Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 22 december 2018 om 22:35
Lady*Voldemort schreef: ↑22-12-2018 22:33Ik twijfelde ook niet hoor, ik had het tegen ene Yasna die er blijkbaar anders over dacht.
Ik gok dat die bij mij tussen de haakjes staat.
En ik wilde het maar even gezegd hebben

zondag 23 december 2018 om 06:20
Kutterige is dat die post nu gegumd is en met een beetje pech onthoudt iedereen alleen wat er hier over gezegd is en dan blijf je tot in lengte van dagen diegene die iemand kanker toewenste.Lucifer2018 schreef: ↑22-12-2018 21:45Stond er ook niet.
Maar ik was echt heel boos op die trol die de wel echt zieke forumster aan het pesten was. Of voor iedereen die geliefden hebben verloren aan kanker.
Was me wel een weekje waard.
Wat heb ik toch weer een optimistisch beeld van de Viva-mensheid.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 23 december 2018 om 07:32
Hmmm, vind het wel erg negatief. Zoveel kortzichtigheid, rancune en achterbaksheid is hier niet.

zondag 23 december 2018 om 07:58

zondag 23 december 2018 om 10:49
Volgens mij valt het nog wel mee. Tot nu toe riep alleen de huisrellert dat toch?
zondag 23 december 2018 om 10:51
Ow, geen idee verder, maar ik weet uit het verleden dat dit soort dingen soms een eigen leven gaan leiden.Lucifer2018 schreef: ↑23-12-2018 10:49Volgens mij valt het nog wel mee. Tot nu toe riep alleen de huisrellert dat toch?
Maar dan meestal idd wel aangestuurd door één rellerT.
David Dunning
David Dunning

zondag 23 december 2018 om 11:00
Ik heb de waarschuwing met wat ik precies heb getikt nog.
Maar ik deel je positieve gevoelens over dit forum, het zal zeker nog wel eens aangehaald gaan worden.

zondag 23 december 2018 om 15:40
Nog even en dan ga je weer reageren op ActueelBetty_Slocombe schreef: ↑23-12-2018 15:17Uhm, is de nieuwe Pusswithoutboots een andere dan een vorige Puss?
Ik las iets in een topic op actueel (waar ik nog steeds niet reageer, hoezee voor mij!)

zondag 23 december 2018 om 15:44
Betty_Slocombe schreef: ↑23-12-2018 15:17Uhm, is de nieuwe Pusswithoutboots een andere dan een vorige Puss?
Ik las iets in een topic op actueel (waar ik nog steeds niet reageer, hoezee voor mij!)
Ja niet verwarren hoor!
Ik ben de ouwe Puss
zondag 23 december 2018 om 15:47
Oh, gelukkig. Ik vind die andere helemaal niet leuk.

¡Apagando las luces!

zondag 23 december 2018 om 15:52
Nee man. Proberen een zinnig gesprek te voeren met iemand die het heel normaal vindt dat mensen elkaar met de verjaardag van Hitler feliciteren, ik zie dat niet meer zitten. Dom idee ook, want Hitler is dood, dus een stuk taart zit er sowieso niet in.bethweeter schreef: ↑23-12-2018 15:40Nog even en dan ga je weer reageren op Actueel(ik probeerde er zelf ook een tijdje weg te blijven)

zondag 23 december 2018 om 15:52
Ja, ik ben een oude vrouw, maar fijn dat dat opgehelderd is.

zondag 23 december 2018 om 16:09
Nee, er zijn grenzen.Betty_Slocombe schreef: ↑23-12-2018 15:52Nee man. Proberen een zinnig gesprek te voeren met iemand die het heel normaal vindt dat mensen elkaar met de verjaardag van Hitler feliciteren, ik zie dat niet meer zitten. Dom idee ook, want Hitler is dood, dus een stuk taart zit er sowieso niet in.
Mij lukt het al een tijdje heel goed om bij Actueel weg te blijven, maar gelukkig zijn er nog altijd Actueel-adepten die hun geliefkoosde onderwerp elders ook ter sprake brengen. Zo blijf ik toch nog een beetje op de hoogte van hun denkbeelden.

zondag 23 december 2018 om 16:13
Oh dat verklaart veel.

zondag 23 december 2018 om 16:25
Ook weer waar. Zelfs als het om eten gaat, pik je ze er zo tussenuit.Lady*Voldemort schreef: ↑23-12-2018 16:09Nee, er zijn grenzen.
Mij lukt het al een tijdje heel goed om bij Actueel weg te blijven, maar gelukkig zijn er nog altijd Actueel-adepten die hun geliefkoosde onderwerp elders ook ter sprake brengen. Zo blijf ik toch nog een beetje op de hoogte van hun denkbeelden.

zondag 23 december 2018 om 16:25

zondag 23 december 2018 om 17:09

zondag 23 december 2018 om 19:31
Ja, dat is een neppert.Betty_Slocombe schreef: ↑23-12-2018 15:17Uhm, is de nieuwe Pusswithoutboots een andere dan een vorige Puss?
zondag 23 december 2018 om 20:06

David Dunning
David Dunning