Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 6 januari 2019 om 10:55
Vrijheid van meningsuiting je weet tog.the_Wicked_Witch schreef: ↑06-01-2019 10:02Blijkbaar. We mogen alleen nog maar kusje/kroel van de sneeuwvlokjes.
Behalve als je racistisch uit je plaat gaat, dat mag wél![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 6 januari 2019 om 10:58
Is iemand die tegen het asielbeleid van Nederland is, per definitie racistisch?

zondag 6 januari 2019 om 11:21
zondag 6 januari 2019 om 11:21
zondag 6 januari 2019 om 11:22
Yup van een kale kip kan je niet plukken.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 6 januari 2019 om 11:23
zondag 6 januari 2019 om 11:23
Terug lezen doe ik niet meer. Ik stapte uit met forumgezeik en stap weer in bij racisme.

enn wijzigde dit bericht op 06-01-2019 11:25
1.14% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 6 januari 2019 om 11:31
Als ik voor mezelf spreek, ik was vroeger zo'n linkse geitenwollensok. Allemaal welkom.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑06-01-2019 11:01Als je vindt dat al die buitenlanders maar weg moeten blijven in ieder geval wel ja.
En ik zat niet op te letten gisteravond, en nu heb ik alsnog het lijstje gemist![]()
Na vijf jaar ervaring - ik heb echt flink in het vluchtelingenwereldje gezeten - ben ik naar het midden/rechts geschoven. Maar om dan meteen als racist te worden bestemd (in het algemeen) en een linkje naar de Actueelpijler aangeboden te krijgen (specifiek hier) vind ik ook nogal kort door de bocht.
zondag 6 januari 2019 om 11:39
Minstens.Rookgordijn1 schreef: ↑06-01-2019 10:58Is iemand die tegen het asielbeleid van Nederland is, per definitie racistisch?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 6 januari 2019 om 12:29
zondag 6 januari 2019 om 12:31
Dat zou leuk zijn, maar nee, ik was es een keer serieus.
David Dunning
David Dunning

zondag 6 januari 2019 om 12:32
Definitie van racisme:
Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens.
Ergo: Surinaamse kinderen dansen beter dan Nederlandse kinderen, Indische oma's koken lekker en Brabanders zijn gezellig.
Ik moet de eerste persoon zonder racistische vooroordelen nog tegenkomen.
zondag 6 januari 2019 om 12:33
Volgens mij niet, zo lang je het maar algemeen houdt.
Dus dat je daar vooral neerzet wat je eigenlijk tegen je buren zou willen zeggen, maar natuurlijk niet wat je eigenlijk tegen de mods zou willen zeggen.
Geen idee hoor, ik lees dat topic niet.
David Dunning
David Dunning
zondag 6 januari 2019 om 12:35
Klopt wel zo dacht ik.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 6 januari 2019 om 12:36
Ligt er aan wat je zegt denk ik.
Was je van plan iets te zeggen dan wat het daglicht niet kan verdragen?