Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucifer2018 schreef:
31-12-2018 17:06
Ligt er maar aan wie je het vraagt.
:A:
Het-groepje schreef:
31-12-2018 17:08
Een vriendinnetje zei: ik heb gewoon geen zin in dat zweterige geklungel aan mijn lijf, en helaas was dat in de puberteit wel een beetje je enige optie met leeftijdsgenoten.
Dus alleen maar sneu was het niet.
Tijdens de studie hadden we een clubje 'wilde meiden' in de klas en die versnaperden docenten alsof het snacks waren.
Het was toen ook allemaal wat minder a man's world in bepaalde kringen, maar de voorzichtige stappen richting gelijkheid zijn weer teniet gedaan.
Ik kan er soms slecht tegen, dat meiden worden behandeld alsof ze van suiker zijn.

Maar het ging in dit gesprek niet over studenten, maar over meisjes van een jaar of 14. Dat is nogal een verschil.
yasmijn schreef:
31-12-2018 15:57
In de jaren 70 was het ook normaal dat sosiejale hulpverleners wat aanknoopten met de cliënten.
Volgens mij werd dat pas echt not done nadat die smeerlap van een Dr. Finkensieper werd veroordeeld wegens misbruik can cliëntes. Pubermeisjes in een instelling voor “moeilijke” meisjes.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Dat Vuurwerktopic staat ook stijf van de tokkies zeg. Vooral onder de haters.
oudebaas schreef:
31-12-2018 17:59
Volgens mij werd dat pas echt not done nadat die smeerlap van een Dr. Finkensieper werd veroordeeld wegens misbruik can cliëntes. Pubermeisjes in een instelling voor “moeilijke” meisjes.
O ja, dat staat me nog bij.
Wat betreft pedofilie: je had ook nog een PvdA-politicus in de eerste kamer genaamd Edward Bongersma. Zelf pedofiel en vurig pleitbezorger van pedofilie. Er is een fragment uit een talkshow met Koos Postema waarin hij het allemaal uitlegt dat het prima is. Vast wel op YouTube te vinden.
Ik weet dat ik me er niet aan moet ergeren, maar nu Pejeka onzin verkondigt over fonetiek word ik wel wat nijdig. Ik heb van weinig dingen veel verstand, behalve van klanken, nihilistische literatuur en afhaalchinees en wat hij zegt klopt absoluut niet.

Zo. Ik vier Oud en Nieuw in een huisje op het veld. Iedereen is moe, want geskied. Ik ski niet, dus ik kan nog de hele avond Duitse kwaliteitstelevisie kijken. Een genot!
Betty_Slocombe schreef:
31-12-2018 19:10
Ik weet dat ik me er niet aan moet ergeren, maar nu Pejeka onzin verkondigt over fonetiek word ik wel wat nijdig. Ik heb van weinig dingen veel verstand, behalve van klanken, nihilistische literatuur en afhaalchinees en wat hij zegt klopt absoluut niet.

Ik zit ook de hele tijd zo: :wtf:

Het is heel lastig discussiëren want hij/zij/het presenteert steeds onzin als feiten. Irritant is dat.
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 18:03
Ik hoor ze niet. Mijn mannen staan buiten te knallen. Straks is het twaalf uur en dan is alles op, en dan heb ik lekker nog tien babypijltjes, een pak rotjes en zes thunder kings :flirting:
Betty_Slocombe schreef:

Zo. Ik vier Oud en Nieuw in een huisje op het veld. Iedereen is moe, want geskied. Ik ski niet, dus ik kan nog de hele avond Duitse kwaliteitstelevisie kijken. Een genot!
Der neunzigste Geburtstag al gezien?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:

viel spaß
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
bethweeter schreef:
31-12-2018 18:25
Wat betreft pedofilie: je had ook nog een PvdA-politicus in de eerste kamer genaamd Edward Bongersma. Zelf pedofiel en vurig pleitbezorger van pedofilie. Er is een fragment uit een talkshow met Koos Postema waarin hij het allemaal uitlegt dat het prima is. Vast wel op YouTube te vinden.
Er was nog een andere politicus die het opnam voor Brongersma en ageerde tegen de anti pedo trend. Zijn naam was Pim Fortuyn
https://meervrijheid.nl/?pagina=122
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Kan die pedodiscussie elders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
31-12-2018 19:15
Ik hoor ze niet. Mijn mannen staan buiten te knallen. Straks is het twaalf uur en dan is alles op, en dan heb ik lekker nog tien babypijltjes, een pak rotjes en zes thunder kings :flirting:
:proud:
Goed gedaan!
RikM schreef:
31-12-2018 19:14
Ik zit ook de hele tijd zo: :wtf:

Het is heel lastig discussiëren want hij/zij/het presenteert steeds onzin als feiten. Irritant is dat.
Ja. Jij had namelijk wel gelijk, maar het heeft geen zin verder. En het stoort me, die stelligheid waarmee onjuistheden verkondigd worden.
Nouschi schreef:
31-12-2018 19:20
Kan die pedodiscussie elders?
Op de kinderpijler?
oudebaas schreef:
31-12-2018 19:26
Op de kinderpijler?
Wat jij wilt.
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 18:03
Ach, ik dacht al dat het aan mij lag.
Ik kreeg het NIET gelezen.

Ik vind het gewoon jammer dat er zo extreem veel is geknald buiten die tijden om.
Voor mij is de charme van het ultieme moment van 00:00 uur of 24:00 tot 2:00 verloren gegaan.

Prettige - ongelukkig vrij - 2020 en om te beginnen alles wat daar tussen zit.
:sun: :heart: :yes: :sun: :heart: :yes: :sun: :heart: :yes:
Jezus, dat ouwe kutstrandhuis staat op 31 :sick:

De wereld loopt op zijn eind.

Afbeelding
Whahaha ik hoorde hem en dacht ff hier kijken :cheer2: :HA: :cheer: :cheer2:
Nouschi schreef:
31-12-2018 19:16
Der neunzigste Geburtstag al gezien?
Nee, wat is dat?
Lady*Voldemort schreef:
31-12-2018 20:32

Kon ik mooi even uitgebreid gaan pissen.
_Inkie_ schreef:
31-12-2018 20:37
Whahaha ik hoorde hem en dacht ff hier kijken :cheer2: :HA: :cheer: :cheer2:
;-D
Lady*Voldemort schreef:

Afbeelding

Ik vind het gewoon eng. Weet je hoeveel stemmen dat betekent? Ik bekijk iedereen met argusogen nu.
Lady*Voldemort schreef:

En het is nog eens een cover van een Duits nummer ook
https://m.youtube.com/watch?v=Mg3CdijJe24

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven