Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 22 januari 2019 om 23:05
Ik was al bij voorbaat kansloos. Ik kreeg vanaf acht jaar aangelengde rode wijn bij het avondeten. Mijn vader was wel een echte hippie met ‘Ban de bom’ stickers op zijn autoBetty_Slocombe schreef: ↑22-01-2019 22:55Och ja, koffie. Mijn moeder werd echt gezien als een hippie omdat ze niet rookte waar wij bij waren (ze pafte een half pakje shag op na kinderbedtijd, heel modern) én ons geen koffie voerde. Alle kinderen uit de buurt kregen "kinderkoffie" behalve ik. Vond ik uitzonderlijk gemeen.
Ik hoorde onlangs dat er nog steeds ouders zijn die hun dreumesen en peuters koffie voeren, ik keek er toch van op.

dinsdag 22 januari 2019 om 23:17
Haha, dat wilde ik ook net schrijven.
Alleen doe ik zoetjes i.p.v. suiker.
En dan ook nog decaf.
Ik zeg altijd dat ik eigenlijk niet van koffie hou, daarom verstop ik het onder de melk en de zoetjes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 22 januari 2019 om 23:20
O wauw. Dat ga ik groot inslaan, moet alleen even bedenken waar ik het dan ga oplaan. De kofferbak ligt al vol zooi, dus daar kan het niet bij.Betty_Slocombe schreef: ↑22-01-2019 22:56Lidl. Als het in de aanbieding is, betaal ik 59 cent per fles. Echt waar.

dinsdag 22 januari 2019 om 23:37
Gedaan.the_Wicked_Witch schreef: ↑22-01-2019 23:35Nemain, ik probeer je te pben maar tis stuk, zegt ie. Kun jij mij een pb doen?

woensdag 23 januari 2019 om 08:38
Ik hou van opgeklopte melk in mijn koffie. Dat deed mijn moeder vroeger met een garde in de melkpan. Dat heette Koffie met opgeklopte melk. Nu cappuccino

Wij kregen overigens pas kinderkoffie als we 10 jaar waren. Overbezorgde ouders hadden wij

woensdag 23 januari 2019 om 08:59
the_Wicked_Witch schreef: ↑22-01-2019 23:23Nu haal ik twee flessen cola zero op vrijdag en daar mogen ze het mee uitzoeken.
Lekker al die aspartaam. Ik vraag me wel eens af wat ongezonder is, dat of suiker.

woensdag 23 januari 2019 om 09:30
Er is geen zoetstof zoveel onderzocht als aspartaam, en het is absoluut veilig. Zulke flauwekul, al die spookverhalen
https://www.trouw.nl/samenleving/is-asp ... a6eaaf975/
(heel irritant dat tegenwoordig van alles wordt gezoet met stevia ipv aspartaam, daar krijg ik nou net weer diarree van)

woensdag 23 januari 2019 om 10:08
Dit!Marana-- schreef: ↑23-01-2019 09:30Er is geen zoetstof zoveel onderzocht als aspartaam, en het is absoluut veilig. Zulke flauwekul, al die spookverhalen
https://www.trouw.nl/samenleving/is-asp ... a6eaaf975/
(heel irritant dat tegenwoordig van alles wordt gezoet met stevia ipv aspartaam, daar krijg ik nou net weer diarree van)
En ik vind stevia echt vies.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 23 januari 2019 om 10:09
Bellen verdorie!

Life is short. Eat dessert first.
woensdag 23 januari 2019 om 10:10
En als je kapot gaat aan de suiker en geen light lust? Is dat dan aanstellerig of verfijnd?Betty_Slocombe schreef: ↑22-01-2019 22:47Hier drinkt iedereen nog steeds echt wel frisdrank. Ik vind volwassen mensen die geen prik drinken ook altijd ofwel aanstellerig ofwel uitzonderlijk verfijnd. Ik ben me er van bewust dat dat een merkwaardig en kinderachtig standpunt is, maar ja, iedereen heeft zo zijn slechte kanten.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

woensdag 23 januari 2019 om 10:11
Ik niet. Heerlijk.

woensdag 23 januari 2019 om 10:12
Cola is sowieso ongezond, daar kan die aspartaam dan ook wel bij.
Ik vind dat ik nog in mijn handjes mag knijpen met twee pubers die niet talen naar red bull of andere zooi en alleen in het weekend cola drinken.

Dan mag het. Je moet wel een zeer valide reden hebben.JollyRider schreef: ↑23-01-2019 10:10En als je kapot gaat aan de suiker en geen light lust? Is dat dan aanstellerig of verfijnd?

Ok, ok, ik ga het gelijk doen, mevrouw Doornroosje.