Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
coolpack2 schreef:
21-02-2019 19:59
Het is in ieder geval best vermakelijk.
Ja?
Moire schreef:
21-02-2019 20:14
Ja?
Ik blijf maar weg uit dat topic. Iets andere situatie, maar ik die niet zweverig ben (maar baat heb bij bijvoorbeeld acupunctuur en bindweefselmassage) en dus ook dacht: hmmm, dat 'dichtbij' komen buiten de kern van behandeling hoort er blijkbaar bij, heb een heel negatieve ervaring met zo'n paljas.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben in een pesthumeur. Ik heb PMS dit is waarschijnlijk helemaal niet interessant voor jullie maar ik wil het gewoon even kwijt. Stomme hormonen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
21-02-2019 20:48
Ik blijf maar weg uit dat topic. Iets andere situatie, maar ik die niet zweverig ben (maar baat heb bij bijvoorbeeld acupunctuur en bindweefselmassage) en dus ook dacht: hmmm, dat 'dichtbij' komen buiten de kern van behandeling hoort er blijkbaar bij, heb een heel negatieve ervaring met zo'n paljas.
Ja, rot.
Maar dat is niet het onderwerp van dat topic. En ik ken echt heel veel mensen die goede energie willen zenden en zielskracht willen delen en liefdesenergie de wereld in mantra-en.

Zat normale fysio’s die ook een vinger in een kutje laten glijden, dus ik geloof niet dat dat nou typisch geitenwollen is.
ik zie in het bantopic dat Karin op een man heeft gereageerd. nu heeft ze een week straf. Je mag alleen nog maar op vrouwen reageren
S-Meds schreef:
21-02-2019 21:44
ik zie in het bantopic dat Karin op een man heeft gereageerd. nu heeft ze een week straf. Je mag alleen nog maar op vrouwen reageren
Ik wil best wel op een man reageren. Het voorjaar komt er weer aan.
Als je iemand niet kan loepen heeft die jou (in dit geval mij) geblokkeerd toch? :-D Want dat zou heel grappig zijn.

Of is dat gewoon een bug?
Lucifer2018 schreef:
21-02-2019 22:01
Als je iemand niet kan loepen heeft die jou (in dit geval mij) geblokkeerd toch? :-D Want dat zou heel grappig zijn.

Of is dat gewoon een bug?
Beide volgens mij.
Moire schreef:
21-02-2019 22:03
Beide volgens mij.
He jammer. Had wel eens willen geloven dat ik zulke wijze dingen terug tik op dikke vette trolreacties dat het de trol ernstig geirriteerd heeft gemaakt. :-D

Nu kan het ook een bug zijn. Balen.
Moire schreef:
21-02-2019 20:14
Ja?
Excusez, 'ik vind' het wel vermakelijk, en dan niet zozeer TO, maar sommige reacties. Ik weet ook dat het in zweverige kringen er zo en nog wel erger aan toe kan gaan. Ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn partner zich daar uitgebreid in zou begeven. Heb al een aantal jaren consequent 'nee' verkocht aan een vriendin die me uitnodigde voor chakra weekends waar het er blijkbaar zo warm aan toeging dat men naakt op de grond lag en ook lichaamsdelen buiten de chakralocatie nogal eens gingen steigeren. Vond zij allemaal reuze-interessant, al waren de open-relatie-privileges wat eenzijdig geregeld. Ik had minder interesse.
coolpack2 schreef:
21-02-2019 22:33
Excusez, 'ik vind' het wel vermakelijk, en dan niet zozeer TO, maar sommige reacties. Ik weet ook dat het in zweverige kringen er zo en nog wel erger aan toe kan gaan. Ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn partner zich daar uitgebreid in zou begeven. Heb al een aantal jaren consequent 'nee' verkocht aan een vriendin die me uitnodigde voor chakra weekends waar het er blijkbaar zo warm aan toeging dat men naakt op de grond lag en ook lichaamsdelen buiten de chakralocatie nogal eens gingen steigeren. Vond zij allemaal reuze-interessant, al waren de open-relatie-privileges wat eenzijdig geregeld. Ik had minder interesse.
Ik bedoelde vooral dat ik me afvroeg waar het vermaak dan in zat. Snedige grappen heb ik niet gezien.
True. Enkele formuleringen denk ik, niet per definitie bedoeld als snedige grap, waar ik in mijn algehele meligheid even op aansloeg. Onderhoudend was misschien beter uitgedrukt. Ik had beeld bij bijvoorbeeld 'het zwevende circuit', maar dijenkletsers staan er niet bij, nee, maar heb dan ook niet met rollende smiley gepost in mijn broek te pissen of zo. Nou ja, ben in ieder geval wel benieuwd of TO nu definitief gegrepen is door de geitenkousscene. Ik zou daar als partner ook niet heel blij van worden.
Moire schreef:
21-02-2019 21:11
Ja, rot.
Maar dat is niet het onderwerp van dat topic. En ik ken echt heel veel mensen die goede energie willen zenden en zielskracht willen delen en liefdesenergie de wereld in mantra-en.

Zat normale fysio’s die ook een vinger in een kutje laten glijden, dus ik geloof niet dat dat nou typisch geitenwollen is.

Zo'n eikel heb ik ook ooit gehad, een gewone fysiotherapeut. Niet zo opvallend als jij hierboven beschrijft, maar net zo dat je er niets van kunt zeggen, maar je er wel heel vervelend van voelt. Heel achterbaks en geniepig. Nare vent!
charlottew88 schreef:
21-02-2019 21:05
Ik ben in een pesthumeur. Ik heb PMS dit is waarschijnlijk helemaal niet interessant voor jullie maar ik wil het gewoon even kwijt. Stomme hormonen.
Met terugwerkende kracht :hug:
Ana_Isabel** schreef:
22-02-2019 07:14
Met terugwerkende kracht :hug:
Dank je wel :lips:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn bootperikelen zijn goed gegaan. Het was een schitterende tocht over de Andeman Sea.
Maar toen kwam er een ander obstakel. Waarover ik geen tijd had om na te denken en ook niet verwachtte, ik moest het doen.

Zit nu bij te komen met een biertje.
In een paradijs, dat dan weer wel.

We zijn aanbeland op een autoloos eiland wat heel cool is natuurlijk. Heb ik al vaker meegemaakt maar dan stonden er tuktuks bij de pier. Hier niet. Achterop zo’n pokkescooter. 3 stuks. Ik bij 1 achterop, man bij andere en de derde voor de bagage. Over smalle zandweggetjes met gaten en berg op berg af. Ik had geen 10 sec om erover na te denken of ik werd er al opgehesen. Als langer, dan had ik paniek geschopt. :proud:

Toen ik mijn ogen open durfde te doen, wat een schoonheid hier.
Dat dan weer wel.

En ik moet er uiteraard weer op als we gaan verplaatsen.

Je moet het allemaal meemaken.

Maar mijn uitzicht is nu magistraal. Het is het waard 🤩

Als ik vanmorgen had geweten dat ik op zo’n ding moest had ik drama geschopt.
Geen bijzonderheden
Drama... Als een Queen :rofl:

Enjoy!
aanbeland :facepalm:
Lacuba schreef:
22-02-2019 08:27
aanbeland :facepalm:

Vanwaar die facepalm?
Veel plezier Yas!
Jawlensky schreef:
22-02-2019 08:52
Vanwaar die facepalm?
Aangekomen of beland.
Moire schreef:
22-02-2019 08:54
Aangekomen of beland.

Volgens het genootschap onze taal is het geen contaminatie.
anoniem_383085 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 08:58
22.53% gewijzigd
Mag er in het ForumWetboek ergens staan, dat Facepalmen alleen bedoeld zijn, voor echt zeer ernstige vergrijpen?
lilalinda schreef:
22-02-2019 08:56
Mag er in het ForumWetboek ergens staan, dat Facepalmen alleen bedoeld zijn, voor echt zeer ernstige vergrijpen?
:facepalm:
lilalinda schreef:
22-02-2019 08:56
:facepalm: :facepalm: (ik vind overigens de verloedering op het gebied van de taal zeer ernstig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven