Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 29 januari 2019 om 13:57
Betty_Slocombe schreef: ↑29-01-2019 13:50Een kapotte klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
Zo. Het is weer eens zo'n dag.
Ik vraag me af of ze het er niet om doet.

dinsdag 29 januari 2019 om 16:00
Ja, vind ik nou ook! Ik ga hem even melden

dinsdag 29 januari 2019 om 16:04
Ik heb heel veel klokken, de meeste staan stil, want geen batterij.Betty_Slocombe schreef: ↑29-01-2019 13:50Een kapotte klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
En ze staan allemaal op een andere tijd.
Er is dus best vaak een klok die gelijk heeft.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 29 januari 2019 om 19:49
Die vind ik mooi, die uitspraakBetty_Slocombe schreef: ↑29-01-2019 13:50Een kapotte klok heeft ook twee keer per dag gelijk.

dinsdag 29 januari 2019 om 20:07
Die wil naar Uithuizen verhuizen, tenzij er asielzoekers zijn. Tsja. En ze praat als een agressief plaatje op facebook: "loop in mijn laarzen op mijn pad en dan zul je weten waarom ik ben wie ik ben" Mijn achternichten posten zulke meuk ook.Pipistrello schreef: ↑29-01-2019 19:44Poezenmoedertje is ook een fijne aanwinst. Ook net een stilstaande klok.
dinsdag 29 januari 2019 om 20:31
En jij hebt nooit aan je achternichten laten weten dat je harde klontjes klei ook uit je laarzen kunt schudden?Betty_Slocombe schreef: ↑29-01-2019 20:07Die wil naar Uithuizen verhuizen, tenzij er asielzoekers zijn. Tsja. En ze praat als een agressief plaatje op facebook: "loop in mijn laarzen op mijn pad en dan zul je weten waarom ik ben wie ik ben" Mijn achternichten posten zulke meuk ook.
Foei!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 29 januari 2019 om 20:32
Heeft ook nog last van haar gebrek aan lengte.Betty_Slocombe schreef: ↑29-01-2019 20:07Die wil naar Uithuizen verhuizen, tenzij er asielzoekers zijn. Tsja. En ze praat als een agressief plaatje op facebook: "loop in mijn laarzen op mijn pad en dan zul je weten waarom ik ben wie ik ben" Mijn achternichten posten zulke meuk ook.
Kleine mensen, het zou verboden moeten worden.

David Dunning
David Dunning

dinsdag 29 januari 2019 om 20:44
Dat lezen ze niet, ze zijn te druk bezig plaatjes van droge worsten te delen zodat ze een worstpakket kunnen winnen. "Oeh, dat zou echt goed van pas komen!"
Wanneer komt een worst precies van pas, vraag je je dan af. Maar de ideeën die ik daarover heb, zouden alleen in de balk aan de rechterzijde van deze pagina passen.
dinsdag 29 januari 2019 om 20:46
Betty_Slocombe schreef: ↑29-01-2019 20:44Dat lezen ze niet, ze zijn te druk bezig plaatjes van droge worsten te delen zodat ze een worstpakket kunnen winnen. "Oeh, dat zou echt goed van pas komen!"
Wanneer komt een worst precies van pas, vraag je je dan af. Maar de ideeën die ik daarover heb, zouden alleen in de balk aan de rechterzijde van deze pagina passen.

Toch nog ergens nuttig voor, die rechter balk
Een zebra is geen paard met strepen
dinsdag 29 januari 2019 om 20:53
Nou, das te merken.

Ik vond het vooral suf dat ze klaagde over haar geringe lengte, maar dan wel zo'n verklein-nick: poezenmoederTJE.
Vinnik niet slim.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 29 januari 2019 om 21:07
Iedereen IS gewoon raar en irritant.Pipistrello schreef: ↑29-01-2019 21:05En Missi schopt maar weer eens een oud topic omhoog.
Is het volle maan of ligt het gewoon aan mij dat ik (bijna) iedereen raar en irritant vind?
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 29 januari 2019 om 21:08
Het is geen volle maan. Missie heeft ook het Voice-topic gevonden. Daarin bespreken enkele forummers (waaronder ik) dit programma, terwijl het uitgezonden wordt. Zij post op dinsdag linkjes naar de optredens. Het is mij volstrekt onduidelijk waarom.Pipistrello schreef: ↑29-01-2019 21:05En Missi schopt maar weer eens een oud topic omhoog.
Is het volle maan of ligt het gewoon aan mij dat ik (bijna) iedereen raar en irritant vind?

dinsdag 29 januari 2019 om 21:13
Dit.

dinsdag 29 januari 2019 om 21:15
Dit!
Het lijkt wel alsof het steeds erger wordt. Of ik stoor me er steeds meer aan dat kan ook natuurlijk.