Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
AeonOfWinter schreef:
30-01-2019 09:30
Turbo! Turbo!

Gefeliciteerd, wat leuk!
AeonOfWinter schreef:
30-01-2019 09:30
Turbo! Turbo!
:heart:
Als ik het echt even niet meer zie zitten, dan vrolijkt Wesley me altijd op. Fantastische citaten voor altijd. Als ik de stofzuiger pak, verzucht ik altijd "Ik kuis nie graag" ("Dat kan grager!"). En ik kan het woord kapseizen nooit meer neutraal horen.
Nouschi schreef:
30-01-2019 07:49
Moeilijk moeilijk :sarcastic:
Ja? Iedereen en altijd? Bijzonder.
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 21:51
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze niet in een abortuskliniek werkt. Heerlijk denk ik, zo’n vrolijk iemand tussen je benen.
Ik zie dan een wat mildere versie van bird box voor me.
Allemaal vrouwen die na een kort gesprekje met redbull een andere kleur ogen krijgen en extatisch zijn over hun keuze.
JollyRider schreef:
30-01-2019 07:55
Alleen als de klok stil staat. Als de kapotheid er voor zorgt dat de klok in 11:55 rond gaat i.p.v. in 12:00, dan veel minder vaak

Sorry
Dan nog steeds twee keer per dag (op 5 dagen per jaar na), maar niet steeds op dezelfde tijd.
Fragolisa schreef:
30-01-2019 11:40
Dan nog steeds twee keer per dag (op 5 dagen per jaar na), maar niet steeds op dezelfde tijd.
Haha, ik was mijn hoofd er al over aan het breken, want volgens mij klopte het niet helemaal wat Jolly beweerde. Hoe reken je zoiets uit?
Phineas schreef:
30-01-2019 11:47
Haha, ik was mijn hoofd er al over aan het breken, want volgens mij klopte het niet helemaal wat Jolly beweerde. Hoe reken je zoiets uit?
5 minuten van 12 uur, dat getal x2 x365 om te zien hoeveel dagen er per jaar gemist worden door de 2x 5 minuten per dag.
Fragolisa schreef:
30-01-2019 11:51
5 minuten van 12 uur, dat getal x2 x365 om te zien hoeveel dagen er per jaar gemist worden door de 2x 5 minuten per dag.
Ik was nog niet verder gekomen dan de gedachte dat de snellere klok de gewone tijd regelmatig 'inhaalt', maar hoe vaak, dat was me een raadsel. :)
Ik word altijd een beetje opstandig van 'ontdooien'.
Dat is toch precies het tegenovergestelde van wat er eigenlijk gebeurt? Vind ik stom.
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
30-01-2019 12:09
Ik word altijd een beetje opstandig van 'ontdooien'.
Dat is toch precies het tegenovergestelde van wat er eigenlijk gebeurt? Vind ik stom.
Nou je het zegt... Moest ik even opzoeken, maar het blijkt toch logisch: https://onzetaal.nl/taaladvies/ont-ontd ... ontvetten/
Phineas schreef:
30-01-2019 12:14
Nou je het zegt... Moest ik even opzoeken, maar het blijkt toch logisch: https://onzetaal.nl/taaladvies/ont-ontd ... ontvetten/

Hey weer wat geleerd!
Jammer, nu moet ik wat anders vinden om me aan te storen en mensen mee lastig te vallen ;-)
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
30-01-2019 12:21
Hey weer wat geleerd!
Jammer, nu moet ik wat anders vinden om me aan te storen en mensen mee lastig te vallen ;-)
Joh, de mogelijkheden zijn eindeloos!
Phineas schreef:
30-01-2019 12:23
Joh, de mogelijkheden zijn eindeloos!

:yes:
Mispoes!
Némaìn’ schreef:
30-01-2019 11:14
Ja? Iedereen en altijd? Bijzonder.

Dat zeg je niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
the_Wicked_Witch schreef:
30-01-2019 11:44
Tis net een kaartenhuis dit forum, op het moment dat het 1 staat stort het net gerepareerde stuk weer in.

Afbeelding
RikM schreef:
30-01-2019 13:28
Afbeelding
:HA:
Betty_Slocombe schreef:
30-01-2019 10:37
:heart:
Als ik het echt even niet meer zie zitten, dan vrolijkt Wesley me altijd op. Fantastische citaten voor altijd. Als ik de stofzuiger pak, verzucht ik altijd "Ik kuis nie graag" ("Dat kan grager!"). En ik kan het woord kapseizen nooit meer neutraal horen.
Met extra neushoorn. Dat is bij ons een veel gebezigde uitspraak
feow schreef:
30-01-2019 14:39
Maar in de tussentijd is er ook een andere bug geweest die er op lijkt, toen was het chronologieprobleem veel erger en veel zichtbaarder.
Jammer dat 'ze' denken dat ze met het oplossen van die andere chronologiebug alle bugs hebben opgelost.
En het is héél moeilijk aan te tonen dat je echt ineens nieuwe berichten op een plaats ziet waar eerder niets stond.
juist.
Je gaat ook denken dat het aan jou ligt, ik ben al bij de huisarts geweest omdat ik dacht dat ik vergeetachtig en warrig werd. je moet daar toch acht op geven op onze leeftijd
Thordis* schreef:
30-01-2019 14:16
Met extra neushoorn. Dat is bij ons een veel gebezigde uitspraak
Mag ik ne cola? Nee! Geen cola geven!

Ik ben er echt gek op.
S-Meds schreef:
30-01-2019 14:51
juist.
Je gaat ook denken dat het aan jou ligt, ik ben al bij de huisarts geweest omdat ik dacht dat ik vergeetachtig en warrig werd. je moet daar toch acht op geven op onze leeftijd
:rofl:

Dokter, ik denk dat ik dement wordt want ik zie soms berichten op viva die ik eerst niet zag.
S-Meds schreef:
30-01-2019 14:51
juist.

Kijk, daar heb je het gedonder al.
Oh stik, per ongeluk op een actueel topic gereageerd :facepalm:
Bloody Efteling ook.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
30-01-2019 16:58
Oh stik, per ongeluk op een actueel topic gereageerd :facepalm:
Bloody Efteling ook.
Maak je geen zorgen: dit hele forum is één actueelpijler geworden. Reizen, thuis, werk en geld, het zal me niets verbazen als zelfs "zwanger" straks wordt overgenomen door hordes Ridders die zich enorm veel zorgen maken over de teloorgang van het avondland.
Uiteraard. In Wat Voor Wereld Gooien We Kinderen Neer? En dan voelt redbulletje zich ineens ook weer thuis :proud:

Oh ja. Ik ben wel klein. Soms vind ik dat irritant. Soms vind ik het juist enorm leuk. Meestal ben ik er neutraal over en denk ik er niet eens over na. Moet ik nou ook weg? :P
Nouschi schreef:
30-01-2019 12:54
Dat zeg je niet.
Klopt. Ik stelde een vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven