Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 16 januari 2019 om 09:27

woensdag 16 januari 2019 om 10:25
Belachelijk? Nou nee.DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-01-2019 21:42Ik krijg hier toch sterk het idee dat ze Nemaín eruit willen werken. Die heeft de laatste tijd zoveel belachelijke bannen gekregen.

woensdag 16 januari 2019 om 12:26
Dan wil je haar er natuurlijk zo snel mogelijk vanaf helpen. Dan kan ze weer oppassen. Zo attent van jou!Betty_Slocombe schreef: ↑16-01-2019 12:11Mijn moeder is depressief en dat vind ik heel erg, vooral omdat ze nu niet op mijn kind oppast.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 16 januari 2019 om 12:27
Precies natuurlijk. Ik had die TO weer helemaal verkeerd begrepen.doornroosje9 schreef: ↑16-01-2019 12:26Dan wil je haar er natuurlijk zo snel mogelijk vanaf helpen. Dan kan ze weer oppassen. Zo attent van jou!

woensdag 16 januari 2019 om 17:19
Is er nou opeens een topic verdwenen op de sexpijler? Ik kan het opeens niet meer vinden.
Over een TO die met haar vriend naar een parenclub wil en zij bang is ze daar dingen moet doen die ze niet wil.
Ik wou haar vragen of ze hier uberhaupt klaar voor is, aangezien ze weinig lijkt te weten over PC's
Over een TO die met haar vriend naar een parenclub wil en zij bang is ze daar dingen moet doen die ze niet wil.
Ik wou haar vragen of ze hier uberhaupt klaar voor is, aangezien ze weinig lijkt te weten over PC's
woensdag 16 januari 2019 om 17:43
Ik wil het ook niet weten, dank je.Abundance-of-Freedom schreef: ↑16-01-2019 17:19Is er nou opeens een topic verdwenen op de sexpijler? Ik kan het opeens niet meer vinden.
Geen bijzonderheden

woensdag 16 januari 2019 om 18:17
Oh, op ITV, dan moet je nog even wachten tot het op Nederlandse zenders komt of Netflix ofzo
https://www.radiotimes.com/news/tv/2019 ... placement/
woensdag 16 januari 2019 om 19:11
Helaas geen iTV ontvangst. Dat wil ik al jaren.Head* schreef: ↑16-01-2019 18:17Oh, op ITV, dan moet je nog even wachten tot het op Nederlandse zenders komt of Netflix ofzo
https://www.radiotimes.com/news/tv/2019 ... placement/
Geen bijzonderheden

woensdag 16 januari 2019 om 19:29
Is dit bericht verplaatst door de mods of heb jij het hier op de napraat gezet?Abundance-of-Freedom schreef: ↑16-01-2019 17:19Is er nou opeens een topic verdwenen op de sexpijler? Ik kan het opeens niet meer vinden.

woensdag 16 januari 2019 om 19:36
Is het deze?Abundance-of-Freedom schreef: ↑16-01-2019 17:19Is er nou opeens een topic verdwenen op de sexpijler? Ik kan het opeens niet meer vinden.
[...]
Samengevoegd met algemeen parenclub topic.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-01-2019 20:56
Reden: quote uit een ander topic
Reden: quote uit een ander topic
48.41% gewijzigd

woensdag 16 januari 2019 om 19:45
Ik.
Heb het al gevonden kopjechino, ik heb zelf waarschijnlijk niet goed gekeken

seks/eerste-keer-sex-in-parenclub-wat-w ... ges/435421#

woensdag 16 januari 2019 om 20:05
Abundance-of-Freedom schreef: ↑16-01-2019 19:45Ik.
Heb het al gevonden kopjechino, ik heb zelf waarschijnlijk niet goed gekeken![]()
seks/eerste-keer-sex-in-parenclub-wat-w ... ges/435421#
Nou bedankt voor de link hoor.

woensdag 16 januari 2019 om 21:25
Echt zo irritant dat het verwijderen van de OP hier steeds meer een trend wordt!
De mods vinden het blijkbaar niet belangrijk genoeg, want die willen er niks aan doen.
Als het technisch ‘te moeilijk’ is, sta dan gewoon het quoten van de OP weer toe, want vaak weet je toch van te voren al welke OP’s er gaan sneuvelen, dan kun je die vast quoten zodat verwijderen niet echt meer kan.

Als het technisch ‘te moeilijk’ is, sta dan gewoon het quoten van de OP weer toe, want vaak weet je toch van te voren al welke OP’s er gaan sneuvelen, dan kun je die vast quoten zodat verwijderen niet echt meer kan.

woensdag 16 januari 2019 om 21:34
iets_perzik schreef: ↑16-01-2019 21:25Echt zo irritant dat het verwijderen van de OP hier steeds meer een trend wordt!De mods vinden het blijkbaar niet belangrijk genoeg, want die willen er niks aan doen.
Het gaat niet om technisch onmogelijk. Het gaat over dat er recht is om een tekst aan te passen.
Dat kun jij ook met je reacties.
Ontmoedigen doen de mods door achteraf een waarschuwing te geven of een ban als er al eens een waarschuwing gegeven is. Daar moet je het mee doen.

woensdag 16 januari 2019 om 21:40
Pipistrello schreef: ↑16-01-2019 21:36OP's quoten vind ik echt belachelijk. Als iemand zijn/haar persoonlijke verhaal wil verwijderen kun je dat uiteraard stom vinden maar om dat om die reden maar te kopiëren...
Hoe gek ben je dan zelf?
Je kunt ook van te voren nadenken voor je iets post, in plaats van een OP na een tijdje weer te verwijderen omdat de reacties je niet aanstaan? Want het gaat nooit echt om privacy of om nog iets willen kunnen aanpassen, maar altijd om niet de reacties krijgen waar men op hoopte.

woensdag 16 januari 2019 om 21:43
iets_perzik schreef: ↑16-01-2019 21:40Je kunt ook van te voren nadenken voor je iets post, in plaats van een OP na een tijdje weer te verwijderen omdat de reacties je niet aanstaan? Want het gaat nooit echt om privacy of om nog iets willen kunnen aanpassen, maar altijd om niet de reacties krijgen waar men op hoopte.
Dat is natuurlijk vaak waar maar dat iemand niet goed nadenkt of spijt krijgt van het geplaatste geeft jou niet het recht om dat dan maar te quoten.
Ik snap echt wel dat het irritant is dat gegum maar ik vind het raar dat je je zo enorm druk maakt hierover.