Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 1 maart 2019 om 17:55
Ik heb niet het hele topic gelezen. Kan niets met vrouwen die zo claimerig zijn dat ze het liefst zouden zien dat nieuwe man al zijn verantwoordelijkheden opheft ten gunste van haar. Zo wereldvreemd en egocentrisch.

vrijdag 1 maart 2019 om 17:55
Maar wist ze dat van te voren?
Afgelopen week gebeurde precies hetzelfde met mijn oude nicks. Meervoud ja. Echt zo ontzettend bizar gedrag vind ik dat.
Stuur iemand een pb als je het wil weten en geef niet vast de hints voor de persoon zelf weg.

vrijdag 1 maart 2019 om 17:57
Ja dat was bizar! Goed dat Rosanna toen ingreep. Dat was nickhinten in het kwadraat.
Maar toen Phineas die hint gaf had ik dat zelf ook al aangegeven.
vrijdag 1 maart 2019 om 18:18
De “zelfs ik”. Ik voelde me al dom dat ik de hints niet begrijp, maar al die reacties van “zelfs ik begrijp wie je bent”...

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 1 maart 2019 om 18:19
vrijdag 1 maart 2019 om 18:20
Het is een beetje zoals een puppy die een leuk kunstje heeft geleerd. Braaf Bello heel goed.Jawlensky schreef: ↑01-03-2019 17:42Wat ik zo vreemd vind is het volgende:
Vent verlaat gezin om in te trekken met nieuwe liefde op verre afstand van waar zijn kind en ex blijven wonen. Hij gaat nog wel af en toe helpen in het oude huis, doet klussen etc. Maar nergens staat dat hij bijv. co-ouderschap heeft of zijn kind vaak en regelmatig ziet. En dan zijn er toch forumsters die het "goed" en "mooi" vinden dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt richting kind. Waarom wordt zo'n man geprezen? Voor dat kleine, kleine beetje dat hij nog doet? We zijn in Nederland blijkbaar nog nauwelijks geemancipeerd als zo'n man in die situatie geprezen moet worden.
Vooral vrouwen vinden dat schattig aaah kijk zo'n man nou toch eens.

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

vrijdag 1 maart 2019 om 18:29
Ik was Head.

vrijdag 1 maart 2019 om 18:30
Rosabella1 schreef: ↑01-03-2019 18:20Het is een beetje zoals een puppy die een leuk kunstje heeft geleerd. Braaf Bello heel goed.
Vooral vrouwen vinden dat schattig aaah kijk zo'n man nou toch eens.![]()
Belachelijk, zo worden mannen juist enabled om geen echte verantwoordelijkheid te nemen voor hun kinderen.

vrijdag 1 maart 2019 om 18:31
Ach, jij hebt andere kwaliteiten. Als we blijven zoeken vinden we ze vastJollyRider schreef: ↑01-03-2019 18:18De “zelfs ik”. Ik voelde me al dom dat ik de hints niet begrijp, maar al die reacties van “zelfs ik begrijp wie je bent”...![]()

vrijdag 1 maart 2019 om 19:12
Pipistrello schreef: ↑01-03-2019 19:07Zodat niet alles meer te loepen is natuurlijk.
Zo raar en ingewikkeld is dat toch niet.

vrijdag 1 maart 2019 om 19:13
Ik ook niet zo eerlijk gezegd. Leuk dat je dan niet meer te loepen bent, maar je bent altijd nog wel te googlen. Zeker als je lekker 'open' je ouwe nick op het forum gooit, of elke keer weer nicks neemt die precies op de vorige lijken. Maar ik kan er ook niet echt van wakker liggen hoor, als iemand steeds maar van nick wisselt. Lekker zelf weten denk ik dan.

vrijdag 1 maart 2019 om 19:20
Lady*Voldemort schreef: ↑01-03-2019 19:15Oh ja, en ik heb ook wel eens een nieuwe nick genomen, dat is waar. Maar dat was niet vanwege het loepen, dat was dan omdat ik boos was weggelopen (met meer of minder bombarie) en dan twee dagen later dacht 'ach waar gaat het ook eigenlijk over'![]()

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

vrijdag 1 maart 2019 om 19:33
Aaah thnx! Ik kwam er nog niet uit

Maar om heel eerlijk te zijn heb ik me van je vorige nick altijd afgevraagd wie zij voor die tijd was. Ik kan het duidelijk allemaal niet meer bijhouden. Hoef je me overigens niet te melden hoor, moet ik maar scherper zijn.

vrijdag 1 maart 2019 om 19:35
Ik neem om de zoveel tijd ook een nieuwe nick (of bijna dezelfde). Ja je bent te googlen maar dat is zoveel meer moeite dan gewoon loepen. Meestal doe ik het kort nadat ik voor mijn gevoel iets teveel privé info heb gedeeld.
Ik kan het wel waarderen als anderen dezelfde avatar houden, of bijna dezelfde nick
Ik kan het wel waarderen als anderen dezelfde avatar houden, of bijna dezelfde nick

vrijdag 1 maart 2019 om 19:37
Ze schreef ergens dat hij wel 50/50 zijn dochter verzorgde.
Ik vind het erg opvallend dat sommige vrouwen zo over dat liegen van hem vallen, terwijl de oorzaak van dat liegen duidelijk is: als hij eerlijk was ging zij uit haar plaat. Ze zegt dat ze dat nu niet meer gaat doen, vraag me af of dat gaat lukken...

vrijdag 1 maart 2019 om 19:41
Ik heb wel weer zin om mee te doen hier. Maar ja, in welk groepje moet dat dan?
Over nieuwe nicks: dit is nummer 3. De eerste anonimisatie omdat ik Nooit Meer wilde forummen, de tweede omdat ik mezelf een actueelvrije periode wilde gunnen.
Ik baal er van dat ik zo afgelegen woon, vandaag. Ik wilde dit weekeind carnaval ontvluchten en met de trein naar een leuk stadje, maar bijna 3 uur enkele reis treinen, ik heb er gewoon geen zin in.
En altijd Amsterdam is ook zo wat.
Over nieuwe nicks: dit is nummer 3. De eerste anonimisatie omdat ik Nooit Meer wilde forummen, de tweede omdat ik mezelf een actueelvrije periode wilde gunnen.
Ik baal er van dat ik zo afgelegen woon, vandaag. Ik wilde dit weekeind carnaval ontvluchten en met de trein naar een leuk stadje, maar bijna 3 uur enkele reis treinen, ik heb er gewoon geen zin in.
En altijd Amsterdam is ook zo wat.

vrijdag 1 maart 2019 om 19:41
Uhm, hij is een volwassen vent. Hij kan vragen of ze stopt met dat gekijf of weggaan.Marana-- schreef: ↑01-03-2019 19:37Ze schreef ergens dat hij wel 50/50 zijn dochter verzorgde.
Ik vind het erg opvallend dat sommige vrouwen zo over dat liegen van hem vallen, terwijl de oorzaak van dat liegen duidelijk is: als hij eerlijk was ging zij uit haar plaat. Ze zegt dat ze dat nu niet meer gaat doen, vraag me af of dat gaat lukken...