Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 17 januari 2019 om 20:28
donderdag 17 januari 2019 om 20:38
Blijkbaarblijfgewoonbianca schreef: ↑17-01-2019 20:31Je forumt al 100 jaar exact op deze manier. Is het nu ineens een probleem ?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 17 januari 2019 om 21:08
Waarvoor kreeg jij een waarschuwing???
Ik moest lachen om de 'karikatuur' sneer van die miep. En werd benieuwd hoe je was voor je blijkbaar de karikatuur werd die ik al jaren lees

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 17 januari 2019 om 21:50
Dat ga ik natuurlijk niet herhalen.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 19 januari 2019 om 14:36
Eens het is zo saai. En misschien ligt het eraan dat ik een oud vrouwtje aan het worden ben, maar zoooooveel topics door hele jonge to's. Saai!REDHOTHEAD schreef: ↑19-01-2019 14:29Jeetje, bijna de napraat kwijt, zo ver weggezakt. Valt ook weinig na te praten.
Ik verzucht het nog maar eens: jammer dat het hier zo is veranderd.
zaterdag 19 januari 2019 om 14:41
Het is écht saai. Het einde is in zicht. Er zijn ook niet meer veel forummers actief, of ze zijn geband of ze zijn weg. Alleen de die harders zijn er nog en de jonge garde.
zaterdag 19 januari 2019 om 19:19
zaterdag 19 januari 2019 om 20:12
DuchessMeganMarkle schreef: ↑19-01-2019 14:41Het is écht saai. Het einde is in zicht. Er zijn ook niet meer veel forummers actief, of ze zijn geband of ze zijn weg. Alleen de die harders zijn er nog en de jonge garde.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 19 januari 2019 om 20:17
zaterdag 19 januari 2019 om 20:29
Bij mij is het Sadbuttrue999.
Is dat die je bedoelt, of zijn er twee?
solomio wijzigde dit bericht op 19-01-2019 20:31
9.01% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning