Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
19-12-2018 23:30
Ik kan me dus serieus verheugen op mijn ouwe dag waar ik dagenlang kan forummen met adviezen van medebejaarden die ik al 1000 jaar 'ken'.

:heart:
Dat yasmijn schrijft op het modtopic: "snotneus! Je oma was nog niet eens geboren toen wij hier begonnen"
En dat is de keiharde waarheid :rofl:

Om 1600 sharp begint mijn kerstverlof, 08-01 pas weer terug! :yes:
Geen bijzonderheden
Update van de CM, er is niks gebeurd na de vakantie wordt het opgepakt.

wat? geen idee
door wie? geen idee
wat is er wel gebeurt? geen idee
S-Meds schreef:
20-12-2018 10:31

wat? geen idee
door wie? geen idee
Ik begreep niets van die" update" er was niets te melden meld dan niets.
TanteBedelia schreef:
20-12-2018 10:39
Ik begreep niets van die" update" er was niets te melden meld dan niets.
het is alleen maar een bevestiging van wat wij hier allang weten, er gebeurt niks.
al 2 jaar niet
Nog langer me dunkt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
feow schreef:
19-12-2018 23:30

Dat yasmijn schrijft op het modtopic: "snotneus! Je oma was nog niet eens geboren toen wij hier begonnen"
En dat dan iemand die 85 jaar lid is van het forum zichzelf nog stééds geen forumfossiel mag noemen van de forummers die er al 87 jaar zijn.

Afbeelding
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 20-12-2018 11:31
8.25% gewijzigd
Tjezus, wat vals
S-Meds schreef:
20-12-2018 10:31

wat? geen idee
door wie? geen idee
En ook dat "We gaan onderzoek doen"
Dat zeggen ze op mijn werk ook als er een agendapunt ligt waarvan we allemaal weten dat niemand het echt belangrijk vindt, we er ook niet echt iets mee gaan doen maar je het ook weer niet helemaal kunt negeren.

Maar gelukkig kan ze goed avatars van kerstmutsen voorzien.
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
20-12-2018 11:15
En ook dat "We gaan onderzoek doen"
Dat zeggen ze op mijn werk ook als er een agendapunt ligt waarvan we allemaal weten dat niemand het echt belangrijk vindt, we er ook niet echt iets mee gaan doen maar je het ook weer niet helemaal kunt negeren.

Maar gelukkig kan ze goed avatars van kerstmutsen voorzien.
Wij zeggen hier altijd: "het loopt.........."
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
20-12-2018 11:43
En dat wil meestal zeggen dat het tergend traag kruipt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
De servers zijn in ieder geval weer gerepareerd, dat is goed nieuws.

Afbeelding
yasmijn schreef:
20-12-2018 10:24

Openen wij maandag ergens tussen 1400 en 1430 uur dan het Kerstbal?? :cheer2: :cheers:
Oudblond schreef:
20-12-2018 11:44
En dat wil meestal zeggen dat het tergend traag kruipt.
Correct.
Geen bijzonderheden
broekrok schreef:
20-12-2018 12:29
Openen wij maandag ergens tussen 1400 en 1430 uur dan het Kerstbal?? :cheer2: :cheers:
Jazeker!!!! :cheers:
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
20-12-2018 11:43
Als in 'het loopt wel los' of 'het loopt de spuigaten uit'? :biggrin:
yasmijn schreef:
20-12-2018 10:24

Ga je naar de zon?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar is mijn HRS?? Ik heb mijn HRS nodig!

Vandaag sollicitatiegesprek gehad, en net ook al een belletje dat ze iemand anders gaan aannemen. :'(

(of eigenlijk voel ik me meer zo:" :'-( :sigh: )
Head* schreef:
20-12-2018 15:29

Vandaag sollicitatiegesprek gehad, en net ook al een belletje dat ze iemand anders gaan aannemen. :'(

Hè verdorie! Wat ongelooflijk rot! :hug: :hug: :hug:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-12-2018 15:33
Hè verdorie! Wat ongelooflijk rot! :hug: :hug:g :hug:

Het is gewoon lastig om telkens opnieuw heel hoopvol te solliciteren en dan wordt het elke keer niets. En dan moet je toch weer jezelf opnieuw oppeppen en helemaal gaan voor de volgende vacature. Dat is vermoeiend en soms verlies ik wel even de hoop. Dus........ik heb besloten dat ik nu even vakantie ga houden. Lekker lezen, luieren, kerst vieren. En dan in het nieuwe jaar met nieuwe moed weer verder.

Ik had wel bericht van die andere baan, de gesprekken worden verzet naar een later tijdstip (na de feestdagen) en dan hoor ik ook pas of ik word uitgenodigd. Dus daar is nog wel een kans!
Head* schreef:
20-12-2018 15:37
Het is gewoon lastig om telkens opnieuw heel hoopvol te solliciteren en dan wordt het elke keer niets. En dan moet je toch weer jezelf opnieuw oppeppen en helemaal gaan voor de volgende vacature. Dat is vermoeiend en soms verlies ik wel even de hoop. Dus........ik heb besloten dat ik nu even vakantie ga houden. Lekker lezen, luieren, kerst vieren. En dan in het nieuwe jaar met nieuwe moed weer verder.

Ik had wel bericht van die andere baan, de gesprekken worden verzet naar een later tijdstip (na de feestdagen) en dan hoor ik ook pas of ik word uitgenodigd. Dus daar is nog wel een kans!
Ahhhhh! :hug:
Goed plan om even 'rust' in te lassen. Er gebeurt in het bedrijfsleven toch weinig in deze periode. En ik duim heel hard dat je toch nog een uitnodiging krijgt voor de functie die je eigenlijk liever wilde hebben!
Head* schreef:
20-12-2018 15:29

:hug:
Oudblond schreef:
20-12-2018 15:39
Ahhhhh! :hug:
Goed plan om even 'rust' in te lassen. Er gebeurt in het bedrijfsleven toch weinig in deze periode. En ik duim heel hard dat je toch nog een uitnodiging krijgt voor de functie die je eigenlijk liever wilde hebben!

Dank je Blond. Ooit gaat het lukken! Ik heb ook besloten dat 2019 mijn jaar wordt!
Het ideeen over hoe ik mij nog meer kan gaan profileren, kan netwerken etc. Dus er zit wel veerkracht, gelukkig.
Head* schreef:
20-12-2018 15:41
Dank je Blond. Ooit gaat het lukken! Ik heb ook besloten dat 2019 mijn jaar wordt!
Het ideeen over hoe ik mij nog meer kan gaan profileren, kan netwerken etc. Dus er zit wel veerkracht, gelukkig.
Goed om lezen. En je weet me te vinden.
He wat jammer Head. Maar fijn te lezen dat je de moed niet laat zakken!
Balen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Head* schreef:
20-12-2018 15:37

Heel goed idee, even vakantie nu en volgend jaar opnieuw beginnen. :lips:
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven