Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 29 december 2018 om 18:12
[quote=RikM post_id=29407901 time=1546102975 user_id=307731]
Banaansmeerders.
Banaansmeerders.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2018 21:58
Reden: ongepast
Reden: ongepast
32.75% gewijzigd
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
zaterdag 29 december 2018 om 18:14
Ik vind het deprimerend.Grobbekuiken_ schreef: ↑29-12-2018 17:59Geen idee, maar diegene heeft er duidelijk niks van begrepen.
Ik ga stuk daar. Zwarte humor, ik hou er wel van. En als iemand die zelf alles van depressies af weet zo'n topic opent, wie zijn wij, de niet depressieven, dan om daar op te gaan staffen. Ik vind het juist mooi te zien dat ook zij nog in heel veel zaken de humor kunnen zien, dan maar zwart.
Vorige keer lag ik dubbel.
Nu overvalt mij het enorm neerslachtige besef dat ik ze al eerder gezien heb.
Alleen de bunnies en de band blijven leuk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 29 december 2018 om 18:17
zaterdag 29 december 2018 om 18:22
https://youtu.be/Y4P0SC-pZ9A
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
zaterdag 29 december 2018 om 19:11
Was wel verwijderd, leverde geen ban op. Wel een ban voor trollhinten.
(George Patton)
(George Patton)
zaterdag 29 december 2018 om 19:15
Ik werd ook geband vanwege een onbeleefde opmerking over missie.Het-groepje schreef: ↑29-12-2018 19:12Ik had een terechte ban wegens uitschelden missie en een paar waarschuwingen.
(George Patton)
(George Patton)
zaterdag 29 december 2018 om 19:45
Er staan wel enkele posts tussen die niet kunnen en ook niets met zwarte humor te maken hebben, maar alleen met wansmaak.Grobbekuiken_ schreef: ↑29-12-2018 17:59Geen idee, maar diegene heeft er duidelijk niks van begrepen.
Ik ga stuk daar. Zwarte humor, ik hou er wel van. En als iemand die zelf alles van depressies af weet zo'n topic opent, wie zijn wij, de niet depressieven, dan om daar op te gaan staffen. Ik vind het juist mooi te zien dat ook zij nog in heel veel zaken de humor kunnen zien, dan maar zwart.
zaterdag 29 december 2018 om 19:46
En dus moet het hele topic maar weg?bethweeter schreef: ↑29-12-2018 19:45Er staan wel enkele posts tussen die niet kunnen en ook niets met zwarte humor te maken hebben, maar alleen met wansmaak.
Die stonden er overigens nog niet toen er gestaft werd.
zaterdag 29 december 2018 om 19:48
Nou, zeg dat.bethweeter schreef: ↑29-12-2018 19:45Er staan wel enkele posts tussen die niet kunnen en ook niets met zwarte humor te maken hebben, maar alleen met wansmaak.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 29 december 2018 om 19:49
Nee hoor, topic hoeft zeker niet weg. Alleen vind ik dat er best wel iets gezegd kan worden over die posts die de plank volledig misslaan. In ieder ander topic zou daar ook commentaar op komen.
(Ik heb net we mijn mening over een van die posts gegeven)
zaterdag 29 december 2018 om 19:49
Ik heb niet de indruk dat bethweter dat vindt.
Maar er staan zeker ongepaste posts in dat topic. Gelukkig maar een paar.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 29 december 2018 om 19:51
Nou dat heb je daar toch gedaan? Ik heb mijn post al verwijderd en ben er al weg.bethweeter schreef: ↑29-12-2018 19:49Nee hoor, topic hoeft zeker niet weg. Alleen vind ik dat er best wel iets gezegd kan worden over die posts die de plank volledig misslaan. In ieder ander topic zou daar ook commentaar op komen.
(Ik heb net we mijn mening over een van die posts gegeven)
zaterdag 29 december 2018 om 19:53
bethweeter schreef: ↑29-12-2018 19:45Er staan wel enkele posts tussen die niet kunnen en ook niets met zwarte humor te maken hebben, maar alleen met wansmaak.
Dat is een persoonlijke mening, niet de waarheid.
zaterdag 29 december 2018 om 19:55
Klopt.
Maar in dat topic gaat het over zwarte humor m.b.t. depressie en zelfmoordgedachten.
Daar passen wat mij betreft geen plaatjes over bijv de holocaust bij.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 29 december 2018 om 19:57
Dat maakte ik niet uit de OP op. Zwarte humor omdat Nemain zich niet lekker in haar vel voelt, geen zwarte humor over dat onderwerp.
zaterdag 29 december 2018 om 19:58
bethweeter schreef: ↑29-12-2018 19:56Altijd. Maar grappen over joden en gas gaan mij altijd te ver. En volgens mij zijn dat ook niet de grappen die Nemain voor ogen had met haar topic.
De grappen over dode babies/kinderen eerder waren wel ok?