Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 23 januari 2019 om 10:13
Betty_Slocombe schreef: ↑22-01-2019 22:47Hier drinkt iedereen nog steeds echt wel frisdrank. Ik vind volwassen mensen die geen prik drinken ook altijd ofwel aanstellerig ofwel uitzonderlijk verfijnd. Ik ben me er van bewust dat dat een merkwaardig en kinderachtig standpunt is, maar ja, iedereen heeft zo zijn slechte kanten.

Drink echt nooit prik, behalve in bier. En dan nog gaat de voorkeur naar Guinness, dat prikt minder.
Koffie lustte ik pas na mijn 18e.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 23-01-2019 10:14
3.51% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 23 januari 2019 om 10:13
Gelukkig!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 23 januari 2019 om 10:21
Dan heb je pech, maar er zijn maar weinig mensen die kapot gaan van suiker.JollyRider schreef: ↑23-01-2019 10:10En als je kapot gaat aan de suiker en geen light lust? Is dat dan aanstellerig of verfijnd?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 23 januari 2019 om 10:30
Ja, ondanks dat ik bij de maffia hoor en vind dat het overal moet kunnen, vind ik de reacties aan jouw adres vrij idioot.
Maar goed, ik begreep dat dat komt omdat jij een oudgediende bent, ofzo.

woensdag 23 januari 2019 om 10:35
Precies, jullie houden zo veel van mij dat jullie mijn belachelijke, bizarre, ridicule en vooral perverse meningen op de koop toe nemen.
Mijn dank daarvoor.
David Dunning
David Dunning

woensdag 23 januari 2019 om 10:40
Joh, zelfs ik werd daar gisteren van beschuldigd, ondanks mijn herhaaldelijk benoemen dat ik er okee mee ben, pro-voorbeelden gaf, maar alleen wat vragen had.
Koekoek.
woensdag 23 januari 2019 om 10:43
Dat vind ik echt rot voor je.

Lijkt me niet makkelijk.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 23 januari 2019 om 10:45
Gebeld, pfffff. Leuk om mensen te spreken als ik eenmaal aan de telefoon hang.
woensdag 23 januari 2019 om 10:46
woensdag 23 januari 2019 om 10:47
Valt mee hoor. Ben sinds kort van mijn cola erslaving af en dat viel uiteindelijk best mee. Nu aan het water
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

woensdag 23 januari 2019 om 10:49
Pfff ik dat hele topic over buik aanraken en borstvoeding doorgewerkt, op zoek naar het relletje, nergens reacties van Solo en Nemain.
Blijkt dat jullie het hebben over het vertruttingstopic. Als je geen linkje plaatst, verwijs dan in ieder geval naar een woord wat in de titel staat
Zelfs jij deed geen linkje Star!
Blijkt dat jullie het hebben over het vertruttingstopic. Als je geen linkje plaatst, verwijs dan in ieder geval naar een woord wat in de titel staat

woensdag 23 januari 2019 om 10:50
doornroosje9 schreef: ↑23-01-2019 10:46Als je weer niet wil/kan bellen, meldt het hier maar even dan. Ik zal je wel even naar die telefoon schoppen. Met veel plezier.![]()
Tjemig, werken die pillen tegen sadisme nou nog steeds niet. Ik zou toch even teruggaan naar de psychiater.

woensdag 23 januari 2019 om 10:53

woensdag 23 januari 2019 om 10:53
Marana-- schreef: ↑23-01-2019 10:49Pfff ik dat hele topic over buik aanraken en borstvoeding doorgewerkt, op zoek naar het relletje, nergens reacties van Solo en Nemain.
Blijkt dat jullie het hebben over het vertruttingstopic. Als je geen linkje plaatst, verwijs dan in ieder geval naar een woord wat in de titel staatZelfs jij deed geen linkje Star!
O sorry

Nou, 300 pagina's gehak dus.
woensdag 23 januari 2019 om 10:54
Sorry.Marana-- schreef: ↑23-01-2019 10:49Pfff ik dat hele topic over buik aanraken en borstvoeding doorgewerkt, op zoek naar het relletje, nergens reacties van Solo en Nemain.
Blijkt dat jullie het hebben over het vertruttingstopic. Als je geen linkje plaatst, verwijs dan in ieder geval naar een woord wat in de titel staatZelfs jij deed geen linkje Star!

Ik vind het rete-irritant als iemand hier iets meldt zonder linkje, maar als ik zelf iets meld voelt een linkje een beetje alsof ik vraag of jullie me allemaal even willen komen bijvallen.
OMG, ik meet met twee maten.

David Dunning
David Dunning

woensdag 23 januari 2019 om 10:54
Het is niet eens een relletje. Het is ontzettend slecht lezen, projecteren, invullen en een klein snappertje.Marana-- schreef: ↑23-01-2019 10:49Pfff ik dat hele topic over buik aanraken en borstvoeding doorgewerkt, op zoek naar het relletje, nergens reacties van Solo en Nemain.

woensdag 23 januari 2019 om 10:55
woensdag 23 januari 2019 om 10:59
En daarom kan ik dan niet stoppen: ik heb toch het naïeve vertrouwen dat als ik het beter uitleg dat het dan wel aankomt.

David Dunning
David Dunning