Dat snap ik dan niet als je jezelf niet zielig vindt, wat maakt het dan uit wat een ander van jou vindt?
Helmaal niks toch?

Zielig? Ik zeg dat ik het een over het paard getilde arrogante trut vind. Zo dom, dat ik niet geloof dat ze echt bestaat.
Yasna schreef:
08-12-2018 17:21
Nou nou, je hebt het er maar druk mee.
:rofl:
Nou, net zo druk als ikigai met d'r niet bestaande man en kinderen :nut:
Kukita-Del-Barrio schreef:
08-12-2018 17:22
Iemand die zegt dat de staat niet het beste met hen voorheeft terwijl ze letterlijk tientallen duizenden euro’s gestort krijgt ieder jaar. Ow, en dat we jaloers zijn en niet solidair.
Iemand die zegt geen eten te hebben maar wel dubieuze keuzes maakt kwa uitgaves.
Dat mag je niet benoemen of enige kritische noot laten horen want je mag ze alleen maar zielig vinden.
Ik zou zeggen: lekker tegengas blijven geven, goed bezig!
Star² schreef:
Zielig? Ik zeg dat ik het een over het paard getilde arrogante trut vind. Zo dom, dat ik niet geloof dat ze echt bestaat.

Ja zielig.

Ikigai en anderen geven tegengas. Maar dat mag niet, want je mag daar alleen reageren als je de forummers heul heul zielig vindt.

Niet zo vreemd dat mensen zo gaan\ reageren als je zulke reacties krijgt.
Betty_Slocombe schreef:
Het is gewoon heel dom om telkens te laten zien dat je geen idee hebt hoe bevoorrecht jij bent.
Ik herken dit van de mensen die denken te weten wat rondkomen van een minimum is, omdat ze zelf op kamers gewoond hebben als student. En die je, ondanks hun vermeende intelligentie, niet zover krijgt te begrijpen dat dat een heel andere situatie is.
Laatst vertelde een leerling mij dat hij niet begreep dat zijn collega's in de schoonmaak zo klaagden over het loon, hij vond het best prima betalen. Dus ik heb hem gevraagd wat hij kocht van zijn verdiende geld en wat zijn collega's ervan moesten betalen. Het was een mooi moment toen je echt zag dat hij begreep dat het heel iets anders is als je werkt voor een zuipvakantie naar Cherso in plaats van voor gas, water, licht en een boterham met pindakaas voor je kinderen.
Als die jongen dat binnen een minuut begreep, waarom begrijpen sommige forummers het binnen 3000 reacties niet?
Er is letterlijk maar 1 persoon die vind dat als studenten het kunnen een bijstandmoeder het ook moet kunnen.
De discussie gaat over het feit dat bepaalde forummers blijkbaar meer uitkering willen maar men is het er niet over eens hoeveel meer en of meer uberhaupt haalbaar is.
Yasna schreef:
08-12-2018 17:23
Ja zielig.

Ikigai en anderen geven tegengas. Maar dat mag niet, want je mag daar alleen reageren als je de forummers heul heul zielig vindt.

Geniet je er van om met je ontbrekende IQ te shinen?
Je kunt niet lezen en als je dan een poging doet dan blijkt dat je gewoon niet begrijpt wat er staat :lol:
Geeft niks hoor.
Kan je vast niks aan doen.
Ik vind het wel vermakelijk om te zien.
:there:
Doet me denken aan een topic waar de TO een keer een Subway broodje was gaan eten. Dat was me toch een schande! Daar had ze kilo's aardappelen, uien en groenten kunnen kopen! Echt, lees toch eens het hele verhaal. Ze heeft nu eenmaal een huisdier, dus die laat ze behandelen als het kan. Volgende keer zal ze 'm vast laten inslapen, hopelijk vind je dat beter dan.
Life is short. Eat dessert first.
Yasna schreef:
08-12-2018 17:23
Ja zielig.

Tegengas? Het enige wat ikigai doet, in welk topic dan ook, is zichzelf veren in haar niet bestaande reet steken.
Niet alleen veren trouwens, meer de volledige pauw.
Ik vind het verschrikkelijk hoe weinig sympathie er is voor anderen tegenwoordig. Echt verschrikkelijk.
Life is short. Eat dessert first.

Jaloers vooral ja. :rofl:
the_Wicked_Witch schreef:
08-12-2018 17:30
Tegengas? Het enige wat ikigai doet, in welk topic dan ook, is zichzelf veren in haar niet bestaande reet steken.
Niet alleen veren trouwens, meer de volledige pauw.
:HA:
Anyco schreef:
08-12-2018 17:28
Geniet je er van om met je ontbrekende IQ te shinen?
Je kunt niet lezen en als je dan een poging doet dan blijkt dat je gewoon niet begrijpt wat er staat :lol:
Geeft niks hoor.
Kan je vast niks aan doen.
Ik vind het wel vermakelijk om te zien.
:there:

Da's bewust. Deed ze al eerder in een ander topic een paar dagen terug. Onder een nieuwe nick, want kennelijk durft ze (of bang dat ze weer een perma krijgt) niet te zeggen wie ze eerst was.

Ze gaat ook nu weer mooi onder de negeer.
Star² schreef:
08-12-2018 17:31
Da's bewust. Deed ze al eerder in een ander topic een paar dagen terug. Onder een nieuwe nick, want kennelijk durft ze (of bang dat ze weer een perma krijgt) niet te zeggen wie ze eerst was.

Ze gaat ook nu weer mooi onder de negeer.

Dan zou ik mij maar snel staffen zodat ik een permaban krijg!

En het gaat jou geen zak aan of ik een nieuwe nick heb of niet.m ;-)
doornroosje9 schreef:
08-12-2018 17:29
Doet me denken aan een topic waar de TO een keer een Subway broodje was gaan eten. Dat was me toch een schande! Daar had ze kilo's aardappelen, uien en groenten kunnen kopen! Echt, lees toch eens het hele verhaal. Ze heeft nu eenmaal een huisdier, dus die laat ze behandelen als het kan. Volgende keer zal ze 'm vast laten inslapen, hopelijk vind je dat beter dan.
Pfff ze leeft al 13 jaar van een bijstandsuitkering. Het is dus niet zo dat ze toevallig die hond al had. Ik durf bijna zeker te zeggen dat als die hond het begeefd ze gewoon weer een andere haalt. Prima hoor maar dan geen opslag van 75 euro vragen op je uitkering.
Afbeelding

:popcorn:
Ikkeikkeikkegai die zegt waar het op staat :rofl: :rofl: Ik stik zowat in mijn kopje soep van de traiteur zelfgemaakte zuurkoolstamppot.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Hier ook soep. Van restjes, maar wel zelfgetrokken, whoej. Zo meteen een verjaardag bij de buren en ik heb 0,0 zin.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
08-12-2018 17:25
Er is letterlijk maar 1 persoon die vind dat als studenten het kunnen een bijstandmoeder het ook moet kunnen.
De discussie gaat over het feit dat bepaalde forummers blijkbaar meer uitkering willen maar men is het er niet over eens hoeveel meer en of meer uberhaupt haalbaar is.
Volgens mij heeft de TO niet aangegeven meer uitkering te willen, dus daar gaat het topic helemaal niet over.
doornroosje9 schreef:
08-12-2018 17:30
Ik vind het verschrikkelijk hoe weinig sympathie er is voor anderen tegenwoordig. Echt verschrikkelijk.
Zo erg. Zo hard allemaal en maar zoeken naar redenen om zichzelf even op te hemelen.
Altijd zo grappig, zoek iemand schoenen nav een plaatje.
TO en anderen posten vervolgens linkjes met “Ja, in de buurt!”.

En als ik dan op die linkjes klik zie ik echt iets totaal anders dan in de OP.
Nemaìn’ schreef:
08-12-2018 18:15
Altijd zo grappig, zoek iemand schoenen nav een plaatje.
TO en anderen posten vervolgens linkjes met “Ja, in de buurt!”.

En als ik dan op die linkjes klik zie ik echt iets totaal anders dan in de OP.
Ik schoot spontaan in de lach idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven