Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
22-01-2019 22:47
Hier drinkt iedereen nog steeds echt wel frisdrank. Ik vind volwassen mensen die geen prik drinken ook altijd ofwel aanstellerig ofwel uitzonderlijk verfijnd. Ik ben me er van bewust dat dat een merkwaardig en kinderachtig standpunt is, maar ja, iedereen heeft zo zijn slechte kanten.
:yes:
Drink echt nooit prik, behalve in bier. En dan nog gaat de voorkeur naar Guinness, dat prikt minder.

Koffie lustte ik pas na mijn 18e.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 23-01-2019 10:14
3.51% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lucifer2018 schreef:
23-01-2019 10:12
Dan mag het. Je moet wel een zeer valide reden hebben.
Gelukkig!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Marana-- schreef:
23-01-2019 09:31
O Solo, bovenstaand linkje is speciaal voor jou, met wijsheden van Katan :love:
Ik word zo vaak blij van jou. :lips:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
RikM schreef:
23-01-2019 08:59
Lekker al die aspartaam. Ik vraag me wel eens af wat ongezonder is, dat of suiker.
Tis allebei niet ongezond.

David Dunning
JollyRider schreef:
23-01-2019 10:10
En als je kapot gaat aan de suiker en geen light lust? Is dat dan aanstellerig of verfijnd?
Dan heb je pech, maar er zijn maar weinig mensen die kapot gaan van suiker.

David Dunning
Head* schreef:
23-01-2019 10:12
Ok, ok, ik ga het gelijk doen, mevrouw Doornroosje. :-o
Zo mag ik het horen. :cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
22-01-2019 22:03
Het blijkt enorm bekrompen te zijn als je vindt dat borsten iets seksueels hebben/zijn.
Lees ik in een bv-in-het-openbaar-topic.

Echt, soms denk ik dat de wereld gek geworden is.

Ja, ondanks dat ik bij de maffia hoor en vind dat het overal moet kunnen, vind ik de reacties aan jouw adres vrij idioot.
Maar goed, ik begreep dat dat komt omdat jij een oudgediende bent, ofzo.
RikM schreef:
23-01-2019 08:59
Lekker al die aspartaam. Ik vraag me wel eens af wat ongezonder is, dat of suiker.
Light komt er bij ons sowieso niet in. We kunnen die calorieën hier veel te goed gebruiken.
Star² schreef:
23-01-2019 10:30
Ja, ondanks dat ik bij de maffia hoor en vind dat het overal moet kunnen, vind ik de reacties aan jouw adres vrij idioot.
Maar goed, ik begreep dat dat komt omdat jij een oudgediende bent, ofzo.
Precies, jullie houden zo veel van mij dat jullie mijn belachelijke, bizarre, ridicule en vooral perverse meningen op de koop toe nemen.
Mijn dank daarvoor.

David Dunning
Wat is het toch bedroevend gesteld met het niveau van begrijpend lezen hier op Viva.
Solomio schreef:
23-01-2019 10:35
Precies, jullie houden zo veel van mij dat jullie mijn belachelijke, bizarre, ridicule en vooral perverse meningen op de koop toe nemen.
Mijn dank daarvoor.
Joh, zelfs ik werd daar gisteren van beschuldigd, ondanks mijn herhaaldelijk benoemen dat ik er okee mee ben, pro-voorbeelden gaf, maar alleen wat vragen had.

Koekoek.
Solomio schreef:
23-01-2019 10:21
Dan heb je pech, maar er zijn maar weinig mensen die kapot gaan van suiker.
Ik ben weinig
(Dead Kennedys)
Ik vond sommige reacties in dat bv topic ook zeer vreemd. Iemand mag dat toch gewoon vervelend vinden? Net zoals een ander daar razend enthousiast over mag zijn.
JollyRider schreef:
23-01-2019 10:41
Ik ben weinig
Dat vind ik echt rot voor je. :there:

Lijkt me niet makkelijk.
doornroosje9 schreef:
23-01-2019 10:30
Zo mag ik het horen. :cheer2:
Gebeld, pfffff. Leuk om mensen te spreken als ik eenmaal aan de telefoon hang.
Head* schreef:
23-01-2019 10:45
Gebeld, pfffff. Leuk om mensen te spreken als ik eenmaal aan de telefoon hang.
Als je weer niet wil/kan bellen, meldt het hier maar even dan. Ik zal je wel even naar die telefoon schoppen. Met veel plezier. :proud:
doornroosje9 schreef:
23-01-2019 10:43
Dat vind ik echt rot voor je. :there:

Lijkt me niet makkelijk.
Valt mee hoor. Ben sinds kort van mijn cola erslaving af en dat viel uiteindelijk best mee. Nu aan het water
(Dead Kennedys)
Pfff ik dat hele topic over buik aanraken en borstvoeding doorgewerkt, op zoek naar het relletje, nergens reacties van Solo en Nemain.
Blijkt dat jullie het hebben over het vertruttingstopic. Als je geen linkje plaatst, verwijs dan in ieder geval naar een woord wat in de titel staat :mad: Zelfs jij deed geen linkje Star!
doornroosje9 schreef:
23-01-2019 10:46
Als je weer niet wil/kan bellen, meldt het hier maar even dan. Ik zal je wel even naar die telefoon schoppen. Met veel plezier. :proud:

Tjemig, werken die pillen tegen sadisme nou nog steeds niet. Ik zou toch even teruggaan naar de psychiater. :there:
Solomio schreef:
23-01-2019 10:35
Mijn dank daarvoor.

De krochten van het forum zijn ook wel weer open gegaan om allerlei shit binnen te halen; ongelooflijk.
Marana-- schreef:
23-01-2019 10:49
Pfff ik dat hele topic over buik aanraken en borstvoeding doorgewerkt, op zoek naar het relletje, nergens reacties van Solo en Nemain.
Blijkt dat jullie het hebben over het vertruttingstopic. Als je geen linkje plaatst, verwijs dan in ieder geval naar een woord wat in de titel staat :mad: Zelfs jij deed geen linkje Star!

O sorry :smooch:

Nou, 300 pagina's gehak dus.
Marana-- schreef:
Sorry. :$
Ik vind het rete-irritant als iemand hier iets meldt zonder linkje, maar als ik zelf iets meld voelt een linkje een beetje alsof ik vraag of jullie me allemaal even willen komen bijvallen.
OMG, ik meet met twee maten. o_o

David Dunning
Marana-- schreef:
Het is niet eens een relletje. Het is ontzettend slecht lezen, projecteren, invullen en een klein snappertje.
Solomio schreef:
23-01-2019 10:54
Sorry. :$
Ik vind het rete-irritant als iemand hier iets meldt zonder linkje, maar als ik zelf iets meld voelt een linkje een beetje alsof ik vraag of jullie me allemaal even willen komen bijvallen.
OMG, ik meet met twee maten. o_o
Jij zwabberaar.
Némaìn’ schreef:
23-01-2019 10:54
Het is niet eens een relletje. Het is ontzettend slecht lezen, projecteren, invullen en een klein snappertje.
En daarom kan ik dan niet stoppen: ik heb toch het naïeve vertrouwen dat als ik het beter uitleg dat het dan wel aankomt. :facepalm:

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven