Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 21 februari 2019 om 11:25
Morgen kun je helemaal lachen. Morgenochtend vliegen we door en daarna moet ik op een boot. Niet een boot met een loopplank maar zo’n boot waar je je op moet hijsen. In het beste geval word ik erop gehesen door de bootmensen.
Is nog nooit goedgegaan. Altijd val ik of stap ik mis
Daarom heb ik tekefoon en e-reader altijd flink verpakt voor een boottocht en dan in de tas van man.
Is nog nooit goedgegaan. Altijd val ik of stap ik mis
Daarom heb ik tekefoon en e-reader altijd flink verpakt voor een boottocht en dan in de tas van man.
Geen bijzonderheden

donderdag 21 februari 2019 om 11:35
oh wat leuk, doe je die Rijntrip met de Zonnebloem?yasmijn schreef: ↑21-02-2019 11:25Morgen kun je helemaal lachen. Morgenochtend vliegen we door en daarna moet ik op een boot. Niet een boot met een loopplank maar zo’n boot waar je je op moet hijsen. In het beste geval word ik erop gehesen door de bootmensen.
Is nog nooit goedgegaan. Altijd val ik of stap ik mis![]()

donderdag 21 februari 2019 om 11:40
Ik zou zoiets aandoen dan ben je in ieder geval goed voorbereid.yasmijn schreef: ↑21-02-2019 11:25Morgen kun je helemaal lachen. Morgenochtend vliegen we door en daarna moet ik op een boot. Niet een boot met een loopplank maar zo’n boot waar je je op moet hijsen. In het beste geval word ik erop gehesen door de bootmensen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 21 februari 2019 om 11:43
Gelukkig weeg je niets! En is er geen lavendel in de buurt. Ik zou de kurk wel op de fles houden tot ik aan boort was.yasmijn schreef: ↑21-02-2019 11:25Morgen kun je helemaal lachen. Morgenochtend vliegen we door en daarna moet ik op een boot. Niet een boot met een loopplank maar zo’n boot waar je je op moet hijsen. In het beste geval word ik erop gehesen door de bootmensen.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 21 februari 2019 om 11:48
donderdag 21 februari 2019 om 11:50
Boort?
Weet je wat het ook nog eens is? Ze zetten je niet op het strand af maar gewoon in de zee. Dat betekent voor mij dat ik er eerst af moet zien te komen en dan sta ik tot mijn middel in het water. Anderen tot aan de knieën ofzo. En dan moet ik als ik dat obstakel eenmaal overwonnen heb ( van boorD) af)waden door het water met mijn tas die als handbagage dient boven mijn hoofd. Man gaat heen en weer voor de trolleys en die wordt altijd narrig als mij weer wat overkomt met op of van boord.
Geen bijzonderheden

donderdag 21 februari 2019 om 17:26
Ik wel. Die zwevers bestaan echt.
donderdag 21 februari 2019 om 17:30
donderdag 21 februari 2019 om 17:38

donderdag 21 februari 2019 om 17:39
Waarom naïef? Ik ken echt bergen mensen die zo in het leven staan. Prima lijkt me.charlottew88 schreef: ↑21-02-2019 17:38Ik neem mijn woorden terug na haar laatste post gelezen te hebben denk ik ze is gewoon erg naïef.

donderdag 21 februari 2019 om 17:44
Hmm, het ligt er wel behoorlijk dik bovenop.