Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 20 februari 2019 om 21:01
Ja zoiets vergeet je nooit meer. Een wortelkanaalbehandeling is erg maar een voedselvergiftiging is nog erger.fashionvictim schreef: ↑20-02-2019 20:47Oh, ik heb vorig jaar een keer voedselvergiftiging van bedorven eten gehad, ik hoop dat dat je bespaard blijft. Wat een hel was dat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 20 februari 2019 om 21:04
Superbedankt

woensdag 20 februari 2019 om 21:06
Wat een heerlijke opbeurende forummer ben je

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 20 februari 2019 om 21:08
She's bahackkkkk!..

woensdag 20 februari 2019 om 21:12
Thordis* schreef: ↑20-02-2019 20:47Ja gewoon van die biologische kipreepjes uit het zelfde schap als de spekblokjes. https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... kipreepjes
Het gaat me ook niet om dat het kip is. Maar het was wel duidelijk bedorven. Dan is gaar niet zo relevant.
Nee, snap ik.
Ik denk altijd dat het zó bewerkt is dat je er onmogelijk ziek van kunt worden maar da's geen zekerheid natuurlijk. Duimen maar dat je er niet ziek van wordt.

woensdag 20 februari 2019 om 21:22
Oja, vergeten.
woensdag 20 februari 2019 om 21:34
Nee hoor, niet per se. Toen ik voedselvergiftiging had werd ik middenin de nacht wakker omdat ik een soort omgekeerde weeën had, letterlijke antiperistaltische bewegingen. Gelukkig slaap ik naast de badkamer want ik kon nog net naar de badkamer strompelen voordat het er letterlijk uitspóót.doornroosje9 schreef: ↑20-02-2019 21:15Thordis, ik denk dat het niet zo erg is. Dat is zo bewerkt dat je dat makkelijk nog een paar dagen na houdbaarheidsdatum kan eten. Trouwens, dan hing je nu al boven de pot, denk ik.
Am Yisrael Chai!
woensdag 20 februari 2019 om 21:43
Nou, Thordis, dan is het afwachten! Toch maar die emmer bij je bed zetten.fashionvictim schreef: ↑20-02-2019 21:34Nee hoor, niet per se. Toen ik voedselvergiftiging had werd ik middenin de nacht wakker omdat ik een soort omgekeerde weeën had, letterlijke antiperistaltische bewegingen. Gelukkig slaap ik naast de badkamer want ik kon nog net naar de badkamer strompelen voordat het er letterlijk uitspóót.

Life is short. Eat dessert first.

woensdag 20 februari 2019 om 21:45
Bemoedigende verhalen. Ik hou er vanfashionvictim schreef: ↑20-02-2019 21:34Nee hoor, niet per se. Toen ik voedselvergiftiging had werd ik middenin de nacht wakker omdat ik een soort omgekeerde weeën had, letterlijke antiperistaltische bewegingen. Gelukkig slaap ik naast de badkamer want ik kon nog net naar de badkamer strompelen voordat het er letterlijk uitspóót.

Ik heb een wiskey ingeschonken. Als het niet helpt om de bacteriën te doden helpt het tegen de stress

woensdag 20 februari 2019 om 21:48
Misschien gewoon even je vinger flink achterin je keel steken, als je je echt zo druk maakt om de aankomende kladderadatsch? Dan ben je er maar vanaf.
woensdag 20 februari 2019 om 21:49
O, maar dan kan je beter gewoon die fles wegklokken!
Dan weet je in ieder geval zeker dat je doodziek gaat worden

En een Diepe emmer, met een Klein laagje water.
Anders kaatst het zo lelijk terug.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 20 februari 2019 om 21:50
Heb ik meteen na het eten gedaan. Lukte niet. Maar ik overdrijf ook graag hoor. Beetje melodrama op z’n tijdLady*Voldemort schreef: ↑20-02-2019 21:48Misschien gewoon even je vinger flink achterin je keel steken, als je je echt zo druk maakt om de aankomende kladderadatsch? Dan ben je er maar vanaf.

woensdag 20 februari 2019 om 21:50
Na een fles wiskey heeft die emmer geen nut meer, die vind ik nooit

Dat wordt in de badkamer slapen

woensdag 20 februari 2019 om 21:59
Ja gelukkig wel

woensdag 20 februari 2019 om 22:07
Ik zou meerdere glazen inschenken. Voordeel je wordt zo dronken dat je meteen in slaap valt en zo van de wereld bent dat je niet meer weet dat je moet kotsen. Of je wordt zo dronken dat je moet kotsen van de drank en je niet meer moet kotsen omdat je een voedselvergiftiging hebt.

donderdag 21 februari 2019 om 11:01