Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
22-01-2019 22:55
Och ja, koffie. Mijn moeder werd echt gezien als een hippie omdat ze niet rookte waar wij bij waren (ze pafte een half pakje shag op na kinderbedtijd, heel modern) én ons geen koffie voerde. Alle kinderen uit de buurt kregen "kinderkoffie" behalve ik. Vond ik uitzonderlijk gemeen.
Ik hoorde onlangs dat er nog steeds ouders zijn die hun dreumesen en peuters koffie voeren, ik keek er toch van op.
Ik was al bij voorbaat kansloos. Ik kreeg vanaf acht jaar aangelengde rode wijn bij het avondeten. Mijn vader was wel een echte hippie met ‘Ban de bom’ stickers op zijn auto
Thordis* schreef:
22-01-2019 23:05
Kinderkoffie ja. Half koffie half melk en véél suiker. Ieuw.
Huh, zo drink ik mijn koffie juist!?
Phineas schreef:
22-01-2019 23:08
Haha, dat wilde ik ook net schrijven.
Alleen doe ik zoetjes i.p.v. suiker.
En dan ook nog decaf.
Ik zeg altijd dat ik eigenlijk niet van koffie hou, daarom verstop ik het onder de melk en de zoetjes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Betty_Slocombe schreef:
22-01-2019 22:56
Lidl. Als het in de aanbieding is, betaal ik 59 cent per fles. Echt waar.
O wauw. Dat ga ik groot inslaan, moet alleen even bedenken waar ik het dan ga oplaan. De kofferbak ligt al vol zooi, dus daar kan het niet bij.
Phineas schreef:
Ik ook, min de suiker. Ik hou van koffie verkeerd.
Of hip: een latte.
Tot een jaar of 12 (oudste) heb ik ze ik ze water met een drupje aanmaak gegeven. Thee bliefden de heren niet, en allerlei troep met zoetstoffen leek me nog minder gezond.

Nu haal ik twee flessen cola zero op vrijdag en daar mogen ze het mee uitzoeken.
Phineas schreef:
Hé, moet je mij niet aankijken. Dat heette bij ons kinderkoffie. Ik bedenk het niet he? :P
Thordis* schreef:
22-01-2019 23:25
Hé, moet je mij niet aankijken. Dat heette bij ons kinderkoffie. Ik bedenk het niet he? :P
Nee hoor is prima. Het is me nu ook duidelijk waarom mijn kinderen zo verzot zijn op koffie :)
Nemain, ik probeer je te pben maar tis stuk, zegt ie. Kun jij mij een pb doen?
the_Wicked_Witch schreef:
22-01-2019 23:35
Nemain, ik probeer je te pben maar tis stuk, zegt ie. Kun jij mij een pb doen?
Gedaan.
Ik zat topics van mezelf terug te lezen vannacht en toen dacht ik: hoe dom en achterlijk was ik toen :sick: . Ik gebruikte het forum als een dagboek. Inmiddels ben ik hier 4 jaar.
Ik ben hier al het grootste deel van deze eeuw en sinds ik amnesie heb, kom ik hier dingen van mezelf tegen die ik verder nergens heb opgeslagen. Vind ik eigenlijk wel fijn, op een bepaalde manier. Zelfs domme, achterlijke akties.
Thordis* schreef:
22-01-2019 23:04
Bij opa en oma laat ik het helemaal los. Enkel zoete meuk. Maar ze vinden mijn koters wel raar omdat ze dus geen prik lusten. De oudste nu dus wel, dus die snappen ze weer
:rofl:
Némaìn’ schreef:
22-01-2019 23:21
Ik ook, min de suiker. Ik hou van koffie verkeerd.
Of hip: een latte.
Ik hou van opgeklopte melk in mijn koffie. Dat deed mijn moeder vroeger met een garde in de melkpan. Dat heette Koffie met opgeklopte melk. Nu cappuccino :bonk:
Wij kregen overigens pas kinderkoffie als we 10 jaar waren. Overbezorgde ouders hadden wij :mrgreen: :devil:
the_Wicked_Witch schreef:
22-01-2019 23:23
Nu haal ik twee flessen cola zero op vrijdag en daar mogen ze het mee uitzoeken.

Lekker al die aspartaam. Ik vraag me wel eens af wat ongezonder is, dat of suiker.
RikM schreef:
23-01-2019 08:59
Lekker al die aspartaam. Ik vraag me wel eens af wat ongezonder is, dat of suiker.

Er is geen zoetstof zoveel onderzocht als aspartaam, en het is absoluut veilig. Zulke flauwekul, al die spookverhalen

https://www.trouw.nl/samenleving/is-asp ... a6eaaf975/

(heel irritant dat tegenwoordig van alles wordt gezoet met stevia ipv aspartaam, daar krijg ik nou net weer diarree van)
O Solo, bovenstaand linkje is speciaal voor jou, met wijsheden van Katan :love:
Grrrrrr, zit ik weer tegen bellen nav vacatures aan te hikken. Ik ben eigenlijk niet verlegen ofzo. Maar mensen vragen om een netwerkgesprek of bellen nav vacatures vind ik zo stom.
Dus nu even een tijdje uitstellen. En nog even langer. En het kan nog wel even.

:whip:
Marana-- schreef:
23-01-2019 09:30
Er is geen zoetstof zoveel onderzocht als aspartaam, en het is absoluut veilig. Zulke flauwekul, al die spookverhalen

https://www.trouw.nl/samenleving/is-asp ... a6eaaf975/

(heel irritant dat tegenwoordig van alles wordt gezoet met stevia ipv aspartaam, daar krijg ik nou net weer diarree van)
Dit!

En ik vind stevia echt vies.
Life is short. Eat dessert first.
Head* schreef:
23-01-2019 10:03
Grrrrrr, zit ik weer tegen bellen nav vacatures aan te hikken. Ik ben eigenlijk niet verlegen ofzo. Maar mensen vragen om een netwerkgesprek of bellen nav vacatures vind ik zo stom.
Dus nu even een tijdje uitstellen. En nog even langer. En het kan nog wel even.

:whip:
Bellen verdorie! :furious:
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
22-01-2019 22:47
Hier drinkt iedereen nog steeds echt wel frisdrank. Ik vind volwassen mensen die geen prik drinken ook altijd ofwel aanstellerig ofwel uitzonderlijk verfijnd. Ik ben me er van bewust dat dat een merkwaardig en kinderachtig standpunt is, maar ja, iedereen heeft zo zijn slechte kanten.
En als je kapot gaat aan de suiker en geen light lust? Is dat dan aanstellerig of verfijnd?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
doornroosje9 schreef:
23-01-2019 10:08
Dit!

En ik vind stevia echt vies.
Ik niet. Heerlijk.
RikM schreef:
23-01-2019 08:59

Cola is sowieso ongezond, daar kan die aspartaam dan ook wel bij.
Ik vind dat ik nog in mijn handjes mag knijpen met twee pubers die niet talen naar red bull of andere zooi en alleen in het weekend cola drinken.
JollyRider schreef:
23-01-2019 10:10
En als je kapot gaat aan de suiker en geen light lust? Is dat dan aanstellerig of verfijnd?
Dan mag het. Je moet wel een zeer valide reden hebben.
doornroosje9 schreef:
23-01-2019 10:09
Bellen verdorie! :furious:
Ok, ok, ik ga het gelijk doen, mevrouw Doornroosje. :-o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven