Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik nickwissel ook regelmatig. Ik heb geen zin om heel goed na te denken voor ik post en op een gegeven moment word ik erg herkenbaar en loepbaar en dan verzin ik weer iets nieuws. Ik snap dat mensen dat irritant vinden, ik snap ook dat mensen vinden dat ik dan beter moet nadenken voordat ik iets post. Ik heb alleen absoluut niet de neiging dergelijke keuzes af te laten hangen van wat een ander irritant vindt.

En carnavalcolondeances voor Betty. Kom maar hierheen. Hier is het veilig.
Betty_Slocombe schreef:
01-03-2019 21:25
Rare muziek, absoluut. Maar wat hier met carnaval gedraaid wordt is in de categorie Schatje, mag ik je foto/Bloemetjesgordijn en de allerergste abominatie "als je nou niet springt ben je een homofiel"
Het Bloemetjesgordijn is pure nostalgie, al maakt de Volkskrant er dadaïsme van.
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~b97350ae/
Betty_Slocombe schreef:
Rare muziek, absoluut. Maar wat hier met carnaval gedraaid wordt is in de categorie Schatje, mag ik je foto/Bloemetjesgordijn en de allerergste abominatie "als je nou niet springt ben je een homofiel"
Die laatste :rofl:

Ik moet lachen. Sorry :rofl:
Star² schreef:
01-03-2019 21:32
Ja precies, hier hebben we dat rare gedoe niet.
Ik ben afgelopen jaar al twee keer in Amsterdam geweest, je kunt het ook te gek maken, natuurlijk.
Betty_Slocombe schreef:
01-03-2019 21:35
Ik ben afgelopen jaar al twee keer in Amsterdam geweest, je kunt het ook te gek maken, natuurlijk.

Dolle boel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
01-03-2019 21:26
Het zou echt helpen als Delft, Haarlem en Leiden gewoon even wat dichterbij kwamen liggen.
Niks daarvan. Veto.
Ik ben laatst naar Delft gegaan.
Eersteklas treinkaartje was goedkoper dan tweedeklas reizen met kortingskaart.
Paar boeken mee en het leven in de trein is goed.
Alleen geen koffie kopen in de trein, daar krijg je op vele manieren spijt van.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
01-03-2019 21:41
Niks daarvan. Veto.
Ik ben laatst naar Delft gegaan.
Eersteklas treinkaartje was goedkoper dan tweedeklas reizen met kortingskaart.
Paar boeken mee en het leven in de trein is goed.
Alleen geen koffie kopen in de trein, daar krijg je op vele manieren spijt van.
Wil je me behoeden voor een degelijke misstap door uit te leggen op welke manieren je daar spijt van krijgt?
Thordis* schreef:
01-03-2019 21:44
Wil je me behoeden voor een degelijke misstap door uit te leggen op welke manieren je daar spijt van krijgt?
Ik heet dan wel geen Feow, maar om te beginnen is het ongemakkelijk, als zo'n werkstudent je koffie uit zijn rugzak staat te peuteren. Ten tweede is het Heel Duur, die rugzakkoffie, en ten derde is ie werkelijk niet te zuipen.
Lady*Voldemort schreef:
01-03-2019 21:56
Ik heet dan wel geen Feow, maar om te beginnen is het ongemakkelijk, als zo'n werkstudent je koffie uit zijn rugzak staat te peuteren. Ten tweede is het Heel Duur, die rugzakkoffie, en ten derde is ie werkelijk niet te zuipen.
Dat zijn er 3. Die kon ik bedenken. Ik werd getriggerd door ‘vele’ ;-D
Betty_Slocombe schreef:
Dat is nog proza vergeleken met het repertoire waar ik aan ben blootgesteld vandaag zoals ‘Wie heißt die mutter von niki Lauda? Mama Laudaaaaa!’ en dijenkletsers zoals Roetewisser van Fabrizio.
Thordis* schreef:
01-03-2019 22:06
Dat zijn er 3. Die kon ik bedenken. Ik werd getriggerd door ‘vele’ ;-D
Nou ja, als de trein ineens een noodstop moet maken krijg je al die vieze koffie over je nieuwe broek. En vergeet al die jaloerse blikken niet van je gierige medereizigers, dat jij wel lekker vieze koffie hebt en zij niet. En de spijt die je hebt, dat je er niet een Twix bij gekocht hebt omdat je er even niet aan dacht dat je wel eens trek zou kunnen krijgen in een Twix en gek genoeg is de rugzakkoffiewerkstudent ineens nergens meer te vinden. En dan ga je ook nog eens aan de schijterij van die vieze koffie, en de wc is bezet/verstopt/te vies/niet voorhanden dus daar zit je dan, met je schijterij.

