Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 16 december 2018 om 20:44
zondag 16 december 2018 om 20:47
Pruttelt de hele dag in het laatste stukje van je darm, zeker?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 16 december 2018 om 20:57
Ja en dat zag ik jou zo doen, gezellig rondgaan met de moorkoppen.
Ik dacht direct aan jou bij die scène en lag dubbel.
Geen bijzonderheden

zondag 16 december 2018 om 21:54
Kromowidjojo heeft derde plak goud gewonnen en er schijnt ergens in Nederland sneeuw te zijn gevallen. Verder niets bijzonders.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

zondag 16 december 2018 om 22:14
Over eten gesproken, en ik heb wat in te halen en het is nog napraat: ik was in de veronderstelling dat ik een gewone gemiddelde middenklasse mevrouw was, Mevrouw Doorsnee zeg maar.
Maar ik heb onlangs geleerd hier, in het voor de tv eten topic. dat ik eigenlijk gewoon een volkse troela ben aangezien én ikzelf én mijn kinderen eigenlijk nooit dineren in gelegenheden (laat staan thuis) waar je verschillende glazen en rijen bestek krijgt.
Dus mocht onverhoopt één van mijn kinderen belanden in heugere kringen dan gaat het faliekant mis. Die drinken het vingerkommetje leeg nadat ze er een theezakje in hebben gehangen.
Maar ik heb onlangs geleerd hier, in het voor de tv eten topic. dat ik eigenlijk gewoon een volkse troela ben aangezien én ikzelf én mijn kinderen eigenlijk nooit dineren in gelegenheden (laat staan thuis) waar je verschillende glazen en rijen bestek krijgt.
Dus mocht onverhoopt één van mijn kinderen belanden in heugere kringen dan gaat het faliekant mis. Die drinken het vingerkommetje leeg nadat ze er een theezakje in hebben gehangen.

zondag 16 december 2018 om 22:42
Mijne weten dat soort dingen vast te verkopen als nieuwe trend. Alle vertrouwen in.Thordis* schreef: ↑16-12-2018 22:14Over eten gesproken, en ik heb wat in te halen en het is nog napraat: ik was in de veronderstelling dat ik een gewone gemiddelde middenklasse mevrouw was, Mevrouw Doorsnee zeg maar.
maandag 17 december 2018 om 08:47
Liever Peppa Pig?Ana_Isabel** schreef: ↑17-12-2018 07:45Heerlijk de chipmunks op de vroege ochtend op de achtergrond..![]()
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maandag 17 december 2018 om 08:51
Of Bumba. Dan had ik al moordneigingen voordat ik nog maar mijn huis uit was geweest.
maandag 17 december 2018 om 09:07
Nee, die kaart dan. Op de kaart! Echt. Ga weg met je kaart. Of zouden ze inmiddels zingen “met google maps, google maps”? Goddank is Dora al even in ongenade gevallen hier.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-12-2018 08:54Wonderteam. Erger kan gewoon niet.
Oh, toch wel, die aap van Dora![]()

maandag 17 december 2018 om 09:24

maandag 17 december 2018 om 09:27
Wonderteam is schattigthe_Wicked_Witch schreef: ↑17-12-2018 08:54Wonderteam. Erger kan gewoon niet.
Oh, toch wel, die aap van Dora![]()

Dat zijn diertjes met problemen.