Zo, dat zijn er al zeven.
Lady*Voldemort schreef:
01-03-2019 21:56
Als je wel feow heet heb je last van bijna aandoenlijke zelfoverschatting.
Dan denk je "nu ik voor het eerst in de eerste klas zit mag ik in plaats van oploskoffie wel oplos cappuccino. De student, die door de machinist omgeroepen was als 'lieflijke jongedame met versnaperingen" doet wat onzedelijke handelingen en wurmt een slangetje uit haar achterste. Een lauwwarm staaltje piest een bekertje vol.
Je verslikt je van schrik wegens de smaak. Probeert nog medepassagiers verontschuldigend toe te glimlachen, maar voelt je een pukkelige brugpieper onder hun blikken die enkel "groentje! Sukkel!" kunnen betekenen. Vol zelfspot schiet je in de lach. Jammer dat je die bocht nog niet doorgeslikt had. Spetters op je boek. En broek. Terwijl je geen servetje gevraagd had bij je cappuccino. En geen schone broek mee natuurlijk.
Hoestbui door onopgelost stukje/brokje oplos cappuccino.
De zelfspot bleek onderdeel van de zelfoverschatting.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
01-03-2019 22:41
Als je wel feow heet heb je last van bijna aandoenlijke zelfoverschatting.
Dan denk je "nu ik voor het eerst in de eerste klas zit mag ik in plaats van oploskoffie wel oplos cappuccino. De student, die door de machinist omgeroepen was als 'lieflijke jongedame met versnaperingen" doet wat onzedelijke handelingen en wurmt een slangetje uit haar achterste. Een lauwwarm staaltje piest een bekertje vol.
Je verslikt je van schrik wegens de smaak. Probeert nog medepassagiers verontschuldigend toe te glimlachen, maar voelt je een pukkelige brugpieper onder hun blikken die enkel "groentje! Sukkel!" kunnen betekenen. Vol zelfspot schiet je in de lach. Jammer dat je die bocht nog niet doorgeslikt had. Spetters op je boek. En broek. Terwijl je geen servetje gevraagd had bij je cappuccino. En geen schone broek mee natuurlijk.
Hoestbui door onopgelost stukje/brokje oplos cappuccino.
De zelfspot bleek onderdeel van de zelfoverschatting.
Bedankt. Dit is heel helpend.
Het was me anders ongetwijfeld overkomen
Betty_Slocombe schreef:
01-03-2019 21:26
Het zou echt helpen als Delft, Haarlem en Leiden gewoon even wat dichterbij kwamen liggen.
Geheel mee eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
01-03-2019 21:18
Oh ik vind dat geneuzel met cryptische hints vele malen erger. Tien keer, 'nou ik weet het nog steeds niet'. Etc.

Die hoeven van mij ook niet.
Pipistrello schreef:
01-03-2019 22:55
Die hoeven van mij ook niet.
Van mij wel. Ik wil het weten!
Life is short. Eat dessert first.
Hier kwam een familielid in mijn kisten met carnavalskleding en attributen neuzen om te lenen.
En nu heb ik ook weer zin om te hossen en blauwe handjes te drinken.
Damn.
doornroosje9 schreef:
01-03-2019 23:00
Van mij wel. Ik wil het weten!

Jij hebt een achterkamertje :biggrin:
Pipistrello schreef:
01-03-2019 23:03
Jij hebt een achterkamertje :biggrin:
Koelkast toch?
Nouschi schreef:
01-03-2019 21:18
Oh ik vind dat geneuzel met cryptische hints vele malen erger. Tien keer, 'nou ik weet het nog steeds niet'. Etc.
Ik weet het! :cheer2:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
feow schreef:
01-03-2019 23:48
Koelkast toch?
Koelkast in de achterkamer.
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
01-03-2019 22:55
Geheel mee eens.
Anders ik wel!
Pipistrello schreef:
01-03-2019 23:01
Hier kwam een familielid in mijn kisten met carnavalskleding en attributen neuzen om te lenen.
En nu heb ik ook weer zin om te hossen en blauwe handjes te drinken.
Damn.
Ja dat heb ik dus ook. Toen ik er nog geen kinderen op na hield ging ik elk jaar helemaal los, in het Kielegat. En nou heb ik een collega die ook zo'n fan is, en nou wil ik ook weer. Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken in Klarenbeek. Want je kunt zeggen van die Oosterlingen wat je wilt, maar hun optochten zijn mooi :D
Nouschi schreef:
01-03-2019 21:31
Kom gewoon gezellig naar A'dam!
Amsterdams carnaval is pas echt zielig.

Oh ja, en die zomer trek ik ook niet. Ik hou niet van trolhinten, maar ik zou het haast gaan doen,
Jawlensky schreef:
01-03-2019 18:29
Ik was Head.
Ooh, daar zou ik dus echt niet achter gekomen zijn :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